Bütün i̇nsanlık veya büyük bir kısmımız toplansak tanrıyı/yaratıcıyı çağırsak gelir mi?

Böyle herkes alanlara toplanacak bütün haberlere sosyal medyaya falan konu olacak bir şey, sonra her hafta sonu ''Yaratıcı Veya Tanrı İlk İnsanoğlunu Yaratan veya Bu Evrenin Sahibi, Lütfen bizimle buluş Veya Bize bir işaret'' ver diye her gün tam 5 - 6 saat bütün dünya sloganlar atacağız, Sizce bu dünya dışından birileri sesimizi duyar mı Yaratıcı veya onun elçileri gibi?

Bütün i̇nsanlık veya büyük bir kısmımız toplansak tanrıyı/yaratıcıyı çağırsak gelir mi?
Bütün i̇nsanlık veya büyük bir kısmımız toplansak tanrıyı/yaratıcıyı çağırsak gelir mi?
Cevapla