"Erkeğin güzeli çirkini olmaz; Efendisi olur iti kopuğu olur" lafı doğru mu?

Genç kızken kası olsun, renkli gözü olsun, dersin ama belli bir yaştan sonra knka adam olsunda gerisi önemli değil oluyor😏😄
"Erkeğin güzeli çirkini olmaz; Efendisi olur iti kopuğu olur" lafı doğru mu?
Cevapla