3.643₺ ehliyet yetersizliği ceza sebebi B vardı A1 yoktu
Ciddi anlamda para sıkıntısı çektiğim ödemelerin altında kaldığım süreçte denk gelmesi çok can sıkıcı oldu
Ceza evet kabul ama ceza yazdığı süre boyunca yüzlerce araç geçti ve kimseyi durdurmadı en çok beni üzen herkese aynı şekilde davranmaması oldu
Ciddi anlamda para sıkıntısı çektiğim ödemelerin altında kaldığım süreçte denk gelmesi çok can sıkıcı oldu
Ceza evet kabul ama ceza yazdığı süre boyunca yüzlerce araç geçti ve kimseyi durdurmadı en çok beni üzen herkese aynı şekilde davranmaması oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
19umda 1krr aldım hiç plaka takmadım 3 senedir tek bir ceza yemedim burada bir kural vardır yakalanmadığınız sürece her şey legaldir abi durmayacaksın yakalanmayacaksın ülkede her boka göz yumulurken beni yontmaya gelen polise ben kolay kolay kendimi s*ktirtmem becerebiliyorsa yakalasın denediler ama 😂😂
Ben de geçmiştim 100 metre geçince anca durabildim belki de gitmemeliydim ama mobeseden plakayı çekerdi orası var
Dur ihtarına uymamaktan büyük ihtimalle daha az yerdiniz
Muhtemelen büyük geçmiş oldu bana bu hemen yazılmayı planlıyorum A2ye
Benim için hala çözüm aynı zamanında a2 alsaydık a alırdık hala 24 değilim ama olsamda çözüm değil zaten sapık gibi sürmek için aldım sürekli egzoz hız vs cezası ödetirler bu sefer her iki türlüde aynı yola çıkar zaten amaç gazlamak başka bir şey daha almam gerek gezi için
Sizde a alın a2 gereksiz belki ilerde farklı birşeyler denersiniz
A 150-600 ise daha mantıklı karıştırdım sanırım
A bütün motosikletleri kapsar a2 150 600
Doğduğun gün olmamış en azından sjsjdh
Doğum günümde babam villadan dolayı mahkemeye çıkacak 2022 çok fena devam ediyor
Erken gelen doğum günü hediyesi
Erken gelen bu hediyenin anlamı yeni yaşın başına çok dert açacak sakın ümitlenme boşu boşuna mesajı
Ya da çok şanslı olacaksın bu da son şanssızlığın olsun mesaji da olabilir
Bu açıdan bu ruh halim ile bakmayı düşünemedim adeta umarım böyle olur ya çok teşekkür ederim bu açıdan baktığın için
Rica ederim nasıl düşünürsen öyle olur unutma
Pozitif motivasyon diyorsun teşekkür ederim sen hep mutlu ol güzel kadın 🌸
Yapicak birşeyyok
Hayatımın en berbat anını yaşadığımı hissettim ağlamak istedim adeta