Spor salonundaki antrenöre aşık oldum çok tatlı bir yüzü var alın bu aşkı içimdeeeeen!!!?

Görseniz bu ne be çok tipsiz nasıl aşık oldun buna dersiniz ama ben çok beğeniyorum bence sempatiklik gerçekten yakışıklılıktan çok çok çok daha önemli her gittiğimde gülümseyerek karşılıyor çok sıcak biri yani kalbinin temiz olduğunu anlayabiliyorum ne yapıyım sizce evlenme teklifi mi edeyim?
Spor salonundaki antrenöre aşık oldum çok tatlı bir yüzü var alın bu aşkı içimdeeeeen!!!?
Cevapla