Ölümdende korkmuyorum ölümden sonraki azaptanda çünkü biz tam teslim olmuş allahın kullarıyız ve biz rabbimizden geldik yine rabbimize döneceğiz içimizde zerre kadar imanımız bile olsa allah çok merhammetli ve bağışlayıcıdır gazabı ve azabı olursada sabrederiz çünkü bize azap veren bizim yaratıcımız rabbimiz hiçte şikayet etmem katlanırım bu dünyada nefsime şeytana uyduğum günahlarımdan bu azapla arınırım nasibimizde de varsa cennetine gireriz önemli olan son nefeste iman imansız gitmeyeyimde sonsuz cennetten olmayayım varsın milyonlarca yıl azap olsun neticede sonu var sonsuz cehennem azabı olmasın diye herzaman rabbime dua ederim imanımı son nefesimde de koru diye
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ölümden korkmuyorum
, ama yanarak ölmekten korkuyorum, b*k yoluna bir maganda kurşunuyla ölmek asla istemem, amansız bir hastalığa yakalanıp yıllarca ölümü beklerken çevremdekilere muhtaç olmayı yakıştıramam kendime ötenazi isterim ama yapmazlar,
Ölürken birilerine faydam olsun diye tüm organlarımı bağışlamak bedenimi gerekli hastane ve üniversitelerde kadavra olarak kullanılmasını istediğim bir vasiyetim var.
· İnsan ölmek için dünyaya geliyordu. Bunun anlamı neydi? Hayatımız oraya buraya takılarak ve bekleyerek geçiyordu. Bizi bir yerlere götürecek treni bekleyerek... CB00 Yorumla
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/Z1ZJ1g.jpg
https://i.hizliresim.com/dqP0GX.jpg
https://i.hizliresim.com/m835k0.jpg
https://i.hizliresim.com/gLqyrO.jpg
Epey uzun oldu ama :)))06 Yorumla- +1 yıl
şimdi dkkandayımm ablasıı gece okuyucam işallah
- +1 yıl
:)) peki
- +1 yıl
hangi kitap bu? :)
- +1 yıl
etkilenmemekk mümkünn degill ablasııı sanadaa çok tsekkürlerr
- +1 yıl
Aynen merak ettim
- +1 yıl
Uğur Koşar / Allah de Ötesini Bırak
Ölümden sonrası ve günahlarımın affedilmemesinden korkuyorum.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
+1 yılÖlümden de korkuyorum, sonrasından da. Ama Necip Fazıl'ın bir sözü var:
Hiç güzel olmasaydı, ölür müydü peygamber? diye. Aynı zamanda Steve Jobs'a göre de ölüm icat edilen en güzel şeymiş. Bu müslüman olmayan bir dahinin gözünden ölümün yüceliğini anlamımıza yardımcı olabilir. Ama neticede bence iyi bir şey. Benim de çok günahım var ama bir o kadar da umudum var. Hem peygamberimiz "ümitvari olunuz." demiş. İnşallah Allah'a layık kul olabiliriz.23 Yorumla- +1 yıl
işallah ama bu devirde bu çok zor birşey ablası
- +1 yıl
İyi olur inşallah.
- +1 yıl
bizimkisi en aza indirmekk varsın iyi olmasın ablası
Ölüm, zor bir olaydır ve insanların bundan korkmaları da gayet normaldir. Ama ölümden sonra olacaklar yüzünden korkmak, bir Müslümana yaraşmaz. Allah’ın emirlerini elinden geldiğince tutan ve yasaklarından kaçınan Müslüman daima iyi şeyler ummalıdır. Allah Teâlâ şöyle buyurmuştur..
“Kimler inanır, iyi işler yapar, namazı dosdoğru kılar ve zekâtı verirlerse; onlara Rableri katında ödül vardır. Üstlerinde ne bir korku olur, ne de üzülürler.” (Bakara, 2/27700 Yorumla
+1 yılŞaşırma Korkma yetimi yitirdim. Sokakta yürürken; Tavuk kostümü giymiş bir travesti, zebra kostümü giymiş bir adamı s. ker iken görsem Dönüp bakmam sanırım Hayat öyle şeyler yaşatıyor ki Ne olsa Yaşarım hiç fark etmez yanarımda kururumda sonsuza kadar istediğim herşeyin olabilceği bir yerde de yaşarım donarımda
00 YorumlaDürüst Olmak
Gerekirse
Ben Ölümden
Korkmuyorum
Çünkü Boş Yaşıyorum
Ailem Bana Deger Vermiyor
Ergen Tripleri Demeyin
Ne Yasadıgımı Benden Iyı Kimse Bilmez
Sevilmedim Kimse Tarafından
Ölsem Ailem Şoka Girer Sadece
Samimiyetim Ile Söylüyorum
Ölsemde kurtulsam318 Yorumla- +1 yıl
sevilecekk bir tipp oldugunuu düşünmüyorumm bendee zaten senn ablasıı
- +1 yıl
öenemlii degill ablası geceki sorularda görüşmekk dilegiylee
- +1 yıl
ahahhaaa sennle plomigee girememm abllasııı sinirindenn ölll @astral2
- +1 yıl
yürrrrrrüüüüüüüüüüüüü
- +1 yıl
@astral2
- +1 yıl
bana yokmuu vellariaa ablaa
- +1 yıl
kapıdan kovuyorumm bacadann geliyorr yüzsüzzzz @astral2
- +1 yıl
üzerime alındıgımıı nerdenn çıkardınn ben senii yolcuu ediyorumm sen genee geliyorsunn hahhaaahaa @astral2 valeriee düşüncelerin bir önemii yokk ben zevkimii yapıyorumm yavas yavaş bir bakışta çözemessin beni
- +1 yıl
ahahhaa senn hastasınn bana hastaa veleria abla
- Diğer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÖlümden de korkmuyorum, ölümden sonraki hayattan da :)
şöyle bir konu paylaşayım sizinle cehennemden çıkacak ve günah işleyen insanlar cennete girerken yanma kokusunun kilometrelerce öteden cennetteki kişiler tarafından duyulabileceğini biliyor musunuz?
ya da kul hakkı yiyenlerin o kişi vefat edene kadar kapıda bekleyeceğini.
Kimseyi üzmedikten sonra hele ki kul hakkı yemedikten sonra korkmaya gerek yok ;)01 Yorumla- +1 yıl
hmm
Zaten her kes ölümden korksa bile ölecek. Soruya gelince ben bilip bilmediyimiz gunahlardan korkuyorum. Her zaman dua ederkende gunahlarimi Affetmeden Öldürme Allahim diyorum. Tabiiki bizde gunahlarimizi affetdire biliriz Çünkü Allah cok merhametli ve affedendir.
11 Yorumla- +1 yıl
başka ne yapıyorsunn günahlarını affettirmek için ablası
Ölüm anında artık geri dönüşün olmadığını bilmek o anki çağresizlik en kötüsü de o an kimsenin san yardım edememesi. ölümden sonrası dah kötüdür belki çoğu insan için ama beni en çok o ölüm anı korkutur rüyalarıma bile giren bir konudur
35 Yorumla- +1 yıl
hmmm dikkat ett ablası
- +1 yıl
bak 4 olmuş ablasıı hahhaa
- +1 yıl
herkess ameli nasılsaa ölürkendee o şekill ölücekk ablasıı
Aslında korktuğum şey insanlara ve aileme bir yararım olmadan ölmek. Ölümden sonra ki azaptan da elbette korkuyorum ama hesabını veremeyeceğim davranışlardan elimden geldiğince uzak duruyorum bu yüzden bir kötülük yapacaksam çekeceğim azaba da hazır oluyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
anladım
Konunun özeti (bana göre). Film çöp. İzlemeyiniz. :D
www.filmciler.net/.../olumle_dans.jpg00 YorumlaDiğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. Geçilmekten ve kaybetmekten korkuyorum. Ben her ay ölümün kıyısından geçiyorum. Hemde bu süreç en son kazamda 5 ay kadar yatakta yatmamla son buldu. Yarış pilotuysanız bazı şeylerden kaçamazsınız bu genelde kaza gibi şeylerdir. Ne kadar hızlı olursan ol kaçamazsın.
01 Yorumla- +1 yıl
senn işin zorr gardaşş zorr
+1 yılGerçekten inana biri için ölüm Allah a kavuşmak olarak göründüğü için korkmak yersizdir. Tabii kabir azabı konusuna gelirsek o Allah ın takdiri neticede azap çekerim dersin yaptığın iyilik engel olur. Azap çekmem dersin birinin kalbini kırmissindir azap çekersin. Bu böyledir. Hakkımızda hayırlısı.
02 Yorumla- +1 yıl
hepimiz inanıyoruzz ablası ama ölüm şeklimizde işedigimiz günahlara göre olucak acılı acısız öylee hemen yalapşapp ölmeyecen yanii ameline göre
- +1 yıl
Salih amel sahibi bir kul olaram ölmek ümidiyle o zaman.
Kesinlikle ölüm sonrası ben şu anda Allah'a inanıyorum kesinlikle ama sanki diğer dünya yokmuş gibi yaşıyorum , sanki hiç olmeyecek gibi. Yapılan azabları görsek, hepimiz her saniye dua ederdik sanırım ama işte..
11 Yorumla- +1 yıl
kafanıı secdeden dahii kaldırmazdınn ablası
+1 yılEğer ölümden sonra hayat yoksa ozaman korkun derim ölümden. Gerçi doğumdan önce var olmadığımız zamanlarda acı mı çektik çok mu bekledikte ölümden sonrada yaşamı özleyeceğimizi düşünüp yok olmaktan korkalım değil mi?
01 Yorumla- +1 yıl
ahahaaa
Ulan yarıldım :DASDKAJD:SADA herkese -1 ajfkrlsncma
01 Yorumla- +1 yıl
bizde böyle kardeşş herkes gelmesin
Ölüm ne ki? Ölümden sonrasında işler değişiyor. Azap yani.
15 Yorumla- +1 yıl
ölümün nasılbir duyguu oldugunuu biliyinmidee konusuyorsunn ablasıı
- +1 yıl
becerememişsin ablası demek
- +1 yıl
hmmmm
artık bu dünyada yaşamıyor olmaktan korkuyorum birşeyler yarım kalacak hani hep yapmak istediğin birşey vardır ya onlar eksik kalacak yoksa ölmekten neden korksun insan
02 Yorumla- +1 yıl
ölüm sonrasındakinden
Diğer konusunda 472 cevap paylaştı. Eğer öteki dünya diye birşey olsaydı korkardım belki. Ya da ölüm gerçekten korkunç birşey olsaydı belki ölümden de korkardım ama hiç de öyle değil.
00 YorumlaDoğum gibi ölüm de bizlere. Ölümden korkmuyorum hakk tan geldik hakka gideceğiz. Ölüm sonrası azaptan korkuyorum
15 Yorumla- +1 yıl
azaptan neden korkuyorsun ablasıı
- +1 yıl
nasıl ölücemizide bilmiyoruzz olümdendee korkmalıyız bence
- +1 yıl
amin ecmain
Diğer konusunda 576 cevap paylaştı. yapmam gerekeni yapmaya çalışıyorum gerisi Allah`a kalmış. ölümden korkmuyorum. keşke ölsem dediğim zamanlar çok oluyor yoruldum la. mesleğim gereği ölümle her an beraberim alıştım insanlar ölüyor...
03 Yorumla- +1 yıl
problem nedir kardeş anlat
- +1 yıl
hepp öylee kardeşş hayatt buu
+1 yılAzaptan çok korkuyorum kabirsorularıni bilemessek kiyamete kadar azap var elimden geldiğince günahlardan sakiniyorum ALLAH tum müslümanlari son nefesinde imanla ölenler den eylesin
00 YorumlaAleykum selam.
Tabii ki korkumuz ölümden değil, amelimizden.
Allah'ım iyi ameller işlemeyi nasip etsin hepimize inşaallah.08 Yorumla- +1 yıl
öyle öyle ablasıı dışarıı çıktıgımdaa gözlerimm yardımm edecekk insan arıyorr gelecege hazırlık yapıyorumm
- +1 yıl
benm için farketmiyorrr ablası gizliii açıkk muhim olan insanınn içindeki niyett bilen bilsin gören görsün pekde umrumdan degil yani
- +1 yıl
iyiyee mademm öylee olsunn ablasıı ama benmkii hep halka açık yardımlar
- +1 yıl
iyi gceler ablası
Azaptan. Ölüm anlık birşeydir. Fakat sonrası... Bence asıl olay orada başlıyor
13 Yorumla- +1 yıl
nerdn bileiyorsun ablasıı anlık olucanıı tecrübe varr heralde
- +1 yıl
veririmm benn ablası
Ölümden korkmuyorum gelip geçicş sonuçta çürümek istemiyorum amaa. :( Ölümden sonrasından korkuyorum.
17 Yorumla- +1 yıl
lafta ölmden kmsee korkmuyorr ablasıı
- +1 yıl
boş konusuyorsunn ablasıı
- +1 yıl
hahaha szin bu deliknlıı rolleriniz yedii benii
- +1 yıl
bni herkess baglmıyor ablası
Aleykum selam asil sinav olumden sonradir amelin iyiyse kiyamet gunune kadar rahat olursun lakin amelin kotuyse kabirde azap cekersin kiyamet gunu geldiginde kabirdekiler sadece 1 gun gecmis gibi hisseder
02 Yorumla- +1 yıl
öyledee kardeşş bilmiyoruzzkii sonumuzuu
+1 yılÖlümden sonraki azabtan korkuyorum. .
Ve allah demişki : ölümden korkun17 Yorumla- +1 yıl
çok güzel açıklamaa ablası gelde bunu aşadakilere anlat peh
- +1 yıl
Aynen öyle cennete kavuşabilmek ve azaptan kutulabilmek için bu dünyada islamın şartlarını yerine getimelisin suanda buraya allah kullarına azap vermez yazmak yerine ibadet edip kabir azabın için kendine ışık tutmalısın herkes bu konuda özgür sizler sadece inanıyorsun ama hakkını vermiyorsunuz müslümansan ibadette edeceksin arkadaş...
- +1 yıl
Ve burası gelip geçici öteki hayatta azab yerine cennetten bir saray istiyorsan allaha günde bir defada olsa namaz kıl ya da bir kaç ayet oku ve onu başkalarına anlat erkek arkadaşım beni terk etti ya da biz şununla kavga ettik gibi konular yerine seni yaradanı anlat
- +1 yıl
senn pekiii ibadett edyomusun ablası
- +1 yıl
Ben hatim indirmeyi düşünüyorum iki güne bir de olsa kuran okuyorum ve arada sırada olsada namaz kılıyorum ama emin ol allahın günah dediklerinden kaçıyorum. ...
- +1 yıl
bn seni öpüp basımın üzerindee taasırımm ozamaann ablasıı
- +1 yıl
Teşekkür ederim ben. bunu allah için yapıyorum ve yorumlayanların cevaplarını okudum sen bu dünyada yan gelip yat ya da zina işle gıybet et yani. sonra cenneti ümit et sen yaratıldın çünkü yaratan allah için neler yapabileceğin için kabirdeki soruları bilmek yetmiyor allaha imanın güçlüyse onları doğru cevaplayabileceksin yoksa günahkarsan ve bunları biliyorsan konuşamayacaksın bile...
Valla ölumden asla korkmam ama sonrasi baya urkutucu
01 Yorumla- +1 yıl
faredenn korkuyorsunuzz ama ölümden aslaaa pehh ablasıı pehh
Ölümden korkmuyorum ölümden sonra nereye gideceğimi bilmediğim için hafızamın silinmesinden korkuyorum sanırım
01 Yorumla- +1 yıl
verdim eksini
+1 yıl''herkesee - 1 arkadaslar?'' kardeşim ben açık sözlü gördüm ama bu kadarını görmedim yaw :D
01 Yorumla- +1 yıl
eyvallah gardaslıkk
Bence korkma çünkü ölüm bir son değil bir başlangıç ve başlangıçlar güzel olur. Bnde senin gibi korkuyodum ama bu korku boşa bu korkularımızı düşünerek daha dikkatli davran ve bnce şunu aklından çıkartma her müslüman cennete gircektir.
13 Yorumla- +1 yıl
hiçbirimiz nasıll ölücemizii bilmiyoruzz ablasıı ölümünde mertebelerii varr
- +1 yıl
hmmm
+1 yılas, allah sonunu hayır etsin, bir s*kten korkmuyorum
04 Yorumla- +1 yıl
kaybollan zibidii
- +1 yıl
kes l*n makrube
- +1 yıl
kaybollan velet
- +1 yıl
kes l*n bakara makara
Öldükten sonra arkada bıraktıklarımın neler yaşıycağı korkutuyo sadece
03 Yorumla- +1 yıl
o hepimizikorkuyor kardeşş
- +1 yıl
zevk kardeş zevk
Nasıl olsa bir şekilde öleceğiz, benim korkum ölümden sonraki azapdan dır, allah tövbe edenlerin günahlarını bağışlar, inş bizde onlardan oluruz
010 Yorumla- +1 yıl
işle işlee ondan sonradaa tövbee ett hee ablası
- +1 yıl
allah affediyorr diyede hayatıı tiyee almakk olmaz ama demii banuu abla
- +1 yıl
tövbee ettinmii ablasıı herhangi bir konuda
- +1 yıl
alakaaa _?
- +1 yıl
herhangi bir konuda tövbe ettinmi diyee sordumm
+1 yılbu dünyadayken öteki dünya içinde çalışıyorsanda Allahın izniyle bişey olmaz. aama için fesatsa kötü niyetliysen sabaha kadarda namaz kılsan bişey olmaz.
01 Yorumla- +1 yıl
niyett burdaa devreyee giriyorr kardeşş niyett öenmlii işde
Müslüman ölümden korkmaz.! önemli olan ölümden sonrası hayattır. Ne ekersen onu biçersin.
02 Yorumla- +1 yıl
yaav nyee korkmasınn kardeşş sen en ufak seyden korkann delikanlıı ölümdenmii korkmayacaksınn
+1 yılBuradan ölsemde kurtulsam diyenlere selam olsun :///
01 Yorumla- +1 yıl
haberlerii yok azraill gelincee 3.5 atacaklar
Diğer konusunda 6,7b cevap paylaştı. Hiçbirinden korkmuyorum öylede böylede gidicez oraya.
02 Yorumla- +1 yıl
sen korktugun bişey var mı kardeş
Diğer konusunda 527 cevap paylaştı. Aleykumselam
Ne azaptan ne kabirden asıl korku Rabbimden dostum17 Yorumla- +1 yıl
rabbinden korkuyorusun ama yolladıklarından korkmuyorsun
- +1 yıl
azap çektirecek melekler
- +1 yıl
kardeş bunlarıı bilemdigimizdndirr tüm korkumuz
- +1 yıl
bana sorarsan 4.4lük biriyimm
+1 yılkorktuğum şey kabir azabı. çok günahım var mı Allah bılır ama en çok kul hakkından korkuyorum işte.
26 Yorumla- +1 yıl
ben inanıyorumkii sen amell defterini sagdan alacaksın ablası
- +1 yıl
ınşallah dıyım:) Allah bılır
- +1 yıl
-1 inide verdim kusurumuza bakmaa ablası
- +1 yıl
canın sağolsun:)
- +1 yıl
iyi gceler
- +1 yıl
ıyı geceler
+1 yılKorkmak gerekir zira kişi kendini günahlardan bir nebze uzak tutar böylece. Şimdi asıl soru şu; korkuyorsun peki ama harekete geçiyor musun?
01 Yorumla- +1 yıl
elimden geldigince kardeşş
+1 yılYa Hamza en çok korktuğum şey ümmetimin ölümden sonra kabir azabına düçar etmesidir.. Hz Muhammed ne kadar dehşetli bir azap olduğunu artık siz hesaplayın...
01 Yorumla- +1 yıl
güzel örnek sagol
+1 yılhiçbirinden korkum yok, gerçeklerle yüzleşmek niye korku sebebi olsun ki.
03 Yorumla- +1 yıl
başına silah dayasalarr korkudan altına edersinn ama ölümden korkmassın
- +1 yıl
lol dayamadıklarını nerden biliyon :) ölüm gelir onun öncesi mazerettir. silahla ölürsün hastalıkla ölürsün neticede sıkıntı yok.
- +1 yıl
tmamm tmamm
- Diğer konusunda 845 cevap paylaştı.
+1 yılO Korkup Kaçtıgınız Ölüm Elbet Birgün Siizi Bulacaktır. Bu Ayet Yeterli :)
01 Yorumla- +1 yıl
eyvallah gardas
+1 yılölümden sonraki azaptan gerçi ne yaptıysam onu çekecem
11 Yorumla- +1 yıl
hmmm
Her nefis bir gün ölümü tadacaktır... ne yalan solim her ikisinden de korkuyorum mm...
11 Yorumla- +1 yıl
hmmm
Olumden de azaptan da korkmuyorumda yaradanin karsisina basimiz egik cikacaz ona korkuyorum..
01 Yorumla- +1 yıl
yaaa bu işler öylee
+1 yılölümden sonrasından korkuyorum tabi ki.
14 Yorumla- +1 yıl
ölümden nyee korkmuyorsunn kız
- +1 yıl
gerçi ölüm anı da dehşetli rivayet ediliyor ama o kısa sürecek yani birden olup biticek bişey sonuçta ama sonrası kim bilir ne kadar sürer -.-
- +1 yıl
hiç bilemeyiz ablası
- +1 yıl
evet bilemeyiz...
+1 yılNeden azap olasın ki? Sen farkında olmadan acı çekmek istiyorsun dostum. Herkes kendi seçimini yapıyor sıkıntı yok
01 Yorumla- +1 yıl
olsunn kardeşş
ben bunları düşünmek bile istemiyorum düşündüğün zaman zaten insanı ürkütüyor
06 Yorumla- +1 yıl
uygun yaşamıyorsann ürkmektee haklısın gardasşş
- +1 yıl
ne çıkarmamamıı bekliyosunn bunlarıı düşünmektenn korkuyorumm demişşin biryerlerdee hataa yapmışsınkii korkmuşsunn
- +1 yıl
neyse kardeşş ben oyle anladım
Olum bu kadar guzel olmasa peygamber olurmuydu. Allahin emirilerini yerine getir. Cunku her bisey olabilir bunu Allahtan kimse bilemez
02 Yorumla- +1 yıl
Allah ölümden korkun dye buyurmuş kardeş
+1 yılÖlümden sonraki azaptan zaten yoksa ölüm vız gelir azap olmasa cennete garanti gireceğimi bilsem
01 Yorumla- +1 yıl
hmm
Fani dunyayı sevip ahireti unuttumuz için korkuyorum allah sonumuzu hayır etsın
01 Yorumla- +1 yıl
aminn gardas
+1 yılÖlümden değil de diğer tarafa nasıl gidecegimden korkuyorum
01 Yorumla- +1 yıl
hayırlısı gardas
+1 yılIkisinden de korkmuyorum.
00 YorumlaTabiki olum sonrasi azaptan
22 Yorumla- +1 yıl
o yüzden dünyada iken iyi amel işlemek lazım bacım
+1 yılTabikdei ölümden sonrası
00 YorumlaDiğer konusunda 3,3b cevap paylaştı. İkisinden de :/
Yakma Allahım :/13 Yorumla- +1 yıl
burasıı yalvarma yerii degil ablasıı abdestini all namaz kılmayaa hade bakalım
- +1 yıl
yapman gerekeni söyledim sadecee ablasıı
+1 yılikisindende korkuyorum
11 Yorumla- +1 yıl
aynen
+1 yılCahil insandan daha cok korkuyorrum
00 Yorumla. s. s. s. s. s.. s. s. s
00 Yorumla- Diğer konusunda 14b cevap paylaştı.
+1 yılhesabını veremeyeceğim davranıslardan korkuyorum
24 Yorumla- +1 yıl
korkuyorsann adabına uygun yaşayacaksın ablası
- +1 yıl
evet yasamaya calısıyorum aten
- +1 yıl
allah yolunu şaşırtmasınn amin ecmain
- +1 yıl
amin inşallah
- Devamını Gör (29)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar