Türkiye insaninin genel özellikleri vardir. Kahve göz siyah kaş / saç neyse... Küçükken büyüyünce çok güzel olacak falan derlerdi sevinirdim. Geldim 20 yaşima hala tık yok daha ne kadar büyümem lazim :D?
Cevabın nedir?
Cevapla
güzellik görecelidir. her kişinin bakış açısına göre değişir. bana güzel görünen bir başkasına itici gelebilir. sen kendinle barışık ol kendini sev önce senide olduğun gibi kabul edecek senide güzel gözle görmesini bilenler mutlaka vardır. her anne en güzel çocuğa sahiptir. kısaca kargaya yavrusu atmaca gözükür. seni beğenmeyen bizler acaba senin gözünde bakışta nasıl görünüyoruz.
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
- Diğer konusunda 18,6b cevap paylaştı.
+1 yılçok hoş bir soru olmuş :)
19 Yorumla
Soran+1 yılOnure oldum :D
- +1 yıl
yüzümü güldürdün sorunla.. hakettin bunu :)
Soran+1 yılHayat gülünce güzel :D
- +1 yıl
keşke sende hayat gibi kolayca bir gülüşle güzelleşsen di mi )
Soran+1 yılAynen ama nerde. Gudubet gibi kaldım böyle
- +1 yıl
hadi hadi kimbilir ne taşsın sen kimbilir ne tatlısın :) gülmeyi bilion en azından kız en büyük güzellik
Soran+1 yılAynen ya o konuda haklısın gülmeyi çok severim :))
- +1 yıl
o zaman sorun yok alırlar seni
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılHahhaha sen yine iyisin. Kucukken aile dostu doktor amcamiz vardi kizim sen buyuyunce manken gibi olucaksin demisti. 1,63'te takili kaldim :D
03 Yorumla
Soran+1 yılHahaha bul o doktoru 😁😁
- +1 yıl
Vefat etti. Allah rahmet eylesin ne diyelim :)
Soran+1 yılAmin
+1 yılBana da öyle derlerdi. "Oo çok can yakacak bu". Canım yandı :(
06 Yorumla
Soran+1 yılNiye öyle demişler boşna ümitlendirdiler beni hah
- +1 yıl
@sonbaron çok acıklı di mi
- +1 yıl
Yaşarım ben bu acıyla, yaşamayı öğrendim.. @sonbaron
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
120Cevap
+1 yılbüyü de baban sana
büyü de büyü
acılar alacak yokluklar alacak
büyü de baban sana
büyü de baban sana
büyü de büyü
bitmez işsizlikler açlıklar alacak
büyü de baban sana
büyü de baban sana
büyü de büyü
baskılar işkenceler kelepçeler gözaltılar
zindanlar alacak
büyü de baban sana
büyü de büyü
büyüyüp de on yedine geldiğinde baban sana
idamlar alacak00 YorumlaBana halamlar nazar değdi :D Hep öyle derlerdi. Ama insan mutlu olunca sevilunce güzelleşiyor yakışıklı oluyor. Şimdi tekrar yakışıklı sayılırım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılAyben haklisin
+1 yılBanada büyüyünce çok çapkın olcak çok can yakıcak derlerdi bide yakışıklı olcak kızlar peşinden koşcak derlerdi ne çapkın oldum ne can yaktım hep benim canım yandı şimdiye kadar :D
00 Yorumla
+1 yılBaya buyumen lazim kocaman olmalisin hihihi :) sen fotograf at guzel misin degil misin cevapliyak eksikleri soyliyek. ya da anne babana karsi cik kurani yirt tas ol :D
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHaha çok iyi ya eli kılağındadır merak etme bu günlerde bir uyancaksın ha ziktir nolmuş l*n bana diyceksin :D
01 Yorumla
Soran+1 yılInş inş :D bakalımm
doğru kişiyle karşılaşmamışsındır belkide? güzelsin diyorlarsa vardır bir bildikleri
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmem ki hala bir umut 25 yaşimi bekliyorum
Diğer konusunda 2,6b cevap paylaştı. 00 YorumlaDiğer konusunda 472 cevap paylaştı. Bundan sonra daha da güzelleşmezsin. Kendine bak biraz spor yap, makyaj yap falan. Bundan sonra 35 yaşına kadar daha böyle gidersin sonra da yavaş yavaş gerilersin zaten :)))
02 Yorumla
Soran+1 yılUu korkunç
+1 yılKarpuz yatarak büyür insan değil kalk kendine bakım yap madem.
02 Yorumla
Soran+1 yılBakimliyim zaten
- +1 yıl
O halde aynaya geç ve ben güzelim diye ikna olana kadar tekrarla. Ev ödevin ;)
beklemekle olmaz o öyle sende bakımını yapıvericen güzelleşicen yani tabi doğal bakımlar öyle kimyasal değil :D ;)
00 YorumlaDoğal güzellikten bahsetmemişler, biraz makyaj biraz estetik işte idare edicen :))
01 Yorumla
Soran+1 yılYok yaa :/ estetik nien.
Diğer konusunda 941 cevap paylaştı. 2 yıla kadar alırım ben seni :D Ama 2 yıl daha şart :D Ama soru işaretin falan güzel yani buradan bakınca :)
02 Yorumla
Soran+1 yılHahah
20 li yaşlar işte. Geldiysen hala tık yoksa üniversite 2. sınıfta görürüm seni. Taş gibi olursun. :)
00 YorumlaOkumuş bir çirkin, okumamış bir güzelden üstündür. Sen tahsilli ol gerisini düşünme.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen bende eğitime adadim kendimi :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılvardır da sen farketmiyorsundur :D ayrıca beyaz/buğday tenle ne kadar güzel oluyor kahve rengi göz siyah saç ve kaş biliyor musun
03 Yorumla
Soran+1 yılHa evet tenim beyaza yakin buğdaydan hallice. Bilmiyorum valla umutlar 25 yaşa kaldı :D
Cevap sahibi+1 yıl:D yani o kadar abartma bu olayı güzel ve havalı bulduğumuz insanların çoğu giyinişinden ve hareketlerinden dolayı öyle gözüküyor
Soran+1 yılAynen oda var canim haklisin valla
- Diğer konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılOldu olmadı estetikle belki bişeyler olur takma kafana o kadar :)
08 Yorumla
Soran+1 yılAy yok :D
- +1 yıl
Niye be adanan hocanın kedicikleri doğal mı sanki :)
Soran+1 yılGuzel mi? Asla
- +1 yıl
Aaaaaa neden güzel olmasınlar kedicik onlar :) o kadar mı kötü durumun estetikledemi düzelemezsin :)
Soran+1 yılYa estetik hayatta yaptirmam.
- +1 yıl
Tüm kadınlar estetik yaptırmam diyor estetisyenler paraya para demiyor :)
Soran+1 yılYüzümde yaptirmama gerek bir yer yok. Zorla yaptircaz deseler goguslerimi yaptirirdim :D
- +1 yıl
Ben işin gırgırındayım hiç bir yerine estetik yaptırma , doğal kadın her zaman daha güzeldir ;)
Bizede büyüyünce seni kızama alıcam diyorlardı tamamen yalancı bunlar :)
12 Yorumla
Soran+1 yıl:))))
+1 yılUgly Betty bile güzelleşiyorsa adriana lima aldatılıyosa rihanna dayak yiyioraa umudunu kaybetme!!!
02 Yorumla
Soran+1 yılDafsfaa taam o zaman ya :D
- +1 yıl
Yeterli olmuştur :)
Tik yok derken bir yolla canim belkj vucudun fistiktir ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılOlabilü
+1 yılRivayetlere gore bir bayanin en guzel yaşı 30 muş oyle derler
01 Yorumla
Soran+1 yılIçime 25 gibi doğuyor benim hadi bağalım.
+1 yılyaş olarak 16-17 olsaydın bir ergenin yakarışı olacaktı.
sende güzelsin gizli hatun ;)03 Yorumla
Soran+1 yılHerkes adriana lima bu sitede zaten 😀
- +1 yıl
onu hiç sorma ;)
Soran+1 yıl:))))
+1 yılHaha bak bu güzel di demek cok cirkindin biraz normal oldu ya da istisnalar kaydeyi bozmaz sendr istisna oldun :)))
02 Yorumla
Soran+1 yıl:(((
- +1 yıl
Surat asmayin lutfen yuzu degil gonlu güzel olanda ol
bir kadının güzellikte doruk noktasına ulaştığı yaş 30-33 arasıymış sabret derim ha o yaşta da olmadı mı umudunu yitir artık.
02 Yorumla
Soran+1 yılZaten sonra kirisicam falan
Bence kendine haksızlık ediyorsun sadece birilerinin çok güzel olduğunu sana hatırlatmasını bekliyorsun :D Güzelsin güzeel
02 Yorumla
Soran+1 yılBen gördüğümu söylerim bende yalan yok
Bazı kişiler kendini beğenmez benim gibi. bir resim koysaydın keşke tarafsız yorumları alırdın ;)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılistersen fotorafını at bakalım, elbet istedigin cevapları vericek birilerini bulursun :D
01 Yorumla
Soran+1 yılO kadar düşmedim :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim de küçüklüğümle büyüklüğüm arasında dağlar kadar fark var :D küçükken altın sarısı saçları, ela gözleri olan bir kızdım. Şimdi bembeyaz bir tenim simsiyah saçlarım kahverengi de gözlerim var. Yanii o küçüklükle büyüklük hiç denk gelmiyor :/
00 YorumlaAhahahah:D Kankiii bana çirkin olucaksin derlerdi hepsine agzinin payini verdim😁😁
11 Yorumla
Soran+1 yılIyi yaptım çak
Küçükken güzel olan büyünce cirkinlermis :)) mesela ben kucukken cirkinmistim bak simdi :D
03 Yorumla
Soran+1 yılHe0 öyle derler cidden
- +1 yıl
Ya hala büyümedin ya da çirkinsin olum :D
küçükken benide inandırmıştılar bu söze kuçuklugundeki güzelliğini alıyosun diye biliyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılNasil yanii
Soran+1 yılHii anladım canim
Diğer konusunda 562 cevap paylaştı. sana ne kadar bir güzellik lazım söyle yaparız birşeyler :)
01 Yorumla
Soran+1 yılHqhqh :D
- Diğer konusunda 431 cevap paylaştı.
+1 yılBenim içinde büyüyünce çok can yakacak derlerdi o günü merakla bekliyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılHahahah :D
Seni bilmem ama bazıları büyüyünce değilde büyütünce güzelleşiyorlar :)
01 Yorumla
Soran+1 yılUu güzel
Başka bir yerine demişlerdir belki... Orası da mı kötü :D
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadim
Bu kadar değişik isyan görmedim, güldürdün gizli :))
01 Yorumla
Soran+1 yılHihihi gülün gülün. Hayat gülünce güzel
- Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılhahaha bakım çirkini bile güzelleştiriyo gerçekten ama söz meclisten dışarı :D
04 Yorumla
Soran+1 yılSağol ya :D
- +1 yıl
kanki sana çirkin geliyosundur cidden başkalarına sor güzelsin derler :D
Soran+1 yılKızım kalbim kirilmasin diye guzelsin derler falan gerek yok öyle atraksiyonlara :D
- +1 yıl
yok kız sende dobra birine sor :D
Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı. sen ruh olarak büyümedikten sonra beden naapsın cicim :)
02 Yorumla
Soran+1 yılRuhum hep güzeldi. Bedenimle uyum içinde dans etsitler istiyorum
+1 yılEl bebej gük bebek büyütürüz :-)))
Haykırdım resmen ne tatlı bir soru :)))02 Yorumla
Soran+1 yılHihihi teşekkür ederim :)
- +1 yıl
:-))
- Diğer konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılbelki sana göre güzel değilsin ama başkalarına karşı fazla ilgi çekici olabilirsin görmeden bir şey diyemeyiz.
04 Yorumla
Soran+1 yılBilmemki belkide
- +1 yıl
tabi herkez kendini farklı yorumlar ama başkalarının düşüncesinide önemsemen lazım çirkinmi diyolarki sana hala güzelleşemedim diyosun.
Soran+1 yılYoo hiç diyen olmadi
- +1 yıl
o zaman kendini biraz güzel gör sende iyi baq kendine alıcı gözüyle güzelim de ne olacak sanki.
Bana da seni kızıma alacam derlerdi.
Ne oldu o iş? ;D00 YorumlaKüçükken kizimi sana vercem diyen teyze neredesin, sen büyüyunce çok can yakarsın diyen liseli taş nerdsinnnn
00 Yorumlabence tamamen büyüme yaşı erkekler için 23, kızlar için 21
02 Yorumla
Soran+1 yıl1 yıl var yani
Diğer konusunda 2,7b cevap paylaştı. o zaman sana bunu söyleyenleri bul ve onlara sor bakalım ne diyecekler?
01 Yorumla
Soran+1 yılNe bilim ablalar abilerdi 😀
+1 yıl2 yıl sonra bir sabah uykudan uyanacak ve her zamanki gibi aynaya yöneldiğinde çok güzel hatun oldugunu göreceksin...:)))
01 Yorumla
Soran+1 yılBekliyorum ama 25. Yaş günümde
Belki 60 70 yaşında tatlı bir nine falan olursun :)
00 YorumlaÇok güzelsin bence NEyin var Bayaa hoş bakışların var hem de çok tatlısın :)
00 Yorumla
+1 yılbence güzel olup olmana erkek karar verir severse dünya güzelisindir :)
02 Yorumla
Soran+1 yılYok be guzel herturlu ezer
- +1 yıl
aksini düşünüyorum güzellik kalıcı değil erkeği mutlu etmek güzeldir
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen yoksa büyüdükçe çirkinleşen tiplerdenmisin :)) PP
02 Yorumla
Soran+1 yılBilmemki ya :D kendimin farkinda değilim
Cevap sahibi+1 yılıyyy ben seni almam :)))
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüldürdün beni :) eminim ki bahsettiğin kadar kötü değilsindir...
04 Yorumla
Soran+1 yılAynada gördüğüme göre konuşuyorum valla
Cevap sahibi+1 yılbak klişe olacak ama, dış görünüşün hiç bir önemi yok, her şey senin dilinin ne kadar tatlı olduğuna bağlı.
Soran+1 yılHaklısın bencede öyle :))
Cevap sahibi+1 yıl:))
Diğer konusunda 313 cevap paylaştı. Bana da "büyüyünce çok yakışıklı olacak bu" derlerdi. Eşek kadar oldum, hala tipsizim.
00 Yorumla
+1 yılBunu söyleyen uzulme diye söylemiş heralde kendimden biliyorum :D
00 YorumlaGüzelsindir de sen fark edemiyorsundur. O kadar insan yanılmaz bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalan daha bebeyken anlasiliyor potansiyel turist bebeleri seker gibi buyunce hepimiz biliyoruz nasil olduklarini Ama bazi kizlara sanki peri asasi degmis gibi degisiyolar biraz caba lazim
00 YorumlaBizede sen büyüyünce sana kızımı alacam derlerdi teyzeler ama yok öyle bişey hehehe
00 Yorumla
+1 yılBüyüyünce kızımı sana vereceğim diyen teyzeler amcalar nerede acaba. ? :)
00 Yorumla
+1 yılKüccükken seni kızıma alıcam diye teyzelere sesleniyorum biz burdayız ya siz ? :D
00 YorumlaDiğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bende şeyi anlamam... arkadaşımın annesi babası çok çirkin, kızı prenses :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBenimde annem cok guzel ben cirkin :D
İstemsizce güldüm :D :D ama kendine bak gerisini boş koooy
01 Yorumla
Soran+1 yılGul gül :D
Günün sorusuna aday olmuş... Bu saatten sonra umut yoktur olmamissan:)
02 Yorumla
Soran+1 yılKadere razı gelelim :D
+1 yılbüyüyüp toprak olacaksın sonra bir toprakta çiçek açacaksın :D
02 Yorumla
Soran+1 yılBu gidişle evet. Neyseki çiçekler çok güzel
- +1 yıl
bak demek kiiii çok büyürsen çok güzel olursun :D yemek ye büyü hemen :D
- Devamını Gör (101)
Devamını Gör(146)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar