Sizce de hiç yanında olmayan birinin,
insanın hep aklında olması çok saçma değil mi ya?
insanın hep aklında olması çok saçma değil mi ya?
Hemde nasıl, keşke söz dinleseler :)))
Cevap
0Cevap
Evet ya ne kadar sacma :)
değil.
uzaktan sevmek daha zararsız bana göre. platonik platonik mutlu mutlu takılıyosun:) sevgilin olsa kıskançlıktan meraktan geberirsin.
sacma ama yapacak bırssey yok :)
Sacmaligin daniskasi
Değil..
hiç sorma :/
katılıyorum :/
değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar