Sabah güneşi sidikliye, akşam güneşi güzele vururmuş doğru mu bu?

Avm de çalışan bir arkadaşım var 10dk lık molasını kullandı ve beraber dışarı sigara içmeye çıktık biyere oturduk ve akşam güneşi ona değil bana vurdu. Arkadaşım da güneşten rahatsız olduğumu görünce "rahatsız olma sabah güneşi sidikliye akşam güneşi güzele vurur bana hep sabahki güneş vuruyo" dedi. Bu laf uydurma mı sizce? Yoksa gerçeklik payı var mı?
Sabah güneşi sidikliye, akşam güneşi güzele vururmuş doğru mu bu?
Cevapla