AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Gittim babama söyledim tokat yedim Puşt arkadasim yüzünden inanmiosan git babama söyle dedi.
babana ne söyledin?
5 ya da 6 yaşımdaydım komşunun kızı herşeyi öğretmişti ;) hiç şaşırmadım, hatta hoşuma gitmişti ;)
ne komşular var arkadaş
Pamugun yavrusu oldugumu dusunuyodum sonra annem seni bem fisekledim diyince agladim deliceee
hahah :D
fırllamamısın sen pardon?
Psikolojim altüst oldu annemdende babamdan da nefret ettim ama sonra geçti
ne kadar sonra geçti? :)
Birkaç ay oldu psikolojimin düzelmesi ama hep normaldir diye kendimi avuttum zaten normal bişey de :D
:))) güzel miş her çocuk yaşıyor bu travmaları neredeyse
bizimkiler acik acik söylediler biz yaptik diye. biz leylek diyoduk. onlar sacmalamayin dediler
sizinkiler anlatırken ayrıntıya girmediler umarım :)
yok girmediler :)
o zaman bilinçlilermiş :)
maalesef. cahillik ten sanirim
hayır cahillik değil. doğru yapmışlar demek sitedim.
Çöp Kutusundan Aldık Biz Seni Diyorlardı. Bencede Oyle oldu.
niye öyle düşünüyorsun?
21 seneyi 1000 harfle mı anlatayım?
tamam anlatma. Allah hidayet versin.
Ben lahanın yaprakları arasından çıktığımı sanıyodum.. :)
dün bir arkadaşta öyle sanıyordu :)) peki kara lahana mı beyaz lahana mı? hangisinden çıktını sanıyordun :D
Beyaz büyük lahana varya o işte :))
:)) sarması ne iyi giderdi şimdi onun canım çekti vallahi
Aynen valla. Çok lezzetli oluyo lahananın sarması. Biri sarsada yesek :)) hep yaprak tercih ediyolar ama ya.
evet bizdede genelde yaprak tercih ediliyor ama yılda bir kaç sefer lahana sarması yapıyorlar ): hatta pancar yaprağıylada sarma yapıyorlar. hem bizmi saracak yaşa bak başa bak ben bilmiyom deme şimdi :)
Biliyorum tabi hemde alasını. Malatyalıyım en güzel lahana sarmasını yaparlar. Genelde kuru biber ve patlıcanla karışık yaparlar. Şöyle bir kazan. Of yemeye doyamassın. :)) ama şimdi üşeniyorum ya dün bir tencere yaprak sardık yoruldum :))
tamam yarın yaparsın bugün dinlenebilirsin izin veriyorum :))
Bunalıma girdim tüm leyleklerden nefret ettim bir ara leylek katliamı yapmayı bile düşündüm sonraananladım ki onlar suçsuz hep ailem beni kandırmış onları katlettim ;))
şaka yapıyorsun?
Tabi ki ;)), hyr
hıyar değilim ben :)
;)) ooo iyi valla espiriden anlayan biriyle atişmak guzel
inan bana güzel gözlü biriyle atışmak kadar güzel olamaz :)
Oooo bir o kadar da iltifatciyiz ;))
Yine de tşkler;))
rica ederim. iltifat etmek pek huyum değildir. ama gördüğümü söylemekten çekinmem :). belkide kameranın ışığındaki nurdur bu kadar güzel gösteren. :) bak bide bu kötü huyum var.
Vay vay olsun dürüst olmak güzeldir ;)
bende ne mükemmel insanmışım :) sayende öğreniyorum. dilinden bal damlıyor :))
Abartmanin manası yok sadece bardağın dolu tarafından bakmayı deniyorum :)
mutlu olmanın formülü bardağın dolu tarafından bak. güzel. ama ben eksik taraflarımı öğrenmeyi tercih ederim. doldurabilmek için.
Eksik tarafları görüp degerlendirmesini bilirim gerektiği yerde o tarafi kullanırım ;)
zekice ama sinsi bir silah. ama insanı daha güçlü yapacak bir şey var. karşıdakinin boş taraflarını bilmekten çok kendi bardağının boş tarafını bilmek.
Kim bilirse kendini muhakkak bilir rabbini rabbini bilene de boş silah dolu silah zarar veremez ;)
şüphesiz. :)
ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir. sen kendini bilmezsen ya nice okumaktır :)
;)))
bir ben mi sormadım aileme ben nasıl oldum diye :/
yok senin gibi bir kaç tane arkadaş daha var :) ama belki sordunda hatırlamıyorsun.
Yok bir kere niye geceleri duş aliyosunuz demiştim :D
hahaha:DD kaç yaşındaydın ve ne cevap aldın :D
11 12 malmisim ben ya :D sabahları işimiz oluyo gece alınca daha rahat uyuyoruz gibi bişey demişti :D
kapılarını dinleseydin.
Anne babanın kapısı dinlenmez.
tebrik ediyorum. terbiyeli evlat :) ne kadar akıllı bir kızsın. aferin
Eyv abicim.
maşşallah bacım. Allah hayırlı bir kısmet de nasib etse çok bahtiyar olacağız sizin adınıza :)
:))
annemle babamın o işi yaptığını öğrendiğim günü soruyosuun :D çok acayiiip gıcık olmuştum ikisine nasıl yaparlar böyle bişe onlar benim annem ve babam bu olamaaz impossible, çocukluk :DDDD
ya hain dünya. babana güveniyorsun sonra öğreniyorsun ki ananı... :D
:DDDD
hiç komik değil
psikopat bir tane daha :DD
çokmu var benden :))
Bu soruyu gordugumde ne hissettiysem aynisini hissettimmm
hiç bir şey mi :)
banada nasıl yapıldığı bir anda söylendi, şoka uğramıştım, psikolojim bozulmuştu
Ben leylek falan bilmiyordum evlenince çocuk oluyor diye biliyordum hiç merak edip sormadım gerçeği öğrendiğimde vay köfteler dedim yakıştıramadım.
en çok hangisine yakıştıramadın :)
Peygamberlere :D
ohaa tövbestafurla.. ben sizinkileri sormuştum.
İkisine de işte.
biri ağır basar ama neyse
Basmadı :D
inş basar :))
Leyleklerin getirmediğini anladığımda değil de güneşe bakınca Allah'ı göremediğimi anladığımda yıkılmıştım.
güneş mi sanıyordunu z?
Yok o kadar mal değildim ama göz kamaşınca çıkan o renkli şeylerin arkasında Allah var sanıyordum onu görmeye çalışıyordum :D
hmm. öğretmemişler size olabilir :)
bana babam hep dua ettık cocugumuz olması ıcın derdı cıddı cıddı 8 9 yaşına kadar böyle bildim hey gidi hey..
yalan söylememiş çocuk isteyen dua da eder. babanız doğru bir yol izlemiş bence örnek olmalı. banada öyle dediler.
okul çevresındede oyle söyluyodum bız cok guvenırdık aılemıze daha temizdik en azından ama ortamlar güzel değildi biraz makaraya alındıgım olmuştur
tamamda babana gidip ne dedin onu anlamadım ne dedinde dövdü seni :)
Leyleklerin getirmedigini anladim:)
galiba çoğunun leyleği siz olıyorsununuz :)
Ebe degilim maalesef ama olmak isterdim.
doktor musunuz?
Ciz yaparim ben :)
nurse misiniz :))
Evet :)
cız yapma bana :)
Bana o yalanı hiç söylemediler 😞
5 yaşında falanken ne söylediler sana?
Ben beş yaşındayken annem hamileydi karnı kocaman zaten e ordanda leylek getirecek değil ya ben karnı kesip içinden çıkardıklarını zannediyodum :D
evet doğru diyosun. ne zaman anladın karnın kesilmediğini?
Bak sen dedin ya inan hiç bilmiyorum bildiğim tek şey ben küçükken öpüşüp tükürük tükürüğe değince bebek oluyo sanıyodum hatta arkadaşımla aynı yere tükürüp ertesi gün çocuk oldumu diye baktığımı bile bilirim ne malmışız be :D
merak etme benzer mallıkları hepimiz yaşamışızdır o yaşlarda :)
O zaman bende problem yok :D
evet sen normalsin. :)) bizimlesin.
Teşküür ☺️
reca ederim :)
ben öyle sanmıyordum bu olaylara biraz erken merak sardım çok araştırmacı bir ruhum vardır :D
tabi canım 4 yaşındayken biliyordun herşeyi. :) hatta sevişmişliğinde vardı helal olsun sana erkeksin :)
aaa sen nerden biliyosun ki bizim mahalledemi oturuyodun yoksa çıkaramadım vollla
he ya sevdiğim kızı götüyodun :D tövbe yarabbim
Ben kendimi bildim bileli anne ve baba öpüşünce çocuk olur zannederdim tabi gerçekleri öğrenince şok olmuşluğum vardır :D
e tabi canım biraz olsun zaten :)
Boşluğa düşmüştüm resmen :S
hangi boşluğa hanım efendi? :)
en son leyleklerin şirinleri götürürken gördüm
anladım.
Çok yıkılmıştım psikolojim bozuluyordu :/
babandan mı nefret ettin. yoksa annen babn ikisinden birden mi?
İkisinden de ama sonra düzeldi tabi ki :)
MUHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!
ne zaman düzeldiğini tahmin edebiliyorum :D
:)))
Annem bni doktor babanla bana igne ypti öyle oldn diye kandrmşti. Gerçeği duyduğumda çok kizmistm
onlara söyledinmi gerçeği öğrendiğinde :)
yok canım demiştim inanmamıştım çok komik gelmişti sonradan tabi öğrendik gerçeği :D
geçmiş olsun :))
her gordugum leylege anne diyordum ÷/
:)))))
Bana öyle bişey söylenmedi söylense ben gelmezdim
:D:D nereye gelmezdin. ?
sevinmiştim zaten leylek ne l*n ne alaka diyodum
olgun çocukmuşsun.
Hicbir sey hissetmedim
halen o kadar hissiz misin?
Hii evet hissizim ben.
hayırlısı.
bkz : o günden beri leylek yemiyorum.
ondan önce yiyomuydun :D:D
evet :)
-leylek önce sütlü bir sosa yatırılır
-tüylerinden arındırılır.
sonrası leyleğe sorulur :)
peki sen prtakallı peki ördeğinin tarifini biliyor musun? :)
abim profesyonel ahçı dostum duymamış olayım :)
peki o zaman haddimiz değil :)
***
img-3.onedio.com/.../52d19890a4998c861100009b.jpg
tamam
Ben mi çocuk olmadım yoksa bizim mahallede leylek mi yoktu?
işte her şeyi bu sorudan sonra öğreniyorsun :)
:D hiçbir zaman o tarz birşeye inanmadım aileme bunu sorduğumu hatırlıyorum ama bana anneyle baba beraber uyurlar ondan sonra çocuk olur diyip gecistirmislerdi
doğru demişler. en azından ipin ucunu vermişler zamanı gelip anlayınca afallamaman için.
Mevzunun nereye ulaştığını anladığımda 6 yaşındaydım :)
:) bunu anlamakta sünnet olmak gibi bir travma yaşatıyor çoğu çocukta sanırım :)
çok iyi hatırlıyorum uygun bir dille anlatmaya çalışmışlardı , ama beceremediler :D
:D:D:D ilk çocuk olma ihtimalin yüksek
ortancayım , ama tek erkek çocuğum :)
e sende zorla gerçeği öğrenmek sitemişsindir bela olmuşsundur ondan mecbur kalmışlar :)
e yeani :)
internetten mi şipariş verdinizdiye sordum hangi siteden felan
sen doğduğunda internet vardı ama sipariş etmek yoktu galiba :) espri olmuş seninkisi
10 yaşında filansın sanırım.
Bana cami havlusunda bulduk seni dediler. Oturup ağlamıştım sonra gerçeği öğrenince bir tepki vermedim :D
:) cami havlusuna sarılımı bulmuşlar yoksa caminin avlusundamı
İmla hatası sorry bro :D
dont problem brao :)
O gunden sonra leylektere dusman oldum :)
hayavanın günahı nedir :)
Hiç sorduğumu hatrlamam bunu merak etmemişim :)
çok mülayim bir kız çocuğuymuşsunuz. ne güzel :)
Hehe :)
Dünyadaki herşeyin yalan olduğunu hissettim.
evet buda olabilir. o dönemde.
one ya 90 dan sonrası inandımı ona?
yeni gençler her şeyi biliyor değil mi?
istedikleri herşeyi biliyolar bence
aynen ama bunun faydalarıda var zararlarıda bu da yine aile terbiyesinden geçiyor bence.
ben aile terbiyesinde filanda değilim içinde varsa bir insanın herşey olur ama herşeyi bilen ama hiç birşeyide bilmeyen aptal düşünemeyen, yaratamayan, yargılayamayan bir nesil var şuanda çep telefonun rakamlarının çarpımı bilemyen nesilden ne beklenebilirki ama eyvallah çok iyi cep telefonu kullanıyolar.
aynen katılıyorum. çok konuşulur bu konu üzerine.
işin ciddiyeti bir yana hiç inanmamıştım başka biyol olmalıydı leylek ne yav diyodum biyerde satılıyodur elbet bu demiştim ama öğrendiğimde babama ben ayı yavrusumuyum yani demiştim :D
:D:D:D ee kaç kırıkla kurtuldıun
çok gülmüştü babam çok kafadır :D
ne güzel babayla arkadaş gibi olmak. ona espri yapabilmek. ne mutlu size
teşekkür ederim güzel bişey gerçektende.
hahaha hiç leylek hikayesi anlatılmadı :D
nasıl sanıyordun küçükken :)
bilmem hatırlamıyorum ama leylek hikayesi söylenmedi hiç :)
belki sizinki pelikan falandır.
olabilir
belkide anka kuşudur sizi getiren.
küllerinden doğan. olabilir
reankarnasyona mı inanıyorsun?
yok evrime inanıyorum töbe töbe
ben sigara içtim. bekliyorum kültabağına bakıyorum doğan yok nasıl iştir bu. puro külümü olacak?
volkan külü gerek. pompeii nin külleri lazım
oradan nasıl kalktın geldin sen :)) sezarı gördün mü
sezar romadaydı :/
yok yahu filminde yokmuydu :)
Hep o leyleği zikeceğim günü hayal ederdim bunu öğrendiğimde okadar uğraştan kurtulduğuma sevindim bende karadaki arkadaşı dövdüm 😊
karadaki arkadaş? baba değildir umarım.
Öyle arkadaş yalnız baba olsaydı dövülmezdi 😊
olsun çok ayıb bence
7 8 yaşındaki çocuğunu ve karısını öldürmekle tehdit ediyorsa bal gibi dövülür sanırım biraz az yapmışım yinede
tehtit ayrı öldürmek ayrı ama oda yapılmamalı. bu yaptığında yapılmamalı zaten kim ister babasını dövmek. Allah iyi etsin ne diyelim.
Vallahi 6 yaşında ilk Aşkımla opusen biri olarak zaten hiç inanmamistim 😈
:)))) şanslı veletmişsin o zamanlar :)
ben tupten ciktim sorun yok :P
hakketen tüp bebek misin?
evet tup bebegim :)
kaç yaşındasınki sen ilk tüpçülerden biri olmalısın.
18 yasindayim
evet ilklerdenim herhalde
ismin dolly mi?
hayir degil
tüp bebeğinde bir farkı yokki annenin karnına bir kaç gün geç giriyorsun o kadar yoksa aynı
bir cok avantaji var aslinda ama en buyuk dezavantaji doktorlar gorduklerinde seni guzel yapmissiz diyorlar benim icin buyuk bir tramva bu
gerçektin mi o travma yoksa latife mi? bide avantajları neler?
latife ama hos olmuyor boyle soylenmesi
avantaji su en kaliteli yumurta ve spermler seciliyor down sendromu gibi kromozomda ayrilamama sonucu olusacak genetik bir hastalik olmuyor
e zaten onu atlatmışsın down sendromu çıkmadığın kesin. ama en kaliteli sperm gidiyor zaten normalindede. bide hiperaktif oluyor diyorlar doğrumu?
Dogru kaliteli gidiyor ama bunda direk seçiliyor
evet hiperaktif ve guzel oluyor tup bebekler
ben tüp değilim ama hem hiperaktif hem güzelim. babam çok isabetli atıyormuş aynı tüp bebek gibi yarın gidip elini öpeyim. :)
Evet :)
Ben zaten leyleklere hiçbir zaman inanmadım.
kandıramazlar seni :)
Kandıramadılar beni :D
yıldız tilbe misin :)
Hiç hoşlanmam :/
kimden hoşlanıyorsun
valla hiç hatırlamıyom
bazen unutmak iyidir. hayırlı olandır. :)
Ben hala leyleklere inanıyorum..
leylekler yalan söylemez tabi inananacağız :)
Ben şok. Ben iptal. Ben wefad
popüler gençlik :)
bu yalana hiçbir zaman inanmadım inananda salaktır zaten
çocukların çoğunun aklı ermez bir zamana kadar doğaldır.
buz gibi oldum kanim dondu
kış mevsiminde mi öğrendinbiz?
günlerce ağladım leyleklere bakıp bakıp ağladım :D
sizin orda leylek çok galiba ya da belgeelde izleyerek ağladınız :)
ailem bir yaz gününde açıkladı bütün herşeyi :))
neden açıkladılar nasıl açıkladılar :)
sen leyleklerden gelmiyorsun dediler gerisini boşver :D
peki
bir köşede ağladım tek başıma /:
:( duygusal mışsınız.
zorma
zordum zoran mı gett :D
tövbe est gece gece
:))
Depresyona girmiştim -,-
o sıralar bence gölselin depresyondayım unutuldum şarkısı popülerdi onun da etkisi olmuştur.
Seninki ağır olmuş :D
benim için demedim. o şarkı çıktığında ben çoktan biliyordum herşeyi. :)) senin için dedim bence dedim.
Babama baktım bumu beni yaptı didim
:)))) :D
Leyleklere ömrü billah küstüm :/
:)) annenle babanı dahamı çok sevmeye başladın?
Onlara da küstüm sfdfs
:D kaç yaşında öğrendin gerçeği küskün insan.
Hımm dedim bunlar şimdi sexle beni yaptı
pskolojikmen bir şey olmadı mı?
Bir dakika ya bizi leylekler getirmedimi ki?
kardeş cevapları okursan soğudum yani bu espriden :D
He tamam ozaman okumadan atmıştım :)
:)) olsun teşekkürler.
Hic sormadim nasil ogrendim bilmiyorum
meraksızlık işte
Bana cöpten bulduk demislerdi..
bukre_ nin kardeşi olabilme ihtimalin var ya da benziyorsunuz dur kardeşiyle :))) yav insan çocuğuna niye seni çöpten bulduk desin. sen hep çöpte kendin gibilerini aramadınmı küçükken?
@bukre_
hahaha benim kardeşim uşak :D
Bende hep beni kim cope atti diye düşünürdum, ne komik ya cok yaraticilar :)
altın çamura düşsede değerini kaybetmez çöpe düşsede. üzülmeyin :)
ertesi gün leylek vuruyodum :d
:)) hayvanların günahı yokkine
Hiç bir zaman inanmamıştım zaten.
inandıramamışlar.
Çocukluğumda sorunlu geçti zaten , insanların dalga geçtiği , önyargılı davrandığı birisiydim obsesif kişilik bozukluğum vardı yani böyle şeylere inanmamam oldukça normaldi.
geçmiş olsun atlatmışsın. :(
Teşekkürler :) zor oldu ama atlattım :)
Hiç bişey
Ama 1-2 sene evvel. Dolapta prezervatif kutusunu görünce gidip tuvalete kusmuştum.
17 yaşındaydım.
hmm daha 17 17 17 ymiş. çok büyükmüşsün. artık olgun bir kadın sayılabilme ihtimalin var.
Şaka mısın? Sen ya. Gereksiz vıcıltı ahahahhaha