Erkekler neden hemşire ve nöbetli çalışan bir kızla sevgili olmak istemiyor?

Hemşireyim ve doğal olarak nöbete kaldığım günlerde oluyor. Fakat ne zaman birisiyle tanışsam nöbet olayına sıcak bakmadığı için sorun oluyor, ama bu elimde olan bir şey değil ve mesleğimi seviyorum. Neden nöbete kalma olayına bu kadar takıyor erkekler, bir de bir yerde erkekler hemşirelere farklı gözle bakıyor dediklerini duymuştum.. Bu doğru mu?
Erkekler neden hemşire ve nöbetli çalışan bir kızla sevgili olmak istemiyor?
Cevapla