• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Sizi leyleklerin getirmediğini anladığınızda neler hissettiniz. ? (Sayfa 2)

cesi272727
cesi272727 Takip Et
Yoda Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Sizi leyleklerin getirmediğini anladığınızda neler hissettiniz. ?
Cevapla
Çocuk Soruları Getir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

87

Cevap

69

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gittim babama söyledim tokat yedim Puşt arkadasim yüzünden inanmiosan git babama söyle dedi.

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      babana ne söyledin?

      Yorumla
  • AhmetGrn
    AhmetGrn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    5 ya da 6 yaşımdaydım komşunun kızı herşeyi öğretmişti ;) hiç şaşırmadım, hatta hoşuma gitmişti ;)

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ne komşular var arkadaş

      Yorumla
  • red_hattttt
    red_hattttt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Pamugun yavrusu oldugumu dusunuyodum sonra annem seni bem fisekledim diyince agladim deliceee

    1
    2 Yorumla
    • KaranlıkSima
      KaranlıkSima
      +1 yıl

      hahah :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      fırllamamısın sen pardon?

      Yorumla
  • kanuluşş
    kanuluşş Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Psikolojim altüst oldu annemdende babamdan da nefret ettim ama sonra geçti

    1
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ne kadar sonra geçti? :)

      Yorumla
    • kanuluşş
      kanuluşş
      +1 yıl

      Birkaç ay oldu psikolojimin düzelmesi ama hep normaldir diye kendimi avuttum zaten normal bişey de :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :))) güzel miş her çocuk yaşıyor bu travmaları neredeyse

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bizimkiler acik acik söylediler biz yaptik diye. biz leylek diyoduk. onlar sacmalamayin dediler

    1
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      sizinkiler anlatırken ayrıntıya girmediler umarım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yok girmediler :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      o zaman bilinçlilermiş :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      maalesef. cahillik ten sanirim

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hayır cahillik değil. doğru yapmışlar demek sitedim.

      Yorumla
  • Joesxs
    Joesxs Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    Çöp Kutusundan Aldık Biz Seni Diyorlardı. Bencede Oyle oldu.

    0
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      niye öyle düşünüyorsun?

      Yorumla
    • Joesxs
      Joesxs
      +1 yıl

      21 seneyi 1000 harfle mı anlatayım?

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tamam anlatma. Allah hidayet versin.

      Yorumla
  • zümrüdüankakuşu
    zümrüdüankakuşu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben lahanın yaprakları arasından çıktığımı sanıyodum.. :)

    0
    7 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      dün bir arkadaşta öyle sanıyordu :)) peki kara lahana mı beyaz lahana mı? hangisinden çıktını sanıyordun :D

      Yorumla
    • zümrüdüankakuşu
      zümrüdüankakuşu
      +1 yıl

      Beyaz büyük lahana varya o işte :))

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :)) sarması ne iyi giderdi şimdi onun canım çekti vallahi

      Yorumla
    • zümrüdüankakuşu
      zümrüdüankakuşu
      +1 yıl

      Aynen valla. Çok lezzetli oluyo lahananın sarması. Biri sarsada yesek :)) hep yaprak tercih ediyolar ama ya.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      evet bizdede genelde yaprak tercih ediliyor ama yılda bir kaç sefer lahana sarması yapıyorlar ): hatta pancar yaprağıylada sarma yapıyorlar. hem bizmi saracak yaşa bak başa bak ben bilmiyom deme şimdi :)

      Yorumla
    • zümrüdüankakuşu
      zümrüdüankakuşu
      +1 yıl

      Biliyorum tabi hemde alasını. Malatyalıyım en güzel lahana sarmasını yaparlar. Genelde kuru biber ve patlıcanla karışık yaparlar. Şöyle bir kazan. Of yemeye doyamassın. :)) ama şimdi üşeniyorum ya dün bir tencere yaprak sardık yoruldum :))

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tamam yarın yaparsın bugün dinlenebilirsin izin veriyorum :))

      Yorumla
  • kırmızıbuğday
    kırmızıbuğday Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bunalıma girdim tüm leyleklerden nefret ettim bir ara leylek katliamı yapmayı bile düşündüm sonraananladım ki onlar suçsuz hep ailem beni kandırmış onları katlettim ;))

    0
    17 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      şaka yapıyorsun?

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      Tabi ki ;)), hyr

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hıyar değilim ben :)

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      ;)) ooo iyi valla espiriden anlayan biriyle atişmak guzel

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      inan bana güzel gözlü biriyle atışmak kadar güzel olamaz :)

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      Oooo bir o kadar da iltifatciyiz ;))

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      Yine de tşkler;))

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      rica ederim. iltifat etmek pek huyum değildir. ama gördüğümü söylemekten çekinmem :). belkide kameranın ışığındaki nurdur bu kadar güzel gösteren. :) bak bide bu kötü huyum var.

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      Vay vay olsun dürüst olmak güzeldir ;)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      bende ne mükemmel insanmışım :) sayende öğreniyorum. dilinden bal damlıyor :))

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      Abartmanin manası yok sadece bardağın dolu tarafından bakmayı deniyorum :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      mutlu olmanın formülü bardağın dolu tarafından bak. güzel. ama ben eksik taraflarımı öğrenmeyi tercih ederim. doldurabilmek için.

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      Eksik tarafları görüp degerlendirmesini bilirim gerektiği yerde o tarafi kullanırım ;)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      zekice ama sinsi bir silah. ama insanı daha güçlü yapacak bir şey var. karşıdakinin boş taraflarını bilmekten çok kendi bardağının boş tarafını bilmek.

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      Kim bilirse kendini muhakkak bilir rabbini rabbini bilene de boş silah dolu silah zarar veremez ;)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      şüphesiz. :)
      ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir. sen kendini bilmezsen ya nice okumaktır :)

      Yorumla
    • kırmızıbuğday
      kırmızıbuğday
      +1 yıl

      ;)))

      Yorumla
  • ceylan_alp
    ceylan_alp Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bir ben mi sormadım aileme ben nasıl oldum diye :/

    0
    10 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      yok senin gibi bir kaç tane arkadaş daha var :) ama belki sordunda hatırlamıyorsun.

      Yorumla
    • ceylan_alp
      ceylan_alp
      +1 yıl

      Yok bir kere niye geceleri duş aliyosunuz demiştim :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hahaha:DD kaç yaşındaydın ve ne cevap aldın :D

      Yorumla
    • ceylan_alp
      ceylan_alp
      +1 yıl

      11 12 malmisim ben ya :D sabahları işimiz oluyo gece alınca daha rahat uyuyoruz gibi bişey demişti :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      kapılarını dinleseydin.

      Yorumla
    • ceylan_alp
      ceylan_alp
      +1 yıl

      Anne babanın kapısı dinlenmez.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tebrik ediyorum. terbiyeli evlat :) ne kadar akıllı bir kızsın. aferin

      Yorumla
    • ceylan_alp
      ceylan_alp
      +1 yıl

      Eyv abicim.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      maşşallah bacım. Allah hayırlı bir kısmet de nasib etse çok bahtiyar olacağız sizin adınıza :)

      Yorumla
    • ceylan_alp
      ceylan_alp
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    annemle babamın o işi yaptığını öğrendiğim günü soruyosuun :D çok acayiiip gıcık olmuştum ikisine nasıl yaparlar böyle bişe onlar benim annem ve babam bu olamaaz impossible, çocukluk :DDDD

    0
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ya hain dünya. babana güveniyorsun sonra öğreniyorsun ki ananı... :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :DDDD

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hiç komik değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      psikopat bir tane daha :DD

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      çokmu var benden :))

      Yorumla
  • Unutonu
    Unutonu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl
    Diğer konusunda 450 cevap paylaştı.

    Bu soruyu gordugumde ne hissettiysem aynisini hissettimmm

    0
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hiç bir şey mi :)

      Yorumla
  • sochar
    sochar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    banada nasıl yapıldığı bir anda söylendi, şoka uğramıştım, psikolojim bozulmuştu

    1
    0 Yorumla
  • göksue
    göksue Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben leylek falan bilmiyordum evlenince çocuk oluyor diye biliyordum hiç merak edip sormadım gerçeği öğrendiğimde vay köfteler dedim yakıştıramadım.

    0
    7 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      en çok hangisine yakıştıramadın :)

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      Peygamberlere :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ohaa tövbestafurla.. ben sizinkileri sormuştum.

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      İkisine de işte.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      biri ağır basar ama neyse

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      Basmadı :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      inş basar :))

      Yorumla
  • LakadaLukadaTapTup
    LakadaLukadaTapTup Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 445 cevap paylaştı.

    Leyleklerin getirmediğini anladığımda değil de güneşe bakınca Allah'ı göremediğimi anladığımda yıkılmıştım.

    0
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      güneş mi sanıyordunu z?

      Yorumla
    • LakadaLukadaTapTup
      LakadaLukadaTapTup
      +1 yıl

      Yok o kadar mal değildim ama göz kamaşınca çıkan o renkli şeylerin arkasında Allah var sanıyordum onu görmeye çalışıyordum :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hmm. öğretmemişler size olabilir :)

      Yorumla
  • EliJahh
    EliJahh Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    bana babam hep dua ettık cocugumuz olması ıcın derdı cıddı cıddı 8 9 yaşına kadar böyle bildim hey gidi hey..

    0
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      yalan söylememiş çocuk isteyen dua da eder. babanız doğru bir yol izlemiş bence örnek olmalı. banada öyle dediler.

      Yorumla
    • EliJahh
      EliJahh
      +1 yıl

      okul çevresındede oyle söyluyodum bız cok guvenırdık aılemıze daha temizdik en azından ama ortamlar güzel değildi biraz makaraya alındıgım olmuştur

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tamamda babana gidip ne dedin onu anlamadım ne dedinde dövdü seni :)

      Yorumla
  • FATMAKVRK
    FATMAKVRK Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    Leyleklerin getirmedigini anladim:)

    1
    7 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      galiba çoğunun leyleği siz olıyorsununuz :)

      Yorumla
    • FATMAKVRK
      FATMAKVRK
      +1 yıl

      Ebe degilim maalesef ama olmak isterdim.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      doktor musunuz?

      Yorumla
    • FATMAKVRK
      FATMAKVRK
      +1 yıl

      Ciz yaparim ben :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      nurse misiniz :))

      Yorumla
    • FATMAKVRK
      FATMAKVRK
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      cız yapma bana :)

      Yorumla
  • giizemg
    giizemg Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Bana o yalanı hiç söylemediler 😞

    1
    9 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      5 yaşında falanken ne söylediler sana?

      Yorumla
    • giizemg
      giizemg
      +1 yıl

      Ben beş yaşındayken annem hamileydi karnı kocaman zaten e ordanda leylek getirecek değil ya ben karnı kesip içinden çıkardıklarını zannediyodum :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      evet doğru diyosun. ne zaman anladın karnın kesilmediğini?

      Yorumla
    • giizemg
      giizemg
      +1 yıl

      Bak sen dedin ya inan hiç bilmiyorum bildiğim tek şey ben küçükken öpüşüp tükürük tükürüğe değince bebek oluyo sanıyodum hatta arkadaşımla aynı yere tükürüp ertesi gün çocuk oldumu diye baktığımı bile bilirim ne malmışız be :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      merak etme benzer mallıkları hepimiz yaşamışızdır o yaşlarda :)

      Yorumla
    • giizemg
      giizemg
      +1 yıl

      O zaman bende problem yok :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      evet sen normalsin. :)) bizimlesin.

      Yorumla
    • giizemg
      giizemg
      +1 yıl

      Teşküür ☺️

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      reca ederim :)

      Yorumla
  • KennyMcCormick
    KennyMcCormick Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    ben öyle sanmıyordum bu olaylara biraz erken merak sardım çok araştırmacı bir ruhum vardır :D

    1
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tabi canım 4 yaşındayken biliyordun herşeyi. :) hatta sevişmişliğinde vardı helal olsun sana erkeksin :)

      Yorumla
    • KennyMcCormick
      KennyMcCormick
      +1 yıl

      aaa sen nerden biliyosun ki bizim mahalledemi oturuyodun yoksa çıkaramadım vollla

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      he ya sevdiğim kızı götüyodun :D tövbe yarabbim

      Yorumla
  • gottaholeinmyheart
    gottaholeinmyheart Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben kendimi bildim bileli anne ve baba öpüşünce çocuk olur zannederdim tabi gerçekleri öğrenince şok olmuşluğum vardır :D

    0
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      e tabi canım biraz olsun zaten :)

      Yorumla
  • SerinSular
    SerinSular Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Boşluğa düşmüştüm resmen :S

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hangi boşluğa hanım efendi? :)

      Yorumla
  • IIEsinTyII
    IIEsinTyII Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    en son leyleklerin şirinleri götürürken gördüm

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      anladım.

      Yorumla
  • xsananex
    xsananex Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Çok yıkılmıştım psikolojim bozuluyordu :/

    2
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      babandan mı nefret ettin. yoksa annen babn ikisinden birden mi?

      Yorumla
    • xsananex
      xsananex
      +1 yıl

      İkisinden de ama sonra düzeldi tabi ki :)

      Yorumla
    • Whatsappmaaaaan
      Whatsappmaaaaan
      +1 yıl

      MUHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ne zaman düzeldiğini tahmin edebiliyorum :D

      Yorumla
    • xsananex
      xsananex
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • emree00
    emree00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Annem bni doktor babanla bana igne ypti öyle oldn diye kandrmşti. Gerçeği duyduğumda çok kizmistm

    0
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      onlara söyledinmi gerçeği öğrendiğinde :)

      Yorumla
  • PijamalıAyıcık
    PijamalıAyıcık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    yok canım demiştim inanmamıştım çok komik gelmişti sonradan tabi öğrendik gerçeği :D

    0
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      geçmiş olsun :))

      Yorumla
  • Wolvorine
    Wolvorine Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    her gordugum leylege anne diyordum ÷/

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • sabitfikirliadam
    sabitfikirliadam Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bana öyle bişey söylenmedi söylense ben gelmezdim

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :D:D nereye gelmezdin. ?

      Yorumla
  • kerasuses
    kerasuses Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    sevinmiştim zaten leylek ne l*n ne alaka diyodum

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      olgun çocukmuşsun.

      Yorumla
  • -SütlüüKahveee
    -SütlüüKahveee Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Hicbir sey hissetmedim

    1
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      halen o kadar hissiz misin?

      Yorumla
    • -SütlüüKahveee
      -SütlüüKahveee
      +1 yıl

      Hii evet hissizim ben.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hayırlısı.

      Yorumla
  • effflatun
    effflatun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    bkz : o günden beri leylek yemiyorum.

    1
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ondan önce yiyomuydun :D:D

      Yorumla
    • effflatun
      effflatun
      +1 yıl

      evet :)
      -leylek önce sütlü bir sosa yatırılır
      -tüylerinden arındırılır.

      sonrası leyleğe sorulur :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      peki sen prtakallı peki ördeğinin tarifini biliyor musun? :)

      Yorumla
    • effflatun
      effflatun
      +1 yıl

      abim profesyonel ahçı dostum duymamış olayım :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      peki o zaman haddimiz değil :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ***
    img-3.onedio.com/.../52d19890a4998c861100009b.jpg

    0
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tamam

      Yorumla
  • Şekeroğlan
    Şekeroğlan Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Diğer konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Ben mi çocuk olmadım yoksa bizim mahallede leylek mi yoktu?

    0
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      işte her şeyi bu sorudan sonra öğreniyorsun :)

      Yorumla
    • Şekeroğlan
      Şekeroğlan
      +1 yıl

      :D hiçbir zaman o tarz birşeye inanmadım aileme bunu sorduğumu hatırlıyorum ama bana anneyle baba beraber uyurlar ondan sonra çocuk olur diyip gecistirmislerdi

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      doğru demişler. en azından ipin ucunu vermişler zamanı gelip anlayınca afallamaman için.

      Yorumla
  • crazysoul
    crazysoul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mevzunun nereye ulaştığını anladığımda 6 yaşındaydım :)

    0
    6 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727

      :) bunu anlamakta sünnet olmak gibi bir travma yaşatıyor çoğu çocukta sanırım :)

      Yorumla
    • crazysoul
      crazysoul
      +1 yıl

      çok iyi hatırlıyorum uygun bir dille anlatmaya çalışmışlardı , ama beceremediler :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :D:D:D ilk çocuk olma ihtimalin yüksek

      Yorumla
    • crazysoul
      crazysoul
      +1 yıl

      ortancayım , ama tek erkek çocuğum :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      e sende zorla gerçeği öğrenmek sitemişsindir bela olmuşsundur ondan mecbur kalmışlar :)

      Yorumla
    • crazysoul
      crazysoul
      +1 yıl

      e yeani :)

      Yorumla
  • serap1995
    serap1995 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    internetten mi şipariş verdinizdiye sordum hangi siteden felan

    0
    2 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      sen doğduğunda internet vardı ama sipariş etmek yoktu galiba :) espri olmuş seninkisi

      Yorumla
    • falanca3
      falanca3
      +1 yıl

      10 yaşında filansın sanırım.

      Yorumla
  • freedomboy765
    freedomboy765 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bana cami havlusunda bulduk seni dediler. Oturup ağlamıştım sonra gerçeği öğrenince bir tepki vermedim :D

    0
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :) cami havlusuna sarılımı bulmuşlar yoksa caminin avlusundamı

      Yorumla
    • freedomboy765
      freedomboy765
      +1 yıl

      İmla hatası sorry bro :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      dont problem brao :)

      Yorumla
  • wolverine-yolverin
    wolverine-yolverin Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    O gunden sonra leylektere dusman oldum :)

    2
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hayavanın günahı nedir :)

      Yorumla
  • krizalit05
    krizalit05 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hiç sorduğumu hatrlamam bunu merak etmemişim :)

    1
    2 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      çok mülayim bir kız çocuğuymuşsunuz. ne güzel :)

      Yorumla
    • krizalit05
      krizalit05
      +1 yıl

      Hehe :)

      Yorumla
  • DarqB0y
    DarqB0y Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Dünyadaki herşeyin yalan olduğunu hissettim.

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      evet buda olabilir. o dönemde.

      Yorumla
  • toktor90
    toktor90 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    one ya 90 dan sonrası inandımı ona?

    1
    10 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      yeni gençler her şeyi biliyor değil mi?

      Yorumla
    • toktor90
      toktor90
      +1 yıl

      istedikleri herşeyi biliyolar bence

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      aynen ama bunun faydalarıda var zararlarıda bu da yine aile terbiyesinden geçiyor bence.

      Yorumla
    • toktor90
      toktor90
      +1 yıl

      ben aile terbiyesinde filanda değilim içinde varsa bir insanın herşey olur ama herşeyi bilen ama hiç birşeyide bilmeyen aptal düşünemeyen, yaratamayan, yargılayamayan bir nesil var şuanda çep telefonun rakamlarının çarpımı bilemyen nesilden ne beklenebilirki ama eyvallah çok iyi cep telefonu kullanıyolar.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      aynen katılıyorum. çok konuşulur bu konu üzerine.

      Yorumla
    • toktor90
      toktor90
      +1 yıl

      işin ciddiyeti bir yana hiç inanmamıştım başka biyol olmalıydı leylek ne yav diyodum biyerde satılıyodur elbet bu demiştim ama öğrendiğimde babama ben ayı yavrusumuyum yani demiştim :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :D:D:D ee kaç kırıkla kurtuldıun

      Yorumla
    • toktor90
      toktor90
      +1 yıl

      çok gülmüştü babam çok kafadır :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ne güzel babayla arkadaş gibi olmak. ona espri yapabilmek. ne mutlu size

      Yorumla
    • toktor90
      toktor90
      +1 yıl

      teşekkür ederim güzel bişey gerçektende.

      Yorumla
  • missusomuch
    missusomuch Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    hahaha hiç leylek hikayesi anlatılmadı :D

    1
    13 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      nasıl sanıyordun küçükken :)

      Yorumla
    • missusomuch
      missusomuch
      +1 yıl

      bilmem hatırlamıyorum ama leylek hikayesi söylenmedi hiç :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      belki sizinki pelikan falandır.

      Yorumla
    • missusomuch
      missusomuch
      +1 yıl

      olabilir

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      belkide anka kuşudur sizi getiren.

      Yorumla
    • missusomuch
      missusomuch
      +1 yıl

      küllerinden doğan. olabilir

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      reankarnasyona mı inanıyorsun?

      Yorumla
    • missusomuch
      missusomuch
      +1 yıl

      yok evrime inanıyorum töbe töbe

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ben sigara içtim. bekliyorum kültabağına bakıyorum doğan yok nasıl iştir bu. puro külümü olacak?

      Yorumla
    • missusomuch
      missusomuch
      +1 yıl

      volkan külü gerek. pompeii nin külleri lazım

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      oradan nasıl kalktın geldin sen :)) sezarı gördün mü

      Yorumla
    • missusomuch
      missusomuch
      +1 yıl

      sezar romadaydı :/

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      yok yahu filminde yokmuydu :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hep o leyleği zikeceğim günü hayal ederdim bunu öğrendiğimde okadar uğraştan kurtulduğuma sevindim bende karadaki arkadaşı dövdüm 😊

    0
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727

      karadaki arkadaş? baba değildir umarım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle arkadaş yalnız baba olsaydı dövülmezdi 😊

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      olsun çok ayıb bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      7 8 yaşındaki çocuğunu ve karısını öldürmekle tehdit ediyorsa bal gibi dövülür sanırım biraz az yapmışım yinede

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tehtit ayrı öldürmek ayrı ama oda yapılmamalı. bu yaptığında yapılmamalı zaten kim ister babasını dövmek. Allah iyi etsin ne diyelim.

      Yorumla
  • kıvırcıkmuzo
    kıvırcıkmuzo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Vallahi 6 yaşında ilk Aşkımla opusen biri olarak zaten hiç inanmamistim 😈

    0
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :)))) şanslı veletmişsin o zamanlar :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben tupten ciktim sorun yok :P

    1
    14 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hakketen tüp bebek misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet tup bebegim :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      kaç yaşındasınki sen ilk tüpçülerden biri olmalısın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      18 yasindayim
      evet ilklerdenim herhalde

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ismin dolly mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayir degil

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      tüp bebeğinde bir farkı yokki annenin karnına bir kaç gün geç giriyorsun o kadar yoksa aynı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir cok avantaji var aslinda ama en buyuk dezavantaji doktorlar gorduklerinde seni guzel yapmissiz diyorlar benim icin buyuk bir tramva bu

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      gerçektin mi o travma yoksa latife mi? bide avantajları neler?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      latife ama hos olmuyor boyle soylenmesi
      avantaji su en kaliteli yumurta ve spermler seciliyor down sendromu gibi kromozomda ayrilamama sonucu olusacak genetik bir hastalik olmuyor

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      e zaten onu atlatmışsın down sendromu çıkmadığın kesin. ama en kaliteli sperm gidiyor zaten normalindede. bide hiperaktif oluyor diyorlar doğrumu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dogru kaliteli gidiyor ama bunda direk seçiliyor
      evet hiperaktif ve guzel oluyor tup bebekler

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      ben tüp değilim ama hem hiperaktif hem güzelim. babam çok isabetli atıyormuş aynı tüp bebek gibi yarın gidip elini öpeyim. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
  • Bilinmeyenşahıs
    Bilinmeyenşahıs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Diğer konusunda 664 cevap paylaştı.

    Ben zaten leyleklere hiçbir zaman inanmadım.

    1
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      kandıramazlar seni :)

      Yorumla
    • Bilinmeyenşahıs
      Bilinmeyenşahıs
      +1 yıl

      Kandıramadılar beni :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      yıldız tilbe misin :)

      Yorumla
    • Bilinmeyenşahıs
      Bilinmeyenşahıs
      +1 yıl

      Hiç hoşlanmam :/

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      kimden hoşlanıyorsun

      Yorumla
  • Anarchyy
    Anarchyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    valla hiç hatırlamıyom

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      bazen unutmak iyidir. hayırlı olandır. :)

      Yorumla
  • mavisyan
    mavisyan Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben hala leyleklere inanıyorum..

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      leylekler yalan söylemez tabi inananacağız :)

      Yorumla
  • MrPyro
    MrPyro Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben şok. Ben iptal. Ben wefad

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      popüler gençlik :)

      Yorumla
  • rename
    rename Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    bu yalana hiçbir zaman inanmadım inananda salaktır zaten

    0
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      çocukların çoğunun aklı ermez bir zamana kadar doğaldır.

      Yorumla
  • muzzi66
    muzzi66 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    buz gibi oldum kanim dondu

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      kış mevsiminde mi öğrendinbiz?

      Yorumla
  • Afroditt_
    Afroditt_ Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Diğer konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    günlerce ağladım leyleklere bakıp bakıp ağladım :D

    1
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      sizin orda leylek çok galiba ya da belgeelde izleyerek ağladınız :)

      Yorumla
    • Afroditt_
      Afroditt_
      +1 yıl

      ailem bir yaz gününde açıkladı bütün herşeyi :))

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      neden açıkladılar nasıl açıkladılar :)

      Yorumla
    • Afroditt_
      Afroditt_
      +1 yıl

      sen leyleklerden gelmiyorsun dediler gerisini boşver :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • Naneli_Çakulet
    Naneli_Çakulet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    bir köşede ağladım tek başıma /:

    1
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :( duygusal mışsınız.

      Yorumla
    • Naneli_Çakulet
      Naneli_Çakulet
      +1 yıl

      zorma

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      zordum zoran mı gett :D

      Yorumla
    • Naneli_Çakulet
      Naneli_Çakulet
      +1 yıl

      tövbe est gece gece

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Depresyona girmiştim -,-

    1
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      o sıralar bence gölselin depresyondayım unutuldum şarkısı popülerdi onun da etkisi olmuştur.

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Seninki ağır olmuş :D

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      benim için demedim. o şarkı çıktığında ben çoktan biliyordum herşeyi. :)) senin için dedim bence dedim.

      Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Babama baktım bumu beni yaptı didim

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :)))) :D

      Yorumla
  • kurabiye_
    kurabiye_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Leyleklere ömrü billah küstüm :/

    1
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :)) annenle babanı dahamı çok sevmeye başladın?

      Yorumla
    • kurabiye_
      kurabiye_
      +1 yıl

      Onlara da küstüm sfdfs

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :D kaç yaşında öğrendin gerçeği küskün insan.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hımm dedim bunlar şimdi sexle beni yaptı

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      pskolojikmen bir şey olmadı mı?

      Yorumla
  • OksoHom
    OksoHom Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir dakika ya bizi leylekler getirmedimi ki?

    1
    3 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      kardeş cevapları okursan soğudum yani bu espriden :D

      Yorumla
    • OksoHom
      OksoHom
      +1 yıl

      He tamam ozaman okumadan atmıştım :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :)) olsun teşekkürler.

      Yorumla
  • piral
    piral Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hic sormadim nasil ogrendim bilmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      meraksızlık işte

      Yorumla
  • hellforcee
    hellforcee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bana cöpten bulduk demislerdi..

    1
    5 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      bukre_ nin kardeşi olabilme ihtimalin var ya da benziyorsunuz dur kardeşiyle :))) yav insan çocuğuna niye seni çöpten bulduk desin. sen hep çöpte kendin gibilerini aramadınmı küçükken?

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      @bukre_

      Yorumla
    • bukre_
      bukre_
      +1 yıl

      hahaha benim kardeşim uşak :D

      Yorumla
    • hellforcee
      hellforcee
      +1 yıl

      Bende hep beni kim cope atti diye düşünürdum, ne komik ya cok yaraticilar :)

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      altın çamura düşsede değerini kaybetmez çöpe düşsede. üzülmeyin :)

      Yorumla
  • KaanMert19
    KaanMert19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    ertesi gün leylek vuruyodum :d

    1
    1 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      :)) hayvanların günahı yokkine

      Yorumla
  • Walter11
    Walter11 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hiç bir zaman inanmamıştım zaten.

    1
    4 Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      inandıramamışlar.

      Yorumla
    • Walter11
      Walter11
      +1 yıl

      Çocukluğumda sorunlu geçti zaten , insanların dalga geçtiği , önyargılı davrandığı birisiydim obsesif kişilik bozukluğum vardı yani böyle şeylere inanmamam oldukça normaldi.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      geçmiş olsun atlatmışsın. :(

      Yorumla
    • Walter11
      Walter11
      +1 yıl

      Teşekkürler :) zor oldu ama atlattım :)

      Yorumla
  • cea95
    cea95 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Hiç bişey

    1
    4 Yorumla
    • cea95
      cea95
      +1 yıl

      Ama 1-2 sene evvel. Dolapta prezervatif kutusunu görünce gidip tuvalete kusmuştum.

      Yorumla
    • cea95
      cea95
      +1 yıl

      17 yaşındaydım.

      Yorumla
    • cesi272727
      cesi272727
      +1 yıl

      hmm daha 17 17 17 ymiş. çok büyükmüşsün. artık olgun bir kadın sayılabilme ihtimalin var.

      Yorumla
    • cea95
      cea95
      +1 yıl

      Şaka mısın? Sen ya. Gereksiz vıcıltı ahahahhaha

      Yorumla
  • Devamını Gör (36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Sizi leyleklerin getirmediğini anladığınızda neler hissettiniz. ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hisleriniz yerle bir ettiler mi ? 3 cevap verildi
Beklemediğiniz kişiden gelen kazık size nasıl hissettirdi? 4 cevap verildi
Cümle kuramadığınız hisleriniz oldu mu? 42 cevap verildi
Sizi en son mantığınız mı üzdü, duygularınız mı? 17 cevap verildi
Olmadi diye üzüldügünüz duaya gun gelip şukrettiniz oldu mu? 20 cevap verildi
Huzuru iliklerine kadar hissettiğin oldu mu? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨