Aylık 50 binlira aldığım iş yerim 3 gün sonra kapanıyor soruyorum fakirlik nasıl bir şey?

Hiç alışık değilim de , samimi söylüyorum ben bolluğa alıştım belli bir gelirim vardı lan şimdi ben asgari ücretle nasıl gecinirim psikolojim bozuldu hiç birikimde yapmadım bu günleri dusunmedim
Aylık 50 binlira aldığım iş yerim 3 gün sonra kapanıyor soruyorum fakirlik nasıl bir şey?
Cevapla