AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Bazen büyüyenler çirkin de olabiliyorlar sonrada
Acaba seninkisi ondan mi?
Sen böle bir karakterde gel yanıma her türlü aşık olurum sana. böle doğal kız kızlar kaldımı ♥
Aşık olan çok zaten 😀 kişiliğimi seviyorlar heralde
Gerçek bir kişiliğin var :) görünüş umrumda olmaz benim. bir insanı güzel yapan karakteridir. Çok mütevazisin bu arada :D :D
Hahah :D
Bidaha gül bir bakim :)
az kaldı canım sana güzel olacak diyen teyzeler öldü mü :)
Bir de 33 yaşını bekle, olmadı daha da bekleme :D
Niye 34 değil 32 değil 33 :D
Öyle , 33 önemli :D
Ailen kendini avutmustur. Buyukler her zaman bilirler ama soylemezler...
Ailem demediki ablalar abiler derdi :D
Sonucta buyukler iste :D
Yanii evet :D
Belki guzelsindir ama heyecan yapma
Ben 30 oldum da geçmedi...:)) Bekleme derim :)
Hadiya :D
Valla :)) Hoş resmimi çalıp kullanan kız bile gördükten sonra.. İnsan umutlanıyor biraz..
Bu sitedemi :o
Sitedeydi şikayet ettik bugün gitti.
Gelemeyesice :)
Hahah çirkin derken ironi yapmişsin demekk
Biblo gibisin derler ama neyin biblosuyum acaba? :)) Bana kalırsa dışım hiç de güzel değil, ama kalbim saftır.
kendine haksızlık ediyorsundur belkide
Bilmem ki ya. Dedikleri gibi olmadım bence
bilemiyoruz göremediğimiz için küçükken genelde kullanılır bu tabir ondan olabilir belki de :D
O kadar küçükte değildim ya 13 14 yaşındaydım
benim ne dememi bekliyorsun göremiyorum ya hani :)
haha istemsizce güldüm kusura bakma :D
Gül gül :D
olmayınca olmuyor fazla zorlamamak lazım :D
Gittikçe güzelleşiyosun bence. Git git biraz daha git :)
O tren kaçmış maalesef
Uhuhuhu
Tık dan kastın ne açar mısın orayı
Guzellesmedim yani
Buyumekle güzelleşmeyi aynı kefeye koyma düz mantıkla Ajda Pekkan'ın güzellik abidesi olması gerekir. Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır. :)
:) foto at bak nasıl güzel buluyorlar seni :D
:D guvenir miyim buradakilerin lafına ben? Ayna doğruyu söyler.
:) sende benim gibisindir belki kendini çirkin buluyndur :D
Bilmem ki ya :D
öyledir bence :) bazen aynada yalan söyler :D kimse ilgilenmiyomu kzm :) ordan cıkar bence :D
Ilgileniyoo ama inanmiyorum :D
ya :) yarısmaya bari katıl ne diyim :D :D
Ne yarışması kiz
güzellik yarısması :)
Boydan kaybediyorum :D
kaç boy :D
164 :D senin
aynı :D
Hahh yatarr
ama ben güzel bulmasamda kendimi idare ederim sanrm :D :D
:D sendemi begenmiyosun
dedmya sende benım gıbısın dıe :D aynayı kırıyorum :P
Gizli olmasa bakardik tipine.
kendini güzel bulmuyormusun ki böyle düsünüyorsun
kedine güvendiğin zaman
Vayss güzeldi
teşekkür:)
Mezarda güzelleşcem ben -,-
Çiçek açicak üstümüzde :/
Papatya olsun ama *-*
Allah sana çirkin şansı versin 😊
Aminnn hepimize 😀
Amin :)
Ahahahahah kıyamam sana :D
Kiyiyorlar sipirmin
Seni bilmiyom da soru güzel
Hahah :D
45 50 yaş uygundur sana
Ay cokkk
Dost acı söyler..
Yanlış tespit etmişler bence :/
Olabilü
Güzelsin yaa ;) bir göreyim özel olarak ;)
Yooo.
yo yooo yo yoooyo yo yo :D şu şarkı geldi aklıma :D dicektim bulamadım yahu al sana bari intihar et madem benim değilsin :p (şaka be :D )
link bu :D https://www.youtube.com/watch?v=U2K-Yo5hEuw
Bakarım :D
ne yani güzel bulmuyo musun kendini
Yani dediğim gibi sıradan
resim koysan yorum yapacağız ama yok ne diyelim ki şimdi hem erkek gözüyle bakmak lazım bir kıza
Buradakilerin lafına güven olmaz gerek yok :D
lafına güven olmaz diyosun niye burdan soru soruyosun hııı bir bakarım ondan sonra kapatırsın
Seni fena yemişler evlat :)))
30+ olman lazım dmk ki.
eskiye takılma derim :D:D
Şöyle bir 30 ol öyle gel. :)
25 de anlasalim
Tamam anlaştık. :)
az daha dişini sık dfdsdf
25 efsane olacağım diyorum ne dusunuyosun :D?
Banada cok yakışıklı olacaksın derlerdi
Hadiya
Küçükken o yalanlarla uyuttular bizi hep.
Hadiiya
öyle
Haha bu nasıl bir isyandır :)
Buyuk kederdeyim :D
sesli güldüm :))) ya çok hoşsun gerçekten :))
Hihihi teşekkür ederim :)
Bu saatten snra cok da bsey bekleme :D
25 den umitliyim :D
40 a kadar ylu var demek ki:)
Göreceli bir kavram guzellik denilen şey
Ahahahah şimdiye kadar olmadıysa daha olmaz :D
özguvenın yok bırazkendne guven :)
ya büyümedin, ya da çok güzel değilsin :)
Büyümeye devam et sen:)
artık nefes alana güzel diyolar:D
Allahtan çevremde yok o tipler.
Ahaha 25 den sonra belki:)
Hadi bir umut :(
Çirkin ördek yavrusu olmussun haberın yok
Nayır
60 yaşında dedelerin gözdesi olacaksın
Tobe tobe
o zaman sen olmamışsın panpa
Aynenn
biraz daha büyü :D daha tam olmamışsın :P
50 den sonra olunuyor dendi bana
bana hiç demediler :(
hormonlu gıdayla besledilerse seni olabilir.
Bide Göreydik Anlardık yani..
Benim de çirkin olmam lazımdı hala olmadım :D
zaten guzelsın sen !!!
Elli yaş sınırını geçince olursun :o
Ayyy
Noolduu
22de biraz degisiliyor :D
Umudumu yitirmeyeyeyim ben :D
Kesinlikle :)
büyümüşsün daha büyümezsin
güzel diilmisin
Hayirrrr
nereni beğenmiyon kız
bakımlı ol biraz sende
görmeden yorumda yapılmıyo ki :)
Aynen ama napak
yüzde yüz güzellik imkansiz çünkü görecelik var ama bakımlılık güzelliğin %50 si dir. o yüzden takılma milletin sözüne
Görmeden yorum yapamam :D Belkide guzelsindir.
Aynalar doğruyu söyler 😀 sorun çok güzel olmak
Sen çok mu güzel olmak istiyorsun? :D
Ivit
Hmm. O zaman sana bu zorlu ve meşakkatli yolda başarılar dilerim. Nasıl basaracaksin çok güzel olmayı merak ediyorum (∩_∩)
Tisikkur ederim. Kadınları baştan guzellestiriyorlarya son çare o programlar
Benimde aklımdan o programlar geçiyordu :)
öff bayatladı bu soru
Öff niye
haaaaaaa saftirik ergen gerisiii
Tık yok derken teklif mi eden yok