Arkadaşlar 200tl barknot’un üzerinde neden “ikiyüz” yazıyor?

TDK'ye göre 200 ayrı yazılmıyor muydu "iki yüz" şeklinde...
Arkadaşlar 200tl barknot’un üzerinde neden “ikiyüz” yazıyor?
Cevapla