Düz dünyacılara neden kızılıyor?

Sadece brezilyada 11 milyon düz dünyacı varmış. Bilime inanan kesim onları kızıyor lakin bilimde hangi kesim dogru anlatılıyorki? Kullandıgımız ilaçlar çöplük, teknoloji bizi kontrol etmek ve takip etmek için var, sanayi dünyayı çöplüğe ve kimyasal atıga cevirdi, egitim insanları farklılastırıyor ırkçılık üzerine kurulu.. Bunca yalanın içinde bırakında aya gidildiğini sorgulayan insanlar (aya gidildiğinin ispatı yok) düz dünyacı olduk diye taslamayın..
Güncellemeler
+1 yıl
şimdi benim muhabbetten anlamaya basladın.. düşünce özgürlüğü yokmus demekki
Düz dünyacılara neden kızılıyor?
Cevapla