AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Allah kullarını sever onlara azap etmez
sonuçç ablası
niye korkuyum yani anladın mı sonucu
ben bişey anlamadımm ablası
anlamaman şaşırtmadı olağan b şey sorun dğeil
ben dhaa güzel bir açıklaa bekledigim için anlamadıgımı söyledim ama sen
tuhaf ben ikisinden de korkmuyorum
işin ilginç yanı çok da dindar değilim
azraill gelincee atacagın 3.5 merak ediyorumm
tecrübem var
yemişiz o tecrübeleri
herkes yiyemez
Ben bilinmeyenden korkarım
ne gibi ablası
Öldükten sonra başımıza ne gelceğini kim bilirki? Varlığımız yok mu olacak? Başka bir biçim ya da boyutta varolmaya devam mı edeceğiz? Insanlar bizi hatırladığı sürece fani dünya ya bağlı mı kalacağız? Gerçekten cennet ve cehennem diye kavramlar varmı? Yanmak derken ruhani bir arınmadan mı bahsediliyor? Reankarnasyon var mı? Bunlara kesin bir cevap veremiyoruz ve belki de bizim hayal edemeyeceğimiz ölçüde büyük bir oyunun parçasıyız sadece... en iyisi bu yüzden ölümü değil hayatı ve nasıl yaşadığımızı düşünmek bence, en azından bir kesinlik var.
sen çok derin mevzulara dalmışşınn ablasıı
Derin bir konudan bahsediyoruz ve siz sordunuz ben söyledim ayrıca ablası demekten de vazgeçerseniz sevinirim çok rahatsız edici ve çirkin bir söz
sordugumm sorularıı cevaplaa konununn dışına çıkmaaa ablasıı
Ben sorunu cevapladım anlayamadıysan bu senin daha kendi sorunu düzgün anlayamamandan kaynaklanıyor.
not düştüm konununn dışına cıkmaa ayrıntılara takılmaaa
Allah herkesin günahlarını affetsin
amin kardeş amin
Ölüm sonrasindan
öncesii
Azaptan iki gözüm azaptan
eyvallah
İki gözüm eksilerdeki amacın nedir
gıcıklıkk gardaşlıkk gıcıklıkk iyii oluyorrr
ölümden sonraki hayatı
ölüm ablasıı
niye eksi verdin şimdi çok kötüsün
evett çok kötüü ve gıcıkk biriyim ablasıı
belli
çokmuu ablası
çok ablası
anladımmm
Olumden sonraki azaptan
ölüm yokmuu ablası?
Olumden sonra kabir azabi die bse olmasaydi korkmazdm
demi amelin kötüysee eger bildigin soruları bilee cevaplayamayacaksınn ve daha cok acı çekeceksin ablası
Evet imanin guclu dglse cevap veremiceksin :( insallah cevaplariz herseyi
işallah işallah ablası
Ölürken acı çekmekten :/
ölmek içinn yalvarıcazz böylee aacıdann ablasıı hee
Düzgün yaşamaya çalışırsak ne farkeder ki? Ölüm; sevgiliye kavuşmaktır. Tabiki güzel bi' şey fakat 'ölüm' dediğinde herkes korkar, azcıkta olsa.
bnların hiçbirinii bilemeyizz ablası
Ölümden korkmuyorum da azaptan korkuyorum.
ölümdenn neden ablası
Sorunun ne senin :D
burada sorularıı ben sorarımm ablası
Ben kural sevmem abisi bana kural koyma
koydukk bikereee ablasıı
ölümden sonraki azaptan
hmm
ölümden sonrakii. herşeyin hesabı var l*n
bizdee biliyoruzzz gardaslıkk sen hayırdır
hayır hayır
güldrüyoun bnii
dinle pek alakam yok... kafa rahat
hadi bakalım
Ölümden kormak ademoğlunun fıtratında vardır.
yorumlaraa baksanaa kmsee korkmuyorr
Kafasına silahı daya da görelim kim korkuyor kim korkmuyor
demii hepsii bildigin bir babayigit
Büyük lokma ye büyük laf etme demiş atalarımız
ne şekilde öleceğime bağlı ölümden korkmam için
korkuyormusunn korkmuyormusunn onuu dee baaa ablası
korkmuyorum ablası
azrail gelince görücezz
azraili göreceğimi neden biliyorsun?
kızmayaa basladımm ama
ne tesadüf bende
hadii güle güle
Ölümden sonraki azaptan
çok var mı kardeşş günahh
Onu Allah bilir. Bu zamanda günahsız olmak ya da cok az günahkar olmak zor.
aynen dogruu helebu yeni nesil kızları varkenn
Ölümden sonraki azap
Ölümden sonraki azap
Ölümden.
gerii kalanınaa inanmıyorsunndurr diye düşünüyorumm
Emin değilim ama yok olma ihtimali beni korkutuyor.
bencedeee korkutsunn ablasıı acırımmm sanaa
Eyvallah abisi
sanada hayırlıı bayramlarr ablası
Sana da abisi
ölüm sonrasından
öncesi
Ölümden.
neden ölümm ablası
Yaptığım kötü bisey yok. Olsaydıda korkmazdim böyle seylere inanmiyorum. Gunahmis , hesap vermekmiş , yanmakmis.
susve uzaklaşş burdann
Fikirimizi sordun , söyledik. Adam gibi konuş !
sus
Hiç birinden
hmm needen ablası
Korkmuyorum yani nedeni yok :D
azraill gelincee görücezz seni ablasıı
Ablasıymış :D görüşücez onunla. Sen korkmaya devam et :p
"Ablası"
yaş kçtıı niyee taktınn ablasıyaa
Benimkini bırak da inanları yaşlarına göre sıraya sokma bence :D seçimlerimin yaşımla hiç bir alakası yok. Konuyla da...
"Ablası"ya ben değil sen takmışsın :D heheh
bzimkisi gcıklıkk olsun ablasıı
Eyvallah :D
yok olmak ürkütücü
aynenn
Yok olmaycaksin ki aksine yeniden dirilip sonsuz bitmeyecek bir hayatda olacaz ve cennet cehennem bundan dolayi kurulmuş zaten
Her ikisindende
bravoo ablasııı sanada -1
Acı çekerek ölmekten
allah göstermesinn
Amin kimseye göstermesin
Ölümden sonrası.
ölümdenn korkmuyormusunn ablasıı
Yoo niye korkayim
Allah ölümden korkun diyee buyurmuşş ne demekk niye korkimm?
Ben bilinmiyenden korkarım
işinizzz yaşş bu dünyadaa
Niye öyle dedin ki
sen Allahın ayetini hiçe sayan bir konuşma yapıyorsun ablası inanmıyorsan ayrı tabi
Inaniyorum tabiki
cevapp verirkenn biraz mantık ozaman
Ben gayet mantıklıyim. Ölüm den korkmuyorum. Ruh ölumsuzdur çünkü. Ama ahirette vereceğim hesaplardan korkuyorum.
hayırlıı bayrammlarr ablasııı
Hem laf sok hemde hayırlı bayramlar de.
hakbukii öncedenn bii sorudaaa çok güzell sohbett etmiştikk ablasıı
Biliyorum. Hatırlıyorum. Simdi ne oldu o çocuğa.
unuttunn o çocuguuu ablasıı halaa tanışıcazzz
muhabbet devamm etseydi daha kötü olucaktıı ara bozulmasın diye bayrammınıı barii kutluyayım dedimm
Tanisalim genc :)
başka zamann inşallah ablası
Iyi yapmışsın o zaman. Lafta altta kalmam çünkü :)
Tamam genc ne zaman istersen :))
eyvallah hayırlı akşamlar
Iyi akşamlar :)
hepsinden hepsınden
hmm
Ölümden sonrasına
ölümdenn nyee ablasıı
Ölüm sonrası azaptan
ölümden nyee