Adet olmama 1 gun kaldi fakat Hic bir belirtm Yok, normlde gğslrm, kasıklarda ağrı olur şu an hiç bşy yok, sizde oldumu kızlar?

Bu durumu yaşayan kızlar oldunuzmu hiç?
Evliyim.
Adet olmama 1 gun kaldi fakat Hic bir belirtm Yok, normlde gğslrm, kasıklarda ağrı olur şu an hiç bşy yok, sizde oldumu kızlar?
Cevapla