Açıktan lanet olsun ki iki yıllık sevmediğim aceleyle karar verdiğim bir bölüme yazildim. Okudugumu anlamıyorum , kafama girmiyor nefret ediyorum ders çalışmaktan dersler de ders olsa saçma sapan şeyler bıktım usandım artık patlamak üzereyim.
Zorla kafama silah dayamış gibi bakıyorum mal mal derslere
Zorla kafama silah dayamış gibi bakıyorum mal mal derslere
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Açıktan iki yıllık kolay bir bölüm oku o zaman
Kolay zaten
Yalnız Pomem yönetmeliği değişti biliyorsundur?
Ne oldu ki
Yani seve seve ders çalışmak zorundasın. Eskisi gibi baraj puanını alan her aday mülakata çağırılmıyor. 10 katı kuralı geldi. Alınacak olan kişi sayısının on katı mülakata girmeye hak kazanıyor. Bu da en yüksek puanı alandan, alınacak olan kişi sayısına kadar düşüyor.
Örneğin bu sene kadınlar 66 ile kapattı Lisans
Kpss y çalışırım yine bildiğim şeyler yks nin az daha değiştiği bu okul bitsin nefret ettim ben hepten. En güzel yıllarım çöpe gitti 4 yıl
70-75 almak şart anlaşıldı
Çok sportif biriyim parkurda iyi yapsam alinirim inşallah
O bahsettiğin gibi olmuyor işte. Önlisans’ın durumu daha kritik. Onların alımı az
Ne kadar yüksek o kadar iyi tabii ki
Battik desene.
En iyisi kafaya iki mermi sıkmak bence
Saçmalama Necati.
maalesef Fadime
30 yaşına kadar zamanın var. Eğer çok istiyorsan yaparsın.
30 yaşında mi 🤣🤣 birde iki yılda bir giriyor on lisans
Yaş 21 su an
O zaman elini çabuk tutman lazım
Elimden geleni yapacağım sen polis misij
Değilim. Bu sene yönetmelik mağduriyeti yaşayan adaylardanım.
Of lanet olsun bin kere hemde ön lisans mi lisans mi mezunusun
Lisans. Aşırı saçma bir yönetmelik. Üstelik bunu ilandan üç gün önce yayımladılar.
Lisans şanslısın yerinde olmak isterdim sunan en kotu bölüm olsa bile.
Bu ülkede ne doğru
Bu sene mülakata girmeye hak kazanamazsam polislik benim için hayal oluyor.
Niye ki
Yaştan dolayı
İnşallah kazanırsın ya olmadı b planın var mı ne yapmayı düşünüyorsun
En çok istediğim meslek bu. İnşallah olabilirim.
Diğer türlü Kpss çalışmaya devam edicem ya da özel sektör
Benim de en çok istediğim meslek bu.
Ben çok afedersin ama açıktan çok boktan bölüm okuyorum turizm ve otelcilik polis olamazssam sap gibi kalacağım.
Aklım başıma geldi bilseydin lojistik, teknikerlerlik vs okurdum
En azından iş olanağı olan bölüm okusaymışsın iyiymiş. Takma kafana, olursun inşallah
Rehberlik bişey yok maalesef yaptım bir hata simdi DGS ile bari 4 yillik a tamamlarım elde tutulur bölüm olur belki
Aynen. Geçebileceğin bölümleri araştırıp tamamlamak da mantıklı.
Aynen öyle hata yapmaktan bıktım hepten
En azından bir şeylerin farkında olman ve iyileştirmeye çalışman iyi. Turizm otelcilik bitirip Pöh olan arkadaşım var. İstersen yaparsın.
Yapacağım inşallah
Ya seninle konuşayım da mesaj atsan
Polislikle ilgili mi?
Evet evet
O da iki yıllık mi okudu
Bildiğim kadarıyla evet
Ya süper bisey ya masallah
Bende sivil , poh , joh olmayı çok istiyorum
Pöh de yaş sınırı var. Yaşın geçmeden polis olmaya bak : )
İnşallah bu yüzden bu kadar stesliyim da 🤣
Sırf puan aldı diye değil de, gerçekten isteyenler olur inşallah
Benim hayal
Bu ülkede torpil aşırı o yüzden işimiz zor
Üniversitemdeki neredeyse herkes polis oldu. Torpil dense de emeğiyle giren de çok insan olduğunu düşünüyorum. Olumsuz düşünme.
İnşallah bizde gireriz bir şey olsun artık köyde çürüyecegim yoksa
İnşallah oluruz. Belki denk bile geliriz kim bilir
Haha çok güzel olurdu 😊
Bu okul bı bitsin asilacagim dışardan poh alımı okuyormuş ama daha olmuyormus
Dışarıdan pöh alımı yok. İhtiyaç dahilinde kurum içinden alıyorlar.
Neyse artık h lanet okulu bitirmeye bakacağım yazın da kpss ye çalışacağım hafiften.
Zaten düzenli spor da yapıyorum
Aynen önce okulu bitir. Sporu halledersin.
Düzenli ağırlık çalışıyorum da son1 yıldır depresyon halindeyken çok şükür vücut halen daha fit. Spora tekrar başlayacağım
Kondisyon önemli sporda
Köyde yaşamanın avantajı
İllaki
Bir yerden yüzümüz güler belki
Rabbimin ne büyük lütufları var. Güzeli olur inşallah
İnşallah ben bı dine bağlı oluuorum bı soğuyorum. Bı namaz kılıyorum bı bırakıyorum tutmadı gitti.
Kalbini tam tut.
Olmuyor ki
Öyle olmuyor deme işte
Nefret ve isyan var
İnsanlar dönem dönem bu noktalara gelebiliyor. Çok düşünmeyeceksin bu nedenle
Evet aynen öyle
Hayattan bıktım zaten son 3-4 aydır zor zamanlar geçiriyorum
Kimse hayatı dört dörtlük yaşamıyor. Çevrene bakıp kendini depresyona sürükleme
Çevreme bakmıyorum ki
Gelecek kaygısı , okuk , geçmiş pişmanlık , yasayamadigim şeyler canımı sıkıyor ve monoton hayat
O herkeste var emin ol
Ama benim işim daha zor çok kötü bir bölüm okuyorum
Düzelir mi sence bana tavsiyen nedir
Düzelir. Yaşın küçük daha. Yeter ki iste
Ne yapayım peki uzunca bir yazayım sana yaptığım hatalari
Ben 2018 de liseden mezun oldum. Tam tamına yanlış bir hedef için 4 defa yks sınavına girdim halbuki niyetim polis olmaktı. Sozelde de en adam akıllı havi elde tutulur bölüm gastronomiydi. Akdeniz hayalim vardı. Maksat ortam , arkadaş , sosyallik , aktivite. Ailemden de evden de çok sogumustum bir an önce evden ayrılmak istiyordum nefret hırs kör etti beni
Sonrası polisliğe hazırlanmak. 2018 den 2021 e kadar her yıl sınava girdim. Her yıl barajı geçtim. 2 yillik çok güzel bölümler vardi gözüm hiç birisini görmedi. En son dedim askerlik geliyor. Yanlış bir strateji yaparak iyi düşünmeden bir iki yıllık açıktan bir bölüm e yazıldım. Keşke örgün okusaydim diyorum. 2. Dönem bu bölümden sogudum tamamen. Sınava giecektim örgün niyetimde vardı. Başvuru zamanında babam vefat etti. Başvuru yapmayı tamamen unuttum. Seneye kadar artık giremem. Mecbur bu bölümü bitirmem lazım.
İşin kötüsu birinci dönemden ff ler ve koşullu geçerler var ortalama düşük. Nasıl düzelteceğim bilmem. Nefret ediyorum ders çalışmaktan. Dersler de bir o kadar saçma ve karışık şeyler. Beynime hiç bişey girmiyor kafam durmak üzere. Acı çekiyorum. Zorla istemediğim birşeyi okumaya mahkum kaldım. Seneye kesin bitmesi lazım ki kpss ye yetiseyim yaşım fazla olmasın polislikte yaş sınırı var çünkü. İşte böyle çok eksik geri kalmış hissediyorum örgün bir şekilde de okumadığım için. 4 yılım en güzel zamanlarım çöpe gitti bunun acısını bir türlü atamıyorum. O sürede de köyde boş boş köy işleri yaptım hiç bişey elde edemedim. Kafam allak bullak oldu. Ne iş bulabiliyorum kaç yere başvuru yaptım olmuyor. İşsizlikten bıktım usandım.
Okul okumaktan eğitim işlerinden nefret ettim gına geldi artık. Elde tutulur bölüm olsa yine okumaktan keyif alırdım da yok olmuyor boşa gidecek yıllarım ne yapacağım şaşırdım
Okuduğun bölüm örgün değil mi, açıktan mı okuyorsun?
Açıktan lanet bişey ya bu yıl örgün okuyacaktim ki sınava kayıt yapmayı unttum
Okudun mu yazdığımı
Evet okudum. Öncelikle başın sağ olsun. Açıktan nasıl bilmiyorum ama örgünden daha kolay diye söylüyorlardı, bölümden bölme fark ediyordur elbette. Kendini sürekli zora şartlandırma. Senin istediğin meslek buysa çabala, olmadı seneye tekrar girersin. Önemli olan pes etmemen
Evet maalesef çok hata ettim pişmanlık var.
Bir iş arıyorum hemde diyorum kafamı da dağıtmış olurum.
Peki okuduğum bölüm kötü bitirdim diyelim bölümle alakasız kpsse ye girsem normal memur olamaz mıyım
Senin alanını bilmiyorum yani iş imkanı olarak
Otelde aslında iş bulurum da bilemiyorum ya gidip görmek lazım
Dil öğren kesinlikle
Oda zor ya nasıl öğreneyim
İstersen halledersin. Dil öğrenip Host falan ol
Nasıl öğrenebilirim ki
Ha bana aslında güzel bir iş teklifi geldi de bilemiyorum
Hiç olmadı internetten öğrenebilirsin çabalarsan. Değerlendir güzelse
Ya şimdi ben rizeliyim Rize de yaşıyorum. Köyden bir iş adamı dedi bana gel sana işi öğreteyim iş adamı ol vs vs ama iş Gürcistan da
Gürcistan çok uzak değil ki
Uzak değil de sap gibi kalmak var birde
Garanti değil mi iş?
Çok Zengin bir adam gel 0 dan öğreteyim dedi güvenilir de adam da ya bilemiyorum
Dememekten zarar gelmez bence güveniyorsan
Deneyeceğim galiba ama iyi bı konuşmak lazım
Bedava ekmek yok