Arkadaşlar galiba bilmeden domuz eti yedim ve arkadaşım günahlarımın aileme geçtiğini sordu doğrudur veya ailem tövbe etse geçermi?

Arkadaşım dersde pizza yiyordu ben ve bir arkadaşıma uzattı. bizde yedik tadı biraz garip geldi sonlarına yakın arkadaşıma bunun domuz eti olup olmadığını sordum arkadaşım olabilir galiba evet dedi sonra tedirgin oldum arkadaşım bunun günahı eğer sen ergenliğe girmediysen ailene geçer dedi biraz endişelendim ben daha ergenliğe girmedim günahlarımın aileme geçmesi doğrumudur? veya ailem tövbe ederse geçermi veya başka bişey olur mu?
Arkadaşlar galiba bilmeden domuz eti yedim ve arkadaşım günahlarımın aileme geçtiğini sordu doğrudur veya ailem tövbe etse geçermi?
Cevapla