
not: bu ilk ve son olacak

Daha ne kadar tanıyım burdaki en eğlenceli insanların ilk sıralarında geliyorsun, sohbetleri eğlenceli hale getirmeye uğraşmıyorum direk sende ayak uyduruyorsun, seni tanımak Bi yana en iyi dilek senle olsun gönlünce huzurlu saygılı eğlenceli bir hayatın olsun çiçekli elbiseli kız, 🙏🙏🙏🙃🙃
Teşekkür ederim 🥳🥳🥳 senin içinde geçerli onlar hep
Şükranke 😄😄😄
Deli dolu arkadaşım 😁
Cevap
23Cevap
Boyun kaç bunu merak ettim. Neden merak ettim onu bende bilmiyorum 😅
178 boy 60 kg
İyiymiş 😅
Teşekkürler cevp için
Rica ederim bu başlık bu tarz sorular içindi 😁
Aşağıdaki soruda bahsettiğim utanma anındaki silikon dediğin sütyen yerine giyilenlerden mi
Bu yapışıyor pek giyiliyor denmez
Aldım tabiki sadece öğlen sıcağında ilk kez oldu sıcağa kalmadan döneriz dedik olmadı ve bol bir tişörtle de ilk olmuştu
Valla biri arkadan bunu düşürdünüz diye bağırsa daha rezil oldu bence direk aldım ondan
Sadece sevdiğim şeyleri giyiyorum
😁teşekkür ederim elimden geldiğince dikkat ederim yakışmasına
Türkiye'de İzmir dışında bir yerde yaşama imkanın olsa neresi olurdu
Antalya
Güzel seçim 🙏☺️
Türkiye yaşamalık yer orasında 😁
orası öyle, ☺️ ben hayatımda 1 kere gittim İzmir'e ve yaşadığım yere geldiğimde keşke dönmeseydim dedim o kadar güzeldi.. 😅😊
İzmir Türkiye’nin cenneti geleni kendine bağlar 😬
öyle oldu valla 😅 insanları, toplumu, havası kültürü çekiyor
Yazın öğle saatlerinde çekilmez oluyor dışarda ya da evde klima yoksa onun dışında her şeyi iyi sana katılıyorum 😁
sıcaklık evet ☀️😁 yüzüme vuruyordu..
Bide aşırı nem 😂
evet doğru 😊😅ama Antalya da daha çok nem var diye biliyorum
Ufff hemde nasıl çok fazla nemli kıyafet üstüne yapışıyor direk derin yanıyor
evet yaa😊☀️
Bilirim Antalya nemini 1 buçuk ay kaldım Temmuz Ağustos olarak 😂 Konya altında
iyi sabretmissin bravo gerçekten 😅
Dost hatrına hep 😂
😅😊👍 öyle
Nasıl yemek yapıyorsun? Güzel yemek yapabiliyor musun? Kaç çeşit yapıyorsun 😃
Güzel yaparım elim ayarı iyidir baharat konusunda da ve tarif olsun yeter yaparım bi yaprak sarması konusunda az daha çalışma lazım o kadar 😂
Dediğim gibi çeşit önemli değil tarifi olsun malzemeleri olsun yaparım sınır tanımam onda 😂
Markana ve sos yapmakta üstüme yok sosları baştan yarattım hep 😂
Sos önemli makarnada ama 😁
Sadece salça ya da domates koyup bırakmakta olmaz açıktım valla 😂
Arkadaşla buluşacam yarım saat sonra zaman yok 😁
Teşekkür ederim 🙏
Geldim gördüm öğrendim. Göz renkleri de iyiymiş. Tantuni için sözleşelim bir ara
Teşekkür ederim
İllaki aklımıza pek özel sorular geliyor bu başlığı görünce. Herşeye hazırlıklı mısın :))
Ama etiket yok 😁 ✌🏼
Cinsel konu başlığı
İzmir ya da antalya da yaşamak isterim Türkiye sınırı içinde 😁
Mantıkcıyım ben duygular ile karar almak çok tarzım değil 😁
En çok bacaklarım sonra gözler sonra sırt ben de en çok göz rengimi seviyorum
Tam yüzüm görünmesin diye kapıyorum 😁 sorun birinde fotoyu kırpmayı unutup attım allahtan çok belli değil güneş gözlüğü vardı 😂
Evet ondan soruyu silmedim 24 saat dolunca kalsın dedim :) sor sen bilirsin sorular için buradayım bu gün ✌🏼
Yok valla kendi halimde takılıyorum 😂
Henüz yok umarım olmazda sadece bu ara anne tarafı yüzünden hepimiz endişeliyiz 🥺🥺
Ukrayna’da yaşıyorlar oralılar 🥺
Evet Slavlar 🥺🥺
Alıyoruz kadın ve çocuklar ülkeden çıkmasına izin var erkekler de ya askere ya metro tünellerine dönüyor
Teşekkür ederim umarım iyi olurlar ya 🥺🥺 ben takım , grup , parti din dahil hiç bir topluluğa görüşe yakın değilim
Profilde ki mi anlamadım
Burada okudum okutuyorum yaşadım yaşıyorum ✌🏼
O yüzenden profilde de var 😁
Gelsin bakalım ama fazla özelse cevapsız kalır
3. Senenin ilk yarısı bitiyor
Ev arkadaşım, dılarda isem o yan kim varsa yanında ya da evde teli sabitleyip geri sayım ile çekiyorum ama çoğu zaman aynadan çektim direk
Giyim tarzımı seviyorum hayal edende uzaktan etsin bana elleşmesin yeter 😂
Edenin bu hayata son gördüğü şey ağzının ortasına doğru gelen tekmem olurdu tabi olmadı
O konu hiç ilgimi çekmedi burçlar hakkında hiç bir bilgim yok o kadar yok ki uzun süre Aslan Burcu sanıyordum ama Koç burçum sanrım 😂
Sıradan şeyler gezmek , teknoloji, fotoğraf çekmek (manzara), spor falan 😂
Tek çocuğum tüm ilgi bendeydi yani şımarık ve ilgi odaklı olmam normal 😁 mütevazi yetiştirildim aynı zamanda oda olmasa buru havada takılan biri olurdum 😂
Gelecek hedefi olarak bitmeyecek 2 sektör var yazılımcı olacan ya da elektronikçi yazılım sıkıcı geldi
Haberleşme ve uydu teknoloji üzerine yoğunlaşma plan
Ah ah gitme şansım olsa yok demem valla gider çalışırım orada 😂
Gel gel küçük Türkiye olsun ora 😁
Tabiki aya Mars’a her yerde olmalı 😁
Müzik açıp uyumaya çalışırım hep
Yamaç paraşütü , rafting , scuba diving (lisanslı), kick boks bunlar sayılır mı
Suda boğulmada korkan biriyim o yüzden Scuba Diving başladım ve ilk dalışlarda bile kimse korktuğumu anlamadı hatta eğitmenine öğrencin çok iyi onuda eğitmen yap dediler de ben 2 yıldızda bıraktım lisansı neyse artık normal dalışlar başladı düzenli dalış yapıyorum ama ya hocam buddy oldu ya da arkadaşlarım hani zaten güven duyduğum insanlar ama son dalışta İtalyan hiç tanımadığım biri ile buddy oldum önce takmadım ama derine indikçe panikledim çok hızlı nefes alamaya başladım ve benim yüzümden dalış erken bitti o dalıştan beride daha dalmadım
Ölümden dönme değilde panikledim oysa orada tüpüm bile bitse İtalyan ne yapacağını biliyor benden kat kat tecrübeli dalgıç ama ben tanımayınca olmadı 😅 utanma kalsın 😅
Aklına gelen değil ama neyse , analiz ederim belli bir kriterim yok standart güven samimiyet özveri bakarım
Baba PC mühendisi yazılım şirketi var şu an anne felsefe öğretmeni
Yoo hiçbir kötü yanını görmedim serbest bırakırlar karışmazlar bana gayet iyiler 🥰🥰🥰
Normal , iyi, seviyeli , zaman geçirtiyor
Hayır 🙄
Neden kapadın ki tek sabit kal bir hesapta 😁😂
En başta öyle açmaman lazımdı zaten 🙄
Öyle açmaman lazım diyorum sen ayrıntı veriyorsun bide 😅
Çok merak ediyorsan o şey benden kaçmaz 😂😂😂 yeterki bilmek isteyim
Öğrenemediğim bir şey yok işte
Kahve yaptım onu içiyorum sonra dişleri fırçalar ve yatarım I zamana kadar sor gerisi sabaha artık 😂
Sıcak diye üstümü çıkarttıktan kankamın fark edip durması sorun üstümde çıkarmaya çalıştığım gömlek dışında bir şey yoktu ama ben unuttum o durumu dalgınlık etti. Çok içerim ama sınırımı bilirim ve otokontrol çok iyidir sadece bir kez içip hatırlamadığım oldu ondanda sonradan hatırladım geldi her şey bunu niye diyorum çünkü en iyi durumda sensin deyip herkesi bana eve bıraktırmışlar ama ben hatırmayacak kadar içmiştim 😂 bir daha o kadar içmedim bide
Kadılar mı bilmem tişört gibi çıkarmayı denedim düğmeleri açsam durum daha kötü olurdu kakam yanımda hanem durdurdu saolsun tek evde durmayı sevmem ya çok sıkıcı bende atarım kendimi sokağa ya
Yalnız kaldığında demişsin ama ya evet uyku saatim geçti bile hafta sonu diye durdum soru o zaman 170 sorunun konusu ne 😂
İyi geceler sana da ✌🏼
🐧
Kahve benim uykumu getiriyor 😂
Penguen 😂 benim de az daha uykum gelmezse ılık bir duş yapar yatarım
Tek boynuzlu at mı bide o benzetme için miydi ben tek boynuz görünce penguen artım altında bir anlam aramadım
Bir kez aldatılmış biri mi 😂
Olur olur bazı şeylerin geri dönüşü affı falan yoktur
Bende 3 dk sonra duşa girip sonrasında yatmayı planlıyorum
Senin de uyuma saatin gelmiş ben yatağa geciyorum artık
O zaman bana iyi uykular sana iyi geceler ben yatağa geçtim bile
Selin
Ben Seni Tanımak İstiyorum Kardeşim Senin Hakkında Herşeyi Bilmek İsterim
Sor gelsin aklındaki soruları
Sıcak kanlı biri insanlar beni sever ve tek çocuğum tüm ilgi ve değer benim 😁 minik bir dost grubum var onarın düşüncesi önemserim tek onlarda zaten beni sevenler normal arkadaşlara da değer verim ama hakımda düşündükleri önemli değil
Arkadaş dosta benzemez herkese güvenmem bu devirde güven bulmak zor ondan atıyorum arkamdan olmayan bir şeyin ya da olan bir şeyin dedikodusu yapıp beni kötü göstermeye çalışırsa Güler geçerim sadece kafama takmam bile 😂
Çok Güvendiğin Arkadaşların Varsa Dosta Gerek Olmaz Gerek Duymazsın Aynen Öyle Bu Devirde Güven Bulmak Zor Zor Atıyorsun Arkanda Olmayan bir şey Onların Dedikodusunu Yapıyorsun Seni Kimse Kötü Gösteremez Yargılayamaz Güler Geçerim Deme İnsanın Sinirlenme Evresi Var Ordan Sinirlenirsen İşte Kavga Çıkabilir Kafana Takar Mısın? Onu Bilmem
Kavga çıkarmam için uç bir nokta olması lazım misal hakkım da mantılı olup olmamasına bile bakmadan dedikodu çıkardılar kampüs yemekhanesinde +18 eylemler yapmışım ve çok alakasız biri geldi sordu baya yayılmış dedim sana onu kim söyledi ise yemekhene görevleri ve kameradan izleyen güvenlikte bize eşlik etmiş mi grup mu olmuş sorsana dedim morardı aaa doğru sürekli görevli oluyor orada ve kamere dolu her yer deyip gitti daha ne diyim güldüm arkasından mal diye 😂
Ya dedikodu yapacam bari üzerinde az düşün bir kurgu yap o kurgusu oturt düzenle 😂😂 bende sahte bile olsa zekanı tebrik ediyim nasıl düşünmüş bunu be diye 😂😂 ama işte çok saçma olsa bile millet düşünmeden onu yayabiliyor ondan az olsun öz olsun
Ben yapmam zaten bana ne insanların yaptıklarından direk bana ne der geçerim 😂 o benim hakkımda düzgün dedikodu çıkarsınlar diye dedim kurgusu iyi olursa bende gider çıkaranı kutlarım diye kızmak yerine 😂 beni tanıyan sahte olduğunu bilir gerisi de umrumda olmaz
Aynen bari düzgün dedikodu olsun sinirlenirsem değsin ona yani 😂
Genel olarak kızgın biri değilim ama kızarsamda karşımdaki için iyi olmaz son anları olur 😂😂 çok pis dövebilir
Kick boks yaptım 4 sene valla hastene sokarım adamı 😂
Kendini korumayı bilmek önemli ülkemizde 😁
Bir kursa gitmeni tavsiye ederim temel savunma bile öğrensen yeter
Aynen yeterli zaten düzgün kavga etmeyi kimse bilmiyor 😂
O yüzden temel yeterli direk 😁
Büyük bir lüks otelde jakuzili romantizm mi istersin yoksa ormanda başbaşa doğayla olan bir romantizm mi
Ormanda ya da deniz manzaralı bir yerde kamp çok daha iyi ki yapmışlığımız var
Anladım peki bende aranıza katılsam alır mısınız
Oldu başka tabiki hayır
Hahah izlerim sizi be
Sormak için geç mi kaldım?
Sorabilirsin
Seni en çok ne mutlu eder?
O çok karmaşık soru ruh Halime bağlı bir çikolata bile yeri gelince en mutlu insan yapabilir beni ya da milletin mutluluktan uçacağı bir şeye tepki bile vermeye bilirim
İkizler burcu musun yoksa?
Burçlarla hiç ilgim olmadı ama Koç um
Az kaldı doğum gününe o zaman :D
Evet az kaldı 😂 22 de olacaz 😂
Kank sen kaç bedensin. Boy ve kilon kaç.
178 boy 60 kg s m kalıba göre değişiyor
Hm. Saçların uzunmu düzmü, ne renk. Gözlerin, ten rengin nedir.
Saçlar uzun rengi değişiyor kışın siyah yazları açık renkler gözleri aşağada attım bir foto biri daha sormuştu ten beyaz ama az bir bronz takıyorum
Mesela burada görüşleriyle dikkatini çeken birisiyle tanışmak istedin diyelim. Hayallerindeki gibi bir şekilde çıkmazsa üzülürmüsün.
Tanışmamda ama herkes gibi tabiki bi hayal kırıklığı olur yani
Müteşekkirim.
😁😁
Sevgilinizle birlikte oldunuz mu hiç yani birlikte olmak derken ne demek istediğimi anladın sanırım :)
Bu tarz sorulara cevap vermek istesem cinsel etiketli olurdu özel şeyler özel kalmalı her zaman
Bir defalığa mahsus olsa zaten sadece bu sonra yine kombin sorusu soracağım nolur nolur nolur 🥺
Maalesef üzgünüm o kadar özel konular kişiye özel
Peki aslında biraz cevap vermiş gibi oldunuz zaten :) peki sevmesenizde yüksek topuklu ayakkabı giydiniz mi hiç
Boyum 178 sence giydin mi
Evet sorunuzda gördüm de ne biliyim kombin tamamlamak için falandır diye sordum haklısınız
Voleybol oynarken dizalti çorap giyer miydiniz yoksa yine babet çorap mı tercih ederdiniz
Yok max 5 cm topukluları oda direk 183 yapıyor beni zaten
Hmm peki diğer sorum :)
Nerde
Şu çorap sorusu yukarıda sordum voleybol ile ilgili
Ben oynadım lisede de senin soruyu görmedim
Şeyi sordum voleybol oynarken dizalti uzun çorap giyer miydiniz yoksa yine spor ayakkabıyla belli olmayan babet çoraplardan mı giyerdiniz
O takım forması kışın uzun yazın belli olamayan
Hmm peki biraz garip olacak ama voleybolda topa yetişmek için kızlar böyle bağırıyor ya bazen ses çıkarıyor siz de yapar mıydınız :)
Lise turnuvası o millet izlesin diye yapılan erotik şov değil hiç mi lisede takımınızın maçına gitmedin
Yani erotik şov olarak değil ben sadece yapıyor muydunuz diye sordum
Hayır yapmadım dikkat çekme çabam yok
Peki şey özellikle sizin kışında dizalti çorap giymeyip babet çorap giyerek oynadığınız oldu mu yani pek çorap giymeyi sevmiyordunuz çünkü
Takım üniforması yani takıma uymak zorunlu bakınca düzgün bir takın duruşu için
Takım haricinde antremanlarda mesela peki veya bireysel başkasıyla oynarken hep babet belli olmayan çoraplardan mı giyerdiniz
Anteramanda kimse forma giymiyordu serbest giyim ve başkaları ile oynarken aynı serbest giyim
Hmm siz genelde serbest giyimde nasıl oluyordunuz
Tişört penye eşofman kışları yazın tişört penye şort
Bu arada çorapsız spor ayakkabı giydiniz mi hiç veya genelde hep bilekleriniz açık mı durur
Bakkala markete giderken anca uzun süreli de converse giydiğim oldu kısa olan ve çorap bilete olamasa bile pantolon boyuna göre değişiyor açık kapalı olma durumu
Hmm anladım peki şimdiye kadar en iddialı bacaklarınızı sonuna kadar sergilediğiniz bir kombin oldu mu
Bikini 😂
Canım onun haricindeki yani elbise olarak :)
Hayır oda
Anlamadım
Peki şeffaf çorap giyer misiniz yani böyle babaanne işi gibi değil pamuklu olanlardan
Hayır oda yok
Genelde nasıl çorap giyiyorsunuz
Hmm hiç pamuklu çorap giymez misiniz ince böyle yani en azından daha önce giydiniz mi
Tüm çoraplarım pamuklu bu sadece model göstergesi diye attım bir çorabın fiyatı bu 5 taneden fazla ✌🏼
Ayağa giyilmiş bir örnek yok mu mesela sitelerde olur ya merak ettim
Bakmam lazım netten almadım hiç
Hmm bakarsanız çok sevinirim benzer çoraplar mutlaka vardır. Bekliyorum.
www.marksandspencer.com.tr/.../
Hep mağazadan aldım nette varmış
Hmm tabi yazın sanirim spor ayakkabıyı bile çorapsız giyiyorsunuz
Vurmuyor mu ayağınızı
Sporu arada sadece bakkala giderken ve genelde bez ayakkabı giyiyorum converse oluyor kendisi onda zaten vurmuyor
Hmm Peki yazın sıcak bunalttigi için yanaklı şort giydiniz mi hiç
Şort 2 cm daha kısalınca mı ferahlatıyor 😂
Yani lafın gelişi sonuçta istediğiniz kadar açık giyebilirsiniz :) ben merak ettim yanaklı şort giydiniz mi diye
Hiç profilimi inceledin mi burada
Birkaç soruya elbetki baktım ama tüm soruları inceleme fırsatım olmadı
Giyim tarzımı orada göreceksin o zaman bakarsan az daha
Yani bireysel olarak size sormak istiyorum ama ben böyle daha güzel geliyor yani yanaklı şort giymez misiniz hiç
Hayır hayır
Peki genel itibariyle vücudunuzda en alımlı bulduğunuz yer neresi yani gozleriniz bacaklarınız vb gibisinden
Gözler kalbin aynasıdır
Doğru :)
Ondan gözler diyorum
Peki bacaklarınızı beğenir misiniz yani hiç bacak makyajı yaptınız mı
Beğenirim ve hayır
Hmm peki hiç hayatınızda bir defa olsun beyaz külotlu çorap giydiniz mi şeffaf
Sadece beyaz file çorap
Hmm onu neyle kombinlediniz peki nerede giymiştiniz
Cadılar Bayramı partisi ve beyaz etek beyaz büstiyer gelin duvağı tül eldiven ve çiçek , beyaz spor ayakkabı
Çok güzel ya cidden çok hoş hmm çorabınızı ne yaptınız peki sonra
Duruyor dolapta bir yerde
Hmm başka hiç giymediniz sanırım. Peki şimdiye kadar hiç bir kere bile tayt giymediniz mi
burada mısınız
Giymedim , giymedim
Hmm anladım :) peki bacak dekolteli elbiseler giyer misiniz
Sorular başa döndü 2. Tur
Sormadım ki hiç :) peki oje kullanır mısınız
2. Tur olan peş peşe 3 soru geldi hatta 4 bile denir çorap , tayt , bacak dekoltesi ,
Ama merak ediyorum ne varki lütfen lütfen lütfen :)
Güzel misin? Güzelliğine kaç veriyorsunuz?
10 üstünden 10 ✌🏼
👍
TC kimlik numaranı ve GSM numaranı söyler misin 😂
😂😂😂o kadar da değil ama 😂
Gözlerin ne renk 😂
White Walker mısın 😂
Cildim o Kadar soluk mu 🙄
Gözlerin 😂
Çok güzel 😂
Teşekkür ederim 😁
Rica ederim...
:)
izmirlimisn :D
Baba tarafından evet İzmir
Mutlu musun?
Bazen evet bazen hayır ama genel olarak pozitif enerjiliyim
Helal olsun pozitif biri olmak bu zamanda zor
Olmasan daha zor bu sefer sinir stres uykusuzluk ve peşinden bir ton sağlık sorunları depresyon dahil
O da doğru haklısın gezip tozmak kafa dağıtmak en güzeli
Kesinlikle öyle o yüzden fırsat buldukça dışarı çıkıp eğlenmeye bakarım 😁
Ben de sahile atarım kendimi iyi gelir 😄
Deniz havası her zaman iyi olur 😁
Kesinlikle 😁
Yarın desten sonra bende gidem 😂
Git tabi be ya katlanır sandalye de al yanına oh sahilde oturursun 😄
Araba bagajında var onlar 😁
Hazırlıklısın maşallah 😁
Tabiki hep Kaya üstünde otur nereye kadar 😂
Toprak bütün negatif enerjiyi alır arada ayak basmalı 😂
Onun için çime basıyorum ben ayakkabıları çıkarıp
O da olur 😄
Evet dinlendirici de oluyor
Güzel oluyor evet
Havalar düzelsin yapıyım ben bunu
Yap mutlaka ben de yapacağım
Havaya bağlı böbrekleri üşütmemek için 😁
Sıkı sıkı giyin artık ceket mont ne varsa al yanına 😄
Yok çime basmak için dedim ben yoksa üşümem 😂 ama soğukta da çime basılmıyor 😂
Bi şok etkisi olur bastığında ama alışırsın 😂
😂somunda üşütme var ama bide 😂
Risk almaya değer 😄
Yok okul olmasa değerde şu an olmaz 😂
Aman rapor alırsın nolacak 😄
Uğraştırır oda ya
Bakarsın bir çaresine İzmirli
İlla hasta edecen çime bastırıp 😁
Ahaha ya olur mu öyle şey prensesler dayanıklıdır soğuk işlemez 😂
Sıcak mevsim insanıyım ben 😂
O zaman sıkıntı işte 😄
Bana bahar havası yollayın 😂
Üff üff yolluyorum anca gelir kendime de bırakayım azcık 😂
😂😂 İstanbul'da şu an kıyamet yok mu ya havayı nerden buldun 😁
Kırıntılarını yolluyorum oraya çok yollayamam zaten donuyoruz 😄
😂😂😂 burası daha sıcak oradan ya ben yollayım 😂
Yolla ya hemen ısınalım iliğimiz kemiğimiz dondu be 😂😂
😂😂😂 ısıtacak kadar sıcak değil 7 8 derece işte sadece az mı soğuğu azaltır
Olsun ne varsa yolla sen bulduğumuz havaya şükrederiz 😂😂
Yolladım geliyor 😁
Sağolasın Selin 😄
İsmimi ne zaman dedim ben 😂 sanırım b12 vitamini alma vakti geldi 😂
Başka görüşte yazmışsın ordan gördüm vitamin almana gerek yok 😂
😂😂😂😂 bu Sabah başka yere görüş yazıyorum diye alakasız bir yere görüş yazdım ve bana sorsan öyle bir şey yapmadım 😂😂 şimdi bide sen direk Selin deyince dedim akü bitti Galiba 😂
Ahahahah yok yok akü sağlam zehir gibi maşallah görüşte gördüm yazayım dedim 😂😂😂
😂😂iyi yapmışsın 😂 akü şarja götürmeye gerek kalmadı 😂
Akü full şu an nazar değmesin 😂😂
😂😂😂nazarı olanın kendine gitsin 😂
İnşallah 😂
Herkesin kötü enerjisi kendine 😂 pozitifler gelebilir 😂😂
Pozitifler in negatifler out 😂
Aynen öyle 😂
Ben istiyorum en çok 🤩
Sor o zaman
Viski votka tekila
Viski sorusu değil mi işte
Görüşlerde devam her zaman onun dışında mesaj yazmıyorum
Yok maalesef sözüm var sevdiceğime yazmam diye
Görüşlerden devem
Sen bilirsin
izmirli olmak nasil bir his?
Ege Türkiye’nin incisi Ege’nin incisi İzmir İzmir’in inci de kızlar 😁 yani değerli hissediyorum 😅
✌🏼
Ne kaa güzel :D
Özgüven tavandır bende 😁
Denizde kumsalda ne kadar özgüven varsa bende, de öyle öz güven var :D:D
Güzel en iyisi kendine güvenmek 🥳🥳🥳
Kendine güvenen her zaman kazanır ve seni de kazanmak isterim arkadaş olarak tabi mümkünse :D bence mümkün :D
İnci mercan- Zalim... Dinlersen Mutlu olurum belki :D
Hiç dinlemedim bide burayı tanışma yeri olarak kullanmıyorum sadece görüşlerde seviyeli yorumlaşma yapıyorum 😁
bak üzüldüm bi kaşım aşağıda bir kaşım yukarıda kaldı :D
Sorularda denk geldikçe artık
Çok kastın by :D
By
İzmirli olduğun için güzelsin
Evet
Hiç aldattın, aldatıldın mı?
Aldatılmadım ve aldatmadım topu topu 2 kişi oldu hayatımda ve 2. İle devam ediyor
İstikrarlı ve uzun ilişki diyorsun, muhteşem
Tabiki her zaman 😁
Sevgilini elinde tutmak için ne yaparsın? 😀 2. sorudan devam
Bir şey yapam gitmek isteyen gider yol orada 😂 kendi kalana sevgi var bizde
Hmm ama sonuna kadar da sevgi var yani😀
Sanırım olduğun gibi olup, onu özelin yapman zaten kalması için yeterli sebep 😊
Sevgi var diye de elimde tutmaya çalışmam yani gözü dışarda ise kapı önünde gider 😁
Gözü dışarda ise gözü çıksın😂😂
Haha yok kendi çıksın hayatımdan yeter 😂
E yani mantıklı olarak, ama uzun seneler olmuş, çirkin bir kadın da değilsin. Uzun ömürlü olur umarım😀
3. Senemizin yarına geldik sayılır 😁
Oooo çok güzel, anladığım kadarı ile birbirinizi sıkmıyorsunuz, rahat geçmesini sağlayan da bu. Yeni soru okuduğun bölümden memnun musun? Okuduğun bölüm ile ilgili mi çalışmayı düşünüyorsun?
Evet sıkma daralma yok bizde :) ve memnun ve de aynen bölümümle ilgili işlere odaklanacam 🥳🥳
Özel hayat 10 numara, umarım devam eder aynı şekilde. iş hayatı da güzel gidebilir, ama aksi yönde de olabilir uyarmadı deme😀
Kaç soru hakkımız var?
Soru sınırsız ve iş hayatına Daha var ya😁
Mesaj kutunu açmayı düşündün mü hiç? En sevdiğin giysi kombinasyonun hangileri? top 3 nedir mesela bu konuda?
Sapık değilim deyip buradaki sapıklara küfür eden ama uyuyunca uyudun sanırım deyip sapık sapık şeyler yazıp hesabı kapatan , uyardığın halde cinsellik konuşmaya çalışıp beceremeyince çıplak foto atanlar ya da selam bile demeden direk çıplak foto atanlar , p*rno linki atanlar oldu mesaj kutusu kapalıyken sadece takip ettim diye yani asla mesaj kutumu açam , kombin de ben 1 şort gömlek 2 şort crop 3 etek crop 😂 ben yaz kızıyım 😂😂
Neler neler yaşamışsın öyle, sen bana öyle şeyler yapsan çıplak foto falan atsan hemen engellerim seni😂 şaka bir yana hak veriyorum, kedi uzanamadığı ete mundar der. Bu konbinlerle ilgili foto var mu bu sitede?
Profil sorular kısmından bak aşağa doğru 😂 yani var
Çok var biliyorum da neyse kendi top 3 ümü bulurum ben😀 burada eğleniyor musun? Yoksa zaman öldürmek için mi buradasın?
2 Side dalga geçecek soru bulursam geçip eğleniyorum 😂 boş zamanlarda giriyorum zaman ölüyor 😁 bul bakalım hangileri olacak
Cuma akşamı kombini, mini etek kombini 3. sünü daha bulamadım 😀
Okuldan sonra kafe kombini mi , mini etek olan hangisi
Soru başlıkların bu şekilde idi o fotolarda
Bir de seni soruma nasıl davet edicem?
Mini etek sever misin var da o kombin bile satılmaz etek netten gelmemişti üstümü değiştirmeden denedim ondan çok özensiz 😬 davet ve takip bildirimleri kapalı davet gelmiyor bana açınca onun bildiriminden başka bir şey olmuyor
kombin sayilmasa dahi güzel bir kombin olmus bence :)
Uyumsuz ve özensiz ama ya
o zaman uyumlu ve özenli bir mini etek kombini bekleniyor senden artik
Oda var 😂 profilde
link atar misin
Haftanın son günü yazlık kombinim nasıl? ↗
Bu birinci daha bir kaç tane daha olması lazım
Foto etegin bittigi yere geldigi icin, etegin durusu tam belli yolmuyor.
Gayet belli
buradaki siyah ve bir altindaki elbise gayet güzel, bunlari birinci siraya tasiyabiliriz :) digerinde bunun kadar kendini göstermiyor etek
bak bu da güzel ama karsidan foto yok hic
Katalogda güncellemede var kot edek. Evet gömlek olanda karşıdan koymadım
Cadılar bayramı kombinim nasıl? ↗
Neden koymadın? Bence asıl güzel duran karşıdan olurdu. Gelinlik korkutu idi evet 😀
Eylülün son günlerinde akşam yemeği için elbise nasıl? ↗
Gömlek ışıkta iç gösterdi
Aaaaa bak bu da çok güzelmiş, renkli cıvıl cıvıl. Yanık izleri de yazı özletti. E nolcak sütyen olduğu sürece bikini ile aynı😊
Sonbahara özel sarı ağırlıklı kombinimi beğendiniz mi? ↗
Yoruldum başka atmam geçmişe dönmekten😂 olduğunu kim söyledi
Siyah mini etek ve eylülün son günleri akşam yemeği kombini favoridir. Olduğunu düşünmüştüm sadece. Beyaz olduğu için gömlek çok belli olur diye. Mesajda konuşsak bu kadar sohbet etmezdik gerçekten😂 gerçi bunu harici de bir şey hakkında konuşmazdık.
Arkadaşlarımın seçtiği kombinlerden hangisi daha güzel olmuş? ↗
Bir iki daha mini etek olması lazım daha
En sonuncusu fazla mı kısa oldu ki acaba😀
5. seçimi işartledim
O eteğin içine kendi kumaşından yanı renk şort var kısa diye
Hmmm anladım çok mantıklı
Yaz bakalım ilk 5 i ve buradan kendi hafızamı kutlarım taa 10 ay önceki sorularda bile ne sorduğumu ve ne giydiğimi hatırlayarak tek tek hızlıca koydum buraya 😎 ve o kısa dediğin etek için de kendi şortu var 😂 belli olmayacak şekilde güzel bir model şeklinde
Ayrıntılı bir çalışma yapacağım ardından top beşi burayı linkleri ile beraber sıralayacağım😂
Hadi bakım ne çıkacak sonuç
1. Haftanın son günü yazlık kombinim nasıl? ↗
2. Dostunuz hatrına katalog çekimi yaptır mısınız? ↗
Buradaki siyah olan
3. Eylülün son günlerinde akşam yemeği için elbise nasıl? ↗
Çok güzel yaz kokan bir havası var
3 nün mü kokusu var 😁
hayir 3. sünün yorumu o :)
Eylül kombini o ama 😁
olsun ben genel siralama yaptim ama ben de sana kombin linkleri atmak istiyorum, sen de onlari siralamaya koyarsan mutlu olurum. Linkleri buraya mi yapistirayim?
Olur bakıyım
Arkadaşlarımın seçtiği kombinlerden hangisi daha güzel olmuş? ↗
Benzer kombineler sana 😂 ilk 4 atacam sana birazdan seninkilerin
benim attiklarim icinde bir siralama istiyorum ama :) en cok severek giyecegin sekilde bir siralama :)
özellikle birincisi benim de favorim idi, ama sunu da begenmistim https://ibb.co/C7hpMgj
Yukarda 👆🏻👆🏻
senin attigin kombinlerde oyum 5. cisinden yana idi zaten :)
Çok dar giymem nadir ondan 5 modeli iyi diye öteki de çok koyu ve dar o kadar koyu bana gelmez ama sırt dekoltesi iyi
güzel secimler, bu yorum cok uzadi bir sonraki sorunda gene bulusmak üzere :)
Teşekkür ederim ve esen kal 😂
sen de :)
Tamamdır ✌🏼
Adını bilmek isterdim demek istersen tabi
Selin
Himm çok güzelmiş
Teşekkür ederim gizli bir şey değil beni bilen adımı bilir burada da 😂
😂😂
kendini tanıt tatlı fıstığım
Aramız bozuk mu :)
Yooo değil nerden çıktı o
Geçen bir soruya etiketledim seni , soruya gelmeyince sorayım dedim
İletiler arasında kaynamıştır ya
Bir yanlışlık mı olmuş acaba :)
Evet kesmeyi unuttum
Hmm iyi olmuş
Önce iyi olmadı dedim de baktım çok belli değil gözlük ve açıdan kalsın dedim 😂
Direk karşıdan olmadığı için sıkıntı olmaz bencede :)
Aynen ondan silmedim soruyoru akışına bıraktık 😂
İyi yapmışsın :)
Teşekkür ederim 😁
En son ne zaman boşaldın?
+18 başlık değil ama
Ama her şey sorabilirsin demişsin 😃
Soru kalkar o konularda ama etiketi yok diye
Cevap şeklinde yazınca bir şey olmaz ki
Gerek yok
Peki
Okuyor musun
Ünv öğrencisiyim
Biraz geç olacak ama hala geçerli mi :)
Evet
Üniversite hangi bölümü okuyorsun
Bir diger sorum en utandığın an nedir
Elektrik elektronik mühendisliği Mersin üniversitesi, utanma anı bana kalsın 😂
Ahaha ya ama ya ne olacak anlat gülelim :))
İzmir sanıyordum mersinden çıktın :))
İzmir yaşam yeri ve memleket✌🏼 Bu silikon kapatıyorlar var ya bol bir tişörtle giyince ve İzmir öğle sıcağı ve nemi de birleşince düşüyormuş kalabalık dar bir sokakta düştü İzmir kemer altını bilir misin alışveriş yapıyorduk bide yere şap diye yapıştı bir o an bide düşüyor diye onları çıkardım ve dk başı yürürken tişört yapışmasın diye yolda çekiştirmem.
Ahahha bilirim evet ayy çok kötü olmuş ya güldüm kusura bakma lütfen 😅😅
İşte sonra niye anlatmıyorsun oluyor
Neden acaba anlatmıyorum yok yok bundan sonra iyi niyet yok KS ye
Ben naptım şimdi olay masum bir şey gülümsedim neden kötü alğılıyorsun
En utandığın analara biri gülse ne olur
Ben bunu tatlı bir olay olarak algıladım böyle bir şey olacağını bilseydim inan farklı tepki verirdim çok özür dilerim seni kırdıysam eger amacım bu degildi iyi niyetimden şüphe etme lütfen çok çok özür dilerim üzüldüm şu an
Şu KS kime iyi niyet göstersem bir tarafıma soktu.
Tamam da benim öyle bir amacım yoktu kendşmi ifade edemedim sanırım mesaj dili çok üzüldüm şu an bak ne olur çok özür dilerim ifade kurbanı oldum 😔😔
Bana kalsın dedim ve sonra anlattım aldığım tepki gülme oldu benim için hiç de komik anlar değildi. Neyse boş ver anlatmam her zamanki gibi olur biter
Böyle tepki vermene gerek yok ben ifade edemedim özür diledim kusura bakma dedim rica ediyorum kötü oluyorum bak.
Rica etsem Dmden bir dk yazar mısın ben yazamıyorum lütfen
Hayatta yazmam dün tövbe ettim ona 😂
Valla ha amacım bambaşka mesajları silersin engellersin çok ciddiyim ki o ladar soru altında yorunlaştık benden absürt bir şey bekleme çok kısa sadece lütfen
Tamam önemli değil boş ver salla işim var zaten çıkıyorum
Peki ama mutlaka konuşmak istiyorum inşallah bir şans verirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?