Küllü şeyin helikün ille vechehü lehül hükmü ve ileyhi turceun ( her şey yok olacak. Sadece o baki dir ( Allah'ın ) zati kalacakdir hukum onundur. Ve her şey ona dönecektir. )
Bu Sur sesi. Atmosferik sıkışma yüzünden oluyor. Yıldan yıla dahada cogalicak ve bahsettiğin seviyeye gelecek. Büyük fırtınalar beraberinde gelecek. En son bir Aralık sonundada manyetik takla olacak ve her şey göğe uçacak. Ancak akıllı olan 33. dereceden seçkin kişiler bu felaketten sağ çıkabilir ve insan neslini devam ettirebilir
Önyargılı olma. Yer gök bu sesler ile dolu ve git gide çoğalacak. Devamında şiddetli fırtınalar ve en son Plazma afeti. Yer çekimi kalkacak ve insanlar göğe uçacak. Sadece 33. dereceden seçkin kişiler kurtulacak
Bende ateistim ama bunun dinle alakası yok. Dinlerde bu doğa olayını mitleştirip dinselleştirip sembolik olarak aktarıyor sadece. Yani tam inkâr edilemez. İşin realitesi var
Bizde bilmiyoruz ama bu anlatımlar ezoterik, yani sembolik diyim. Sur başladı. Bu bir süreç. Yakında herkes göğe uçacak çünkü yerçekimi 7 gün boyunca kalkacak. Sebebi döngüsel manyetik şoklama. İlk defa kıyamet kopmuyor
Gördüm de ne net yok o kadar izlemeye özet geç yoksa işine bak ya uğraşmak istemiyorum sizin gibilerle böyle ileri geri konuşma sebebi ile dünyanın başı dertten kurtulmuyor. Gaybi yalnız Allah bilir.
@Bay-Doruk arkadaşım laf atmaya veya tartışmaya çalışma zaten amacın bir şeyler aktarmak felan değil uyduruk şeylere kendini inandırıp bizim inanmamızı bekliyorsun sadece
Hadi ya, onun görüşüne YouTube linki bıraktım, açamam bakamam sen anlat diyor adam. Kafanız mi güzel? Veriyide sunduk. Asıl siz oturduğunuz yerlerinizle boş boş konuşuyorsunuz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Gelecekte yaşanabilecek doğal afet felaketleri belki insanlığın sonunu getirebilir.
Deki : ( o kıyametin vakti ancak Allah'ın katında dır. )
Kimse tam senesini bilmiyor ama Sur üflemesi başladı.
Kardeş kıyamet vaktini sadece Allah biliyor demek bu ayeti kerime
Peygamber efendimiz bile kıyametin vakti sorulmuş peygamber efendimiz "bilmiyorum " buyurmuş
Bende sana dedimki senesini bilmiyoruz zaten. Anlamıyor musun?
Anladık. Sura ufurulmedi götunuzden uydurmayin açın kurani Kerim'in Türkçe mealini okuyun ondan sonra konuşun konuşanlar saçma sapan kahinlik yapmayın
Allah kulakları sağır edecek kıyamet gürültüsü geldiğinde diyor ne demek bu senin kulağın sağır olacak sesi duydumu?
Sanki hayatında Sur sesi duymuş konuşuyor sofi
Küllü şeyin helikün ille vechehü lehül hükmü ve ileyhi turceun ( her şey yok olacak. Sadece o baki dir ( Allah'ın ) zati kalacakdir hukum onundur. Ve her şey ona dönecektir. )
Kardeşim, git gide yükseliyor ve çoğalıyor zaten. Ufaktan başladı. Yakında dediğin gibi olacak zaten
Sen yazma mk tüm konuşma düzenine ettin
Benn siz gibi kahinlik yapmıyorum. Peygamber gibi konuşuyorsunuz kaynağınız nerde?
tamam kardeşim siz devam edin.
Ben dizi muhabbetinizle başbaşa bırakıyorum.
https://youtu. be/qkexwk2mRdc
Nedir bu
Bu Sur sesi. Atmosferik sıkışma yüzünden oluyor. Yıldan yıla dahada cogalicak ve bahsettiğin seviyeye gelecek. Büyük fırtınalar beraberinde gelecek. En son bir Aralık sonundada manyetik takla olacak ve her şey göğe uçacak. Ancak akıllı olan 33. dereceden seçkin kişiler bu felaketten sağ çıkabilir ve insan neslini devam ettirebilir
Ya dur kıyamet falan ne halletmemiz gereken şeyler var
Benimde benimde. En az 3-4 sene daha lazım. Umarım hemen kopmaz
Kopmaz kopmaz bişi olmaz
Ohooo kıyamet çoktan koptu bile başkan sen geç kalmışsın
Yok, biraz daha var. Bu seneyide kurtardık. Hadi kurtuluşumuzu, yani yeni yılı kutlayalım. Çünkü kıyamet 25 Aralık'ta başlıyor.
Ok boomer
arkadaşlar kaynağı mabadınız olan şeyler hakkında konuşmazsanız çok sevinirim
Önyargılı olma. Yer gök bu sesler ile dolu ve git gide çoğalacak. Devamında şiddetli fırtınalar ve en son Plazma afeti. Yer çekimi kalkacak ve insanlar göğe uçacak. Sadece 33. dereceden seçkin kişiler kurtulacak
Benimde benimde. En az 3-4 sene daha lazım. Umarım hemen kopmaz
Yalnış yere yazdım
Herkes birgün ölecek. Öldüğün gün kıyametindir. Üflendi müflendi falan hikaye şeyler.
Felsefe yapma abicim
Sen de hikaye uydurma.
ateistim israfil benim içinde çal kanka
Bende ateistim ama bunun dinle alakası yok. Dinlerde bu doğa olayını mitleştirip dinselleştirip sembolik olarak aktarıyor sadece. Yani tam inkâr edilemez. İşin realitesi var
neymiş o realite :D
Vidyoda Sur diye anlatılan doğa fenomenini dinliyorsun işte
kanıt youtube videosu ok :D
Kendi kıyametimi yaşıyorum
Bunu sen mi söylüyosun kanka
Niyeki, ben bilemem mi?
Bunu nerden çıkardın
İlluminati çevrem var
Onlar mı haber veriyor sana
Evet. Onlar yerin ve göğün sırlarına hakimdir
Off saçmalama ya gaybı Allahtan başkası bilemez
Bizde bilmiyoruz ama bu anlatımlar ezoterik, yani sembolik diyim. Sur başladı. Bu bir süreç. Yakında herkes göğe uçacak çünkü yerçekimi 7 gün boyunca kalkacak. Sebebi döngüsel manyetik şoklama. İlk defa kıyamet kopmuyor
Tamam ya bir şey demiyorum bildiğin yoldan devam et
Dinler ve Tarih üstü benim gibi küçük bir azınlık var. Siz bilemiyeceksiniz. Nerde duydun hani göster diyen bile olmadı. Ancak bidibidi
@görüş sahibi uğraşma anlamıyor batıl inançlara sahip bunlar onlardan ilham vahiy geliyor
@Ajan_07 senin yoruma yazdım sofi. Aç dinle
Gördüm de ne net yok o kadar izlemeye özet geç yoksa işine bak ya uğraşmak istemiyorum sizin gibilerle böyle ileri geri konuşma sebebi ile dünyanın başı dertten kurtulmuyor. Gaybi yalnız Allah bilir.
@Ajan_07 sövecem o olacak. Sesi mi anlatiyim sana fakir sofi
@Bay-Doruk arkadaşım laf atmaya veya tartışmaya çalışma zaten amacın bir şeyler aktarmak felan değil uyduruk şeylere kendini inandırıp bizim inanmamızı bekliyorsun sadece
Hadi ya, onun görüşüne YouTube linki bıraktım, açamam bakamam sen anlat diyor adam. Kafanız mi güzel? Veriyide sunduk. Asıl siz oturduğunuz yerlerinizle boş boş konuşuyorsunuz
Ağzın bal yesin @görüş sahibi 😃😃
Tam @Bay-Doruk uzatma iyi geceler diliyorum.
Görüş sahibi sende boş ver uzatmanın anlamı yok Allah herkesin niyetini ve neye inancını olduğunu biliyor. İyi geceler
@Ajan_07 😂👍👍
@Ajan_07 sizede iyi geceler dilerim.
@görüş sahibi teşekkür ederim anlayış için 🙏🙏😊😊
Teşekkür ederim sizede iyi geceler diliyorum. Allah'a emanet olun.😌
@görüş sahibi