İşe başladım diye herkese söyledim sanırım öyle bir iş yeri yok ne diyeceğim başınıza böyle bişey gelse ne yapardınız?

İş görüşmesi yaptım hazırlamış olduğum cv övgüler aldı hemen görüşelim başla denildi ben de araştırdım şirketi dedim detay yok güvenemiyorum ama yine de görüşelim İş yerine gelmem yazdım cevap vermedi sizce dolandırıcı mı araştırdıktan sonra tavrı değişti
İşe başladım diye herkese söyledim sanırım öyle bir iş yeri yok ne diyeceğim başınıza böyle bişey gelse ne yapardınız?
Cevapla