20 yaşındayım şehir yaşantısının hiç ama hiç sevmem. Şehire gidince böyle ter basıyor beni tedirgin ve huzursuz oluyorum. Çok değişik bir boyuta girmiş gibi oluyorum. Eve gelince de basım genelde agiriyor.
Benim sevdiğim ve yaşadığım hayat sakin sessiz ve az insan. Hayat maalesef yasadigimiz şehirden ayiracak bizi
Benim sevdiğim ve yaşadığım hayat sakin sessiz ve az insan. Hayat maalesef yasadigimiz şehirden ayiracak bizi
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende sevmiyorum şehirde yaşamayı kalabalık ortamları ilerde belki köyde yaşarım az insan çok Huzur
Köyde de iş yok para yok
Haklısn zaten çoğu kişi o yüzden şehirlere geliyor
Bende maalesef öyle olacağım sanırım
Feodal sistem böyle işte 😐
Konfor alanından çıktığın için öyle ama seni mutlu edecek birşeyler bul derim o şehirde sonuçta insanlar yurtdışında yaşamak zorunda da kalabiliyor
Arkadaşım kalmadı. Hepsi üniversite okuyor ve eskisi kadar samimi arkadaşım yok. Şehirde böyle agaclaein olduğu sakin sessiz ve deniz kenarını severim.
Cafe , vs vs böyle yerleri hiç ama hiç sevmem
Aslında yaninda iyi anlaştıgin birileri olsa seversin belki gezmeyi oraları
Yanımda birisi olduğu zaman tabi severim. Bu gün sınava gittim boş boş dolaştım hep
Çakışıyor musun
Çalışıyor
Hayır çalışmıyorum burada iş bulmak çok zor. İnsanı öldürürler
Niye yahu
Birincisi bir işte çalışmam için 15-17 km günlük yol gitmem lazım.
İkincisi düzgün iş yok. İşte herhangi bir esnaf işi vs vs düzgün para vermez asgari ücret bile vermez. İşler genelde kurumsal firmalarda , koton , defacto Boyner gibi yerlerde. Ve yol masrafi da çok.
Açıktan bu yıl üniversite ye başladım. Turizm okuyorum diuorum belki Akdeniz Ege çevresinde otelde iş bulurum çalışırım.
Onu. Haricinde yazın kendi tarlamizca çalışıyorum
Anladim yani fabrikada da işler oluyor ama arkadaş edinirsin diye dedim ben
Evet çok bıktım yanlizliktan
Sosyallesmeyi çok istiyorum
Bunu sakin hayata alışmış neredeyse herkes yaşıyor.
Köyde yaşa
Gel sende
Gelemem
Niye
Yurtdisindaym
Keşke bende yurt dışında olsam
Inan bir özelliği yok
Ben senin yerinde olsam her yaş gelip Türkiye'ye kral gibi tatil yaparım her yeri gezerim
Onu yapıyoruz zaten
İşte daha ne olsun. Ben hiç bir yeri gezemedim
Gezersin inşallah
İnşallah.
Bakalım pek mümkün gözükmüyor ama bakacağız.
Bende ingilizce çalışmaya başladım
Başarılar dilerim
Köy hayattır