Misafir sevmeyen tek ben miyim? Neden hoşgeldin demek zorundayız, konuşmak zorundayız ki?

Hiç sevmiyorum misafir gelmesini. Hiç hoşgeldiniz bile demem odamdan çıkmam. Sevmiyorum işte zorla mı yani? Sanki bir faydaları var bayramdan bayrama düğünden düğüne görüşüyolar zaten annemler ben akraba ilişkilerini kestim hiç görmüyolar beni. Akrabalarımın kötülüğünü görmedim ama sevmiyorum zaten akrabalarımız çok yok geniş sülalemiz yok yani. İnsanlara yapmacıklık neden yapalım ki herkes selam, hoşgeldiniz demek zorunda kalıyor bence istemese de çok saçma
Misafir sevmeyen tek ben miyim? Neden hoşgeldin demek zorundayız, konuşmak zorundayız ki?
Cevapla