Birikimi olmadan sevgili yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güya seviyor yersen, hadi diyelim ruh eşin ama çabası da yok 😂😂..

Sonu nereye bağlanacak? Eninde sonunda evlenmek isteyeceksiniz ( istemeyeceksiniz de)... Sonu ayrılık yani, bir sürü şey kaybettin

Birikimi olmadan sevgili yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla