Namaz kılıyorum ama kılmak için kılıyorum?

Huzur alamıyorum huzur almak istiyorum dünya ile bagdasligimi kopartmaya da çalışıyorum ama tadını falan alamıyorum sabah namazını mesela öğlen kılıyorum bazen gün içinde akşamı yatsıyı kıldıktan sonra kılıyorum daha önceden de 2 defa namazimi kılıp bırakmıştım. aslında namazı neolursa olsun birakmamam gerek önemli benim için ama dualarım kabul olmuyor gibi düşünmeye başlıyorum hiçbir isteğim olmuyor gibi düşünmeye başladım intihar düşüncesi oluyo birsuru problemlerin içinde bogulmamak için cirpiniyorum sanki daha önce de bir şey için çok fazla dua etmiştim ama çok fazla olmamıştı off napmalıyım
Namaz kılıyorum ama kılmak için kılıyorum?
Cevapla