Arkadaşlarımın paylaştığı hikayeleri gördüğümde hiç yaşamadığımı anlıyorum niye bazıları dünyada cenneti yaşarken diğeri yaşamıyor?

Keşke herkes eşit olsaydı
Arkadaşlarımın paylaştığı hikayeleri gördüğümde hiç yaşamadığımı anlıyorum niye bazıları dünyada cenneti yaşarken diğeri yaşamıyor?
Cevapla