AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Psikolog sevgiline selamlar...
Olur ya ne diyelim hayirlisi
Onunda cok selami var
senin de öyle bir zoruna gitmiş ki çatlamışsın resmen kıskançlıktan.
Bana şunu söyle onunla ayni seviyede guzellikteyim ayrıca okumuş zeki kültürlü bir hatunum yanimda dünyalar yakisiklisi yine gayet iyi bir bölümden mezun sevgilim :) pardon neyi kiskanayım?
o okumayıp ta okumuş bir koca sahibi olacak sen kçnı yırtarak okumuş bir koca sahibi olacaksın. yani o doğuştan şanslı. aranızdaki fark bu. zoruna gitmiş ortadan ikiye bölüneceksin hasedinden.
ayrıca okumak.. üniversitede gördüğün hiçbir şeyi gerçek yaşamda kullanamıyorsun. ben ve işyerindeki bütün mühendis arkadaşlarım bu konuda hemfikiriz. ama normalde üniversite mezunu olmayan ama tarihe- siyasete- bilime meraklı ve çok fazla kitap okuyan biri seni her ortamda b* k gibi rezil edip yerin dibine sokabilir.
eğer başkalarını aşağı görmeseydik, başkalarının yüksekten bakmalarından yakınmazdık. her türlü aşağılama ve kendini büyük görme, somut alemin depremidir.
Ben sanki başkası için okudum cahil adam...
ne var şansliymiş. Kucuklukten beri benim tek hayalim tek hedefimdi üniversiteye gitmek deli gibi çalıştım i bir uüniversitenin iyi bir bölümüne yerleştim.
Tek önemli şey budur benim için. Sevgilim olmasada kıskanmazdım çünkü kıstas almam o kizi ben kendime. Okumamiş insanla iki laf etmem.
kıskançlığın ve hasetliğin gözünü kör etmiş kara cahillikte top yapmışsın. ben üniversite mezunuyum ama her insan gibi 4 metre bir kumaş parçası ile gömüleceğimi ve diplomayı yanımda götüremeyeceğimi çok iyi biliyorum. sen o bir boka yaramayan diploma ile bu dünyanın merkezine yerleşeceğini düşünüyorsun. insanı insan yaparn diploma değil erdem dir. ve sen eğer erdemli değilsin. ilkokul mezunu komşunun avukat mezunu seni germiş. sen bu kafayla doktoranı da bitirsen denden bir insan çıkmaz. biz senin gibilere atık insan diyoruz.
Sitede sizin gibiler çok fazla genelde cevaplara yorum vermem de böyle beyinleri görünce dayanamadim.
sen daha altına zıçarken ben üniversiteyi bitirdim ve iş hayatına gireli de 10 yıl oldu. ve üniversite okumamış olan ne cevherler gördüm iş hayatında. senin gibi diplomasını bir bok zanneden yeni yetme mezun gelenler oluyor. onları kendine gelmesi için önce yerin dibine sokuyoruz. insan olmayı öğrendikleri zaman onlara iş öğretmeye başlıyoruz. insan olmayı öğrenemeyenlere tekmeyi basıyoruz. sende ilerde eminim insan olmayı öğreneceksin. öğrenmezsen Burada rezil olduğun gibi ben ve benim gibiler seni her zaman dışlayarak ezeceğiz. Şahsen benim bir soruma % 95 oranda bir karşıt düşünce oluşsa hesabımı kapat kendime nasıl çeki düzen verebilirim diye düşünmeye başlardım.
Sitenin alayı cahil yediremediler çünkü haha çevrem böyle değil allahtan
hmmm belli belli. nasıl g**t olduğunu gördük. daha fazla konuşmaya gerek yok. :)
Daha bir kadinla nasil Konuşacağını ogrenememiş ayisin.
senin zihniyetindeki bir mahlukatı kadın olarak görmüyorum. benim gözümde mahlukattan ibaretsin.
benim annemde ilkokul mezunu ama onunla yenı tanısan insanlar onu üni mezunu sanıyorlar
Ben tanisam sanmam :D bakişindan anlarim insanın
bakışla eğitim durumunun ne alakası var pardon da? önemli olan insanın kendini geliştirmesi sen biraz kıskanmıssın sanki komsu kızıınıııııııı :)
kalpler akıllar uyussun yeter :) ne var ki bunda
Cıkss ben 1 ay biçiyorum.
erkek her konuda baskın taraf çıkar kız ezilir
Aynen zor yani. Ben şahsen cahil insanla iletisim kurarken zorlanıyorum
OLUR OLUR BU DEVİRDE HERŞEY PEKLENİR (:
Uyy :D
sen evde kaldın elalemi kıskanma bari:\
21 yaşinda. Okulunu bitirince evlenecek bir kız evde kalmaya aday kismina giriyorda senin dünyada olabilir.
ozaman sen öyle birini bulamıcağın için baya kıskandın ozaman:D
Psikoloji yeni mezun sevgilim ne diyosun gerçekten?
ee sanane ozaman milletin evliliği? senin neden ilgilendiriyor? ayrıca hukuk daha iyi bölüm be :D
Ilgi alani meselesi. Hukukla aynı puandi onuda yazabilirdi
herneyse onu geçtim milletin evliliği seni neden ilgilendiriyor
Sadece düşünceleri merak ettim iki üç kişi onca cümle dusuklugune rağmen üniversite mezunlarini cebimden çıkarırım dedi sabrımı taşırdı.
Sendeki bu özgüven nerden geliyor acaba evet okumak önemli ama sndeki bu kibir nerden snn okumanda sana pek bişey katmış gibi görünmüyor
Okumamişin bile özgüveni vsr birak o kadarda olsun.
Allah yazmışsa demekki. İnsan olsun be :D
Hahah öyle tabi :D
Valla okuyupta cahil olan cok kisi gördüm okumak herkesi insan yapmıyor maalesef
Uni mezunu olmak çok kolay artik. Ama ciddi calisma gerektiren bölümse cahil. falan kalmaz.
Yo tıp okuyup 5 kilo sütün parasını hesaplayaman var adghh torpillidir deme değil :d
Üst düzey matematikle ugrasan adamdan annemde daha hizli hesaplar. Bunlar pratiktir. Teoride ise hiçbir şey.
Alakası yok ayrıca dediklerinin birazına katılıyorum ama her okumayan cahil değil her okuyanda bilgili olmuyo kendini gelistirmek onemli mesela benim arkadasim ortaokul mezunu babası okutmamis kız hergun kitap okur sonra bir cok seyde bilgisi vardır filan ama guncellemede dedigin gibi aşağılamalar ya da aşağılık kompleksine kapılabiliyor insanlar fakat tamamı sorunlu olmuyo kocası astsubay esi ilkokullu olan ama kocasindan daha havalı daha kulturlu tanidiklarim var vs vs diye uzar bu konu
Ya ama kizin okumada gözü yoktu. Küçükken bile tek hayali evlenmekti öyle bir kiz yani
Kurnazdır ozaman o ezdirmez bence kendini hele erkek cirkinse hic ezdirmez :d
türk erkeği adamdır adam adam ev kızı almış ne güzel kaşar almamış hem sen niye çatlıyosun
sevgilinn önce sizinle ilgilenmeli. sizde sosyopat olabilir
Tamam kuşum hadi hadi.
Insanlik degilmi onemli olan niye irkcilik yapiyosunuz nasipse olur hayirlisi olsun
:D egitim durumun nedir arkadaşim? Irkçılık dedi ya hahahha
Uni mezunu niye sordun sen ne mezunusun ;)) irkcilik sadece siyah beyaz irk mezhep ayrimiyla olmaz :)))
Tamam tamam aglicam bu beyinler nasil mezun oluyor. :(((
Bana mi diyosun l*n sen o sekilde beyin mwy.. meyin diye falan hayirdr akilli konus edebini bil kopartirim o dilini
Alın bir buna bakınız birde okumuş üyelere umarım anlarsiniz demek istediğimi
Sen yoldan cikmissin sasirmissin ne dedigini bilmiyosun bak isine daha kendini acik soru sormaya cesaretin yok l*n gizli gizli konusyosun korkak fare gibisin hadi bak isine yazma daha kaybol
sevıyorlarsa bırbıırını neden olmasın :)
Tanimiyolarki :D sadece 1 kere görmüşler
ozaman ıkısının karekterıne baglı anlasıp anlasamayacakları ılla bır olmazlar tabi
Sevdikten sonra sorun yok bence
Kizim ne sevmesi görücü usulü diyorum :D tanimiyolar daha
Olabilir birbirlerini tanıdıkça çok severler belki hem kiskanmissin belli
Ne kiskancam psikolog benim sevgilim bende psikoloji okuyorum
Kızı neden küçük görüyorsun okumamış olabilir allah yazdıktan sonra herşey olur
Seviye farki var canım. Kendini geliştirse amenna ama tek bildiği yemek yapmak olan bir kadinla yürümez bence. Cocukta ilginç
Bişey sorcamda bunu sen neden kafana bu kadar taktin napcanki bak sen ne güzel okumssun sevgilin okumuş boşver başkasını
Ilginc geldi sadece sormak istedim.
Kiz kendini gelistirdiyse neden olmasın
Ama flört olmadan riskli, oğlan saf herhalde
Yok işte kiz tam cahil gelistirmemişte :D
Ya sirf kapali iyi aile kizi diye işte :D
Detaylar geldikçe işin ciddiyeti ortaya çıkıyor.
Aha buraya yazıyorum, oglan mamayi yedi
Hahah :D bende öyle dusunuyorum
Ama annesine sinir oldum. Kızım mutlu olsun yeterli demiyor da, hukukçuya kakaladim diye seviniyor. Allah gecinden versin, kızı bir gün eve dönerse, o zaman anlar anyayi konyayi
Ya böyle duydum 1 ay sonra boşanmiş bir cifr ama annesi cidden çok cahil ya. Resmen kakaladim diye seviniyor
Önemli olan kalplerin bir olması tahsil değil
Ne kalbi soruyu okumadinmi görücü usulü diyorum :D tanimiyolar
Tamam işte görmeden olur mu bu iş önemli olan kalpler :D bari görse hoşlansa falan ona razıyım
kuvvetli geçimsizlik :D
Hahah kesin :D
vay * kadere bak :D
Hahah aynen 😀
Benim amca oğluda Lise mezunu Zabıta gitti Mimarlar evlendi :D
Hahaha :D cok ilginc
bir bana denk gelmz böyle şeyler :D
Ben erkek olsam istemem yani benden yüksek biyer okumuş birini
niye kiğğğ
Ne bilim sıkıntı yani
yok yav benim amca oğlu gayet mutlu 3 çocukları var :D
Noldu kız sümüklü çatladın mıı :)
Sevgilim psikolog bende okulumda derslerimle meşgulum neyinkiskanicam :)
Hm ok by. s
tahsil problem değilde yani ne biliyim :)
Nasıl değil ya :o
kız kendini geliştirmişsse veya geliştirirse hiç problem yok
gönül sevdikten sonra hiç önemi yok
kız çok güzel erkek se çirkindir.
Bende öyle dusunuyorum :D
görmedin mi sen
Yok görmedim ya bunlar cemaatçi kesim. Fetonun degilde baska bir cemaaat
hımm
Eee ne var bunda?
Bir şey yok mu sence git atla biyerden dafadadfa
Yorumlari okudumda cok cahilsin keske ölsen
Aferin
İnsanlari kucumsemende ki amac ne?
Sanane?
Genelde kendisi cahil olan başkalarını cahil göstermeye çalışır normaldir haliyle soranın bu durumu. Ancak egosunu diplomasıyla tatmin eder böyleleri :D
l*n sen ne okuyorsun da bu kdr kibirlisin?
Farkındalık diyoruz biz ona.
canım benim sen bana ogretecek degilsin, sn ne okuyon onu soyle bana?
Kacma giiiz, gel cevao versene, ne okuyorsun?
Psikoloji selamlar.
Ayy ezik, psikoloji okuyormus. Gel kiz sen bizim hastanede, BN TIP 3. SINIFIM ama senin kibrin yarisi bile yok bnde allaha sukur. Sevgilim de sinif arkadasim, yani o da tipci. Gelsene kiz hastanemizdr, cok iyi bir narsistik kisilik bozuklugun vakasi olursun
Tıp ilgi alanım dışında guldurdun beni ailemde onlarca doktor var canim kasma..
Biliyom cnm, puan ve zeka yetmeyince herkes oyle diyor,"ilgi alanimin " disinda. Ayy yavrum bnm, benim de ailemde cok doktor var :))) Guya okuyorsn ama su haline bak. Sen istersen kbl et ya da etme, kiza kiskaniyorsun. Bu nasil bir esitsizlik diyorsn o kiz okumus birini haketmiyor diyorsn. Cok acik bu, bosuna inkar etme. Bende dusunuyorun ki en mutlu evlilikler ayni seviyede olunca olur. Boyle orneklerle karsilasinca ama senin gibi yapmam, icimden dua ederim, allah gecineversin derim ve yolumu devam ederim. Sen milleti birak, otur kendini duzene koy diyorum ben !!!
:D yahu kuzenim cerrahpaşa tıp tutuyordu istemedi. Gitti boğaziçine. Okuyana saygim var ama ben okumam. Yine olsa yine psikoloji okurum.
Benim gayet güzel süren bir ilişkim var zaten. Ayrıca bu tip evlilikler ya aldatma ya şiddetli geçimsizlikle son buluyor. Olay bu çakma tıp ögrencisi...
Hahaha, bn bu tur iliskiler nasil bitiyor biliyorum ama senin boyle dusunmen bile yanlis. Allah mutluluk versin diyecen sadece. SANA NE sonucta.
Bu arada kacma, senin icin konusuyoruz, kuzenin icin degil. Cakma demissin de bn sana ne diyeyim, senI edecek degilim ya
Sana noluyor sen ne gocundun?
annesi redbull içmiş
Hahah kakaladım kizimi diye seviniyor heralde :D
ne yapalım cahiliz diye ortada mı kalak asdfgh
Yok kuşum 😁😁
ee o zaman?
Cahille evlenceksin işte sorun yok. Diger türlü cok ezilirsin
yok canım ben profesör istiyorum hedefim büyük :D senin bölüm ne
Psikoloji. Sevgilimin izinden gidiyorum.
psikoloji okurken asıl psikolojiyi unutmuşsun.. fen edebiyatçısın ve psikolog olacaksın:D
bu seni ahil mi gösterecek sanıyorsun :DDD bu arada fedçiler bu ülkede sirkulasyona uğruyorlar:D
sen okurken sakın ha kendini topluma karşı polarize etme sonuçta istemsiz depolarize olursun :DD
Ne güldüm.
belli çok güldün asdfghj
Buda iyiydi
allah mutlu etsin
Kıskanıyonmu? :)))
Yoo. H8çbir şekilde dengim olamayacak bir kizi neden kiskaniyim. Gayet guzel süren bir ilişkim var zaten
Kesin kendini diyor
Ne :D iy allah korusun görücü usulü ne ya
Belli olmaz kismedinin nereden gelecegi baby
bundan banane
Git o zaman soruda işin ne? Tip.
karşim sitenin bana verdigi hak sen soru sorduysan istedigimi yazarım cevap almak istemiyorsan sorma
Alakssiz cevap vermek yasak. Ve sikayet de edildi.
iyi yaptın canım aferin