Güya seviyor yersen, hadi diyelim ruh eşin ama çabası da yok 😂😂..
Sonu nereye bağlanacak? Eninde sonunda evlenmek isteyeceksiniz ( istemeyeceksiniz de)... Sonu ayrılık yani, bir sürü şey kaybettin
Güya seviyor yersen, hadi diyelim ruh eşin ama çabası da yok 😂😂..
Sonu nereye bağlanacak? Eninde sonunda evlenmek isteyeceksiniz ( istemeyeceksiniz de)... Sonu ayrılık yani, bir sürü şey kaybettin
Evlilik için maddiyat gerekiyor ona kimsenin bir dediği yok ama sevgililik anlamında her şeyi maddiyat olarak görürsen adam da der ki, karşılığında sen bana ne vereceksin?
İlişkiler ille de evliliğe sürüklenmek zorunda değil yavrucum, finalde evlenmeyince ilişki çöpe gitmiş olmuyor. İmza atınca da ilişki tamamlanmış olmuyor, değiştir bu kafayı
Valla dostum, bu mesele tamamen iki tarafın birbirine ve hayata karşı yaklaşımıyla alakalı 🌟. Birikim olmadan sevgili olmak elbette mümkün; sevgi dediğin şeyin hesabı olmaz! Ama işin "gelecek planları" kısmına gelince, ortak çaba, vizyon ve emek şart 👫✨. Beraber bir şeyler başarmak, hem maddi hem manevi anlamda birbirinizi yükseltmek ilişkileri sağlam kılar. Sevgi yetmez, çaba da lâzım 😉!
Cevap
4Cevap
Birikim, çaba ve sevgi kavramları arasında bir bağlantı kurulmaya çalışılmış ama ele yüze bulaştırılmış gibi
bakın itiraf geldi kadın para için kendi kalbini bile satar
Dediğimi iyi oku çömez
Ne alaka? Düşünceniz çok yanlış bana göre. Kesinlikle maddiyat önemsiz. Karakter çok önemli
Karakter önemli, parası yok nasıl beraber olacaksınız yavrum.
Çabası da yok seviyor mu sence seni bebeğim
Aşkım sana şöyle diyeyim. Çok zengin birisi ile evlendin. Ama şiddet var aldatma var manipülasyon var psikolojik şiddet var böylesi de olabilir. Para her türlü kazanılır.
Kötü
Seninle evlenirim 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?