Var mı hala "Biz maymundan geliyorsak şimdi ki maymunlar neden insan olmuyor?" diyen?

"Evrim teorisi, insanların maymundan geldiğini söylemez. Bu soru; "Bugünkü şempanzeler neden orangutana dönüşmüyor?" veya "Bugünkü muzlar neden karpuza dönüşmüyor?" veya “Eğer Amerikalı ve Avustralyalıların çoğu Avrupalıların torunlarıysa, neden hala Avrupalılar var?” gibi sorularla eşdeğerdir. İnsanlar ve maymunlar, popülasyonları ikiye (ve daha fazla) soya ayrılmış olan ortak bir atanın torunlarıdır. Yaratılışçıların kendileri de bu iddianın geçersizliğinin farkındadırlar.

Günümüzde yaşayan modern canlı türleri, evrimsel tarihlerinde bulunan ortak atalara sahiptir ve hiçbir modern canlı türü, bir diğerinden evrilmemiştir. Dolayısıyla insan, maymunların hiçbir türünden gelmemektedir, çünkü insanın kendisi de aslında bir maymundur. İnsanın en yakın kuzenleri, bonobo maymunları ve şempanzelerdir. Daha sonra orangutanlar gelir ve bu böyle, geriye doğru gider. İnsan, muz bitkisiyle de, kaplanla da, kaplumbağayla da kuzendir."

Ayrıca Richard Dawkins in videousunu izlemek isteyen varsa buraya bırakıyorum:
https://youtube.com/watch?v=83rUhtwM5-w

Her karşılaştığınız evrime inanan insana bu soruyu sormaktansa araştırsanız doğruyu bulabilirsiniz belki. Ama siz kim araştırmak kim.

Ee hala "Biz maymundan geliyorsak şimdi ki maymunlar neden insan olmuyor?" diye soracak mısınız?
Var mı hala "Biz maymundan geliyorsak şimdi ki maymunlar neden insan olmuyor?" diyen?
Cevapla