Yere düşüp de rezil olduğunuz oldu mu?
Ben derse yetişmek için koşarken metrobüsten indiğim yerde mecidiyeköyde merdivenlerde düştüm :)
Ben derse yetişmek için koşarken metrobüsten indiğim yerde mecidiyeköyde merdivenlerde düştüm :)
Düştümde rezil olduğumu düşünmedim ama 3 gün önce metrodan çıktım yürüyorum teyzenin biri ayağı tökezledi insanlık gereği tutalım kafası gözü yarılmasın dedik o sakarya merdivenlerini bilenler bilir estargon kalesinin merdivenleri gibi neyse tuttum bunu sağol evladım der çeker giderim diye düşünürken kadın tacizci diye inletti ortalığı Allah tan görenler yakın mesafe bulunuyorlardı yoksa toplu linçe kurban gidebilirdim düşene bir de sen vuracaksın atasözünü canlı yaşadım.
Rezil olmak değilde, Ünide mini etekli bir hoca'nın ayağına düştüğüm olmuştur :)
üst geçidin en üst merdiveninden köprünün ayağındaki otobüs duraklarına uçtum. 100 kişiden fazla vardı çok kalabalıktı. aceleyle inmeye çalışıyordum zaten tahminimden de çabuk indim :D
aynen :D bir de beni farkedenler kenara çekilmiş. resmen halkı yarıp ortaya uçmuşum :D bir ara bir gözüm karardı gözümü açtığımda arkadaşımla göz göze geldik ağlamak üzereydi ben kahkaha atmaya başladım o da kahkaha attı kalktık gittik :D
sorun değil bende her hatırladığımda gülüyorum :D
Cok gecmis olsun ya bende kisin buzda kayip dusmustum birinin ayagina kapanmistim resmen :(
Cevap
14Cevap
Banyoda düştüm hem de kovanın içine 7-8dakika oturup kahkaha attım.
Annemin tepkisi ; cinler mi parmak attı? Sabun mu kaçtı?
Büyüdüm unuttum acısını @xsananex
:)
arkadaşlarla halay çekiyorduk eğlencesine, piknik yapıyorduk neyse o halay arasında ben nasıl oldu bilmiyorum da düştüm iki kişi kaldırmış videosunu izlemiştim sonradan öldük gülmekten :d
çok düştüm biraz sakarlıktan kaynaklanıyor ama en komiği okul çıkışı kar görünce mutluluktan kayıp düşmüştüm rezil olmadım tabi komik bir andı :)
gösteri için rize'ye gitmiştik, uzungöl çevresinde voleybol oynarken şımardım, topa bastım g*t üzeri düştüm...
Vakaya koşarken ayağım çantanın ipine takılmıştı da düşmüştüm bir zamanlar. Ama o an imsenin gözü beni görmüyordu onun için sıkıntı yoktu.
eğitim aşkı insanı ne hallere düşürüyor değil mi :)
8. sınıfta, gencecik yaşımda 5. sınıfa giden bir öküz çocuk sevdiceğimin önünde bana çarpmıştı. Yere yapışmıştım. Bileğim kırılmıştı :/
oldu insan çok kötü oluyor :( kimsede el uzatmayınca :(
Almanyadaydım çok kar yağmıştı yürürken kaydım düştüm ama top gibi yuvarlandım
okulda yağmur suyunun üstünden zıplarken suyun içine düştüm :D
çok düştümde kimse görmedi en azından göreni ben görmedim :)
ben mekanda tuvalete giderken aptalın biri yere dökmüş kaydım kızın bacaklarına doğru düştüm :)
Olmuştu yetismeye calisiyordum bir yere hatirlamak istemiyorum -.-
Hızlıca bir yere yetişmem gerekiyordu, hızlıca koşuyordum demirden atlıyım derken olan oldu :D
Ben dolmuştan düştüm :)
sevgilimin yanında düşmüştüm...
dolmuşta inmek için ayağa kalktım ama dengemi kaybettim oturan dayının üstüne düştüm 😭
Haftada 4-5 kez artık ayaklar alışti :(
oturduğum sandalye kırıldı
gazinoda
Yere sağlam basarım dültüğümü hatırlamıyorum
yooo :D ama bisikletle takla atmışlığım oldu :D
Hayır, olmadım..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar