Kız kardeşimin elbisesi yüzünden çıkan büyük kavga! yardım?

Arkadaşlar benim 19 yaşında bir kız kardeşim var ve bugüne kadar ne benim ona el kaldırmışlığım vardır, ne de onun bana sesini yükseltmişliği Babam iş seyahatinde olduğu için annem ve kardeşimle ben ilgileniyorum. Akşam en yakın arkadaşının doğum günü varmış ve bir mekanda kutlayacaklarmış. Kardeşim de bu elbiseyi almış akşam için ve denerken üzerinde gördüm evin içinde böyle dolaşınca sordum hayırdır düğün mü var diye. Böyle böyle diye anlattı ve ben de bu elbiseyle o kadar erkeğin olduğu yere seni tek yollamam dedim. Sen kim oluyosun da yollamıyorsun diyince sinirlendim ve tartışmaya başladık. Dalga geçer gibi "ama siyah çorapla giyiyorum kısa olsa ne olacak " dedi iyice delirdim. Çorap dediği de o kadar ince ki varlığıyla yokluğu bir. Tartışma büyüyünce bu terbiyesizleşmeye başladı bana bağırdı çağırdı falan. Yavaşça bir tokat attım kes sesini diyip. Şok oldu ve "Allah belanı versin senin ya" diyip çok sert bir tokat da o attı. Ne yapacağımı bilmiyorum yani karşılık beklemeksizin özür dileyip elbiseyi giymesine izin vermeli miyim? Sonuçta ilk ben vurdum ve kendini affettirmesi gereken ben mi oluyorum bu durumda? Kardeşimi geri kazanmam için her türlü yardım fikrine açığım. Elinden geleni yapan herkese şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.

Elbise bu: www.limango.com.tr/.../elfe-kadin-elbise-siyah-7635782
Kız kardeşimin elbisesi yüzünden çıkan büyük kavga! yardım?
Cevapla