bu işin eğitimini almış insanlara resmen vasıfsız işci muamelesi yapılıyor içişleri bakanlığıda buna çanak tutuyor. sizler bir yerde hiç bir sosyal / özlük hakkın olmadan o bölgedeki insanların can ve mal güvenliğini sağlayıp bu şekilde çalışarak mutlu mesut bir şekilde asgari ücrete günde 12 saat haftada altı gün güvenlik işi yaparmıydnız?
Güvenlik görevlilerinin asgari ücret alması haksızlık değilmi?
Sistem de saçma şu sınav olayı kaldırılsın artık yeter elli defa sınav olur mu ya kafayı bozmuşlar kursla sınavla zartla zurtla. Birileri sırf para kazanıcak diye yolumuza taş koyuyorlar hem meslek diyorlar hem de bi dünya masraf çıkartıyorlar zaten iş bulamıyoruz bulsak güvencemiz yok sertifika kalıcı olmalı aynı diploma gibi. Adam bana soruyor kimlik var mı diye o yoksa işe almıyorlar ya da süresi gelince işten çıkartıyorlar can güvenliğimiz zaten yok silahsız güvenlik olarak allaha emanet yaşıyoruz onca it kopukla uğraş kazancımız olmasın güvencemiz olmasın böyle olacaksa kapatılsın şirketler biz de yolumuza bakalım.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
türkiyede güvenlik işi demek amelelik kölelik demek asla bir polis bekçi gibi değer göremezsin ve özlük haklarını alamazsın böyle sürünür gidersin ancak çünkü bu ülkede böyle bir hükümet ve böyle kötü bir düzen varken hakkını alman tamamen imkansız bir şey yaani
yaa bu iş vasıflı bir iş güvenlik görevlisi ararken yok silahlı olsun yok lise mezunu ya da 2 yıllık üniversite mezunu olsun atletik ve çevik olsun uzun boylu ve orantılı kiloda olsun sicili temiz olsun yaşı 30 u geçemsin yok bilmem ne olsun falan filan diye isteyip duruyorlar ama iş maaşa gelince kuş kadar senden istedikleri iş dağ kadar işte burada bir adaletsizlik var yaani devletin güvenlik görevlilerine ayrı bir maaş standardı getirmesi lazım havacılık denizcilik gazetecilik avuktalık kanunu gibi kendine özgü bir iş kanunu olması lazım sıradan bir işci gibi gidip asgari ücrete çalışacan can ve mal koruyacan ve bir sürü cebinden para harcayıp emek sarf edecen hep senden gidecek yıpranacan insan gibi değer görmeyecen senden görevde polis vazifesi yapmanı isteyecekler işlerine geldimi sana memur diyecekler işlerine gelmedimi de sen işcisin diyecekler her türlü hakkını hükümet eliyle gasp edecekler asgari ücrete güvenlik sağlayacan ona buna kulluk kölellik yapmanı isteyecekler angarya işler verecekler yapmazsan seni işten atmakla tehdit edecekler vs vs yaani onların ben en iyisinin taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a... na çakayım yaani 😁😁
:D öyle valla çok haklısın. O kadar sınava girdik hazırlandık soru çözdğk bilmem kaç bin tl yatırdık. 12 saat çalıştır ve asgari ücret ver valla iyimiş :D Umarım bununla ilgili bir düzenleme çıkar da biraz daha rahat eder insanlar
Mühendisler avukatlar iş bulamiyor siz guvenlik görevlilerinin derdine dusmussunuz
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
her mesleğin kendine göre zorlukları vardır ben kendi mesleğimin sorunlarını yazdım onlarda kendi mesleklerinin sorunlarını yazsınlar biz güvenlikler emniyete bağlı olduğumuz halde ve eğitim sınav atış vs egm veya jandarmadan aldığımız halde halen daha vasıfsız işci muamelesi görüyoruz asgari ücretten maaş alıyoruz gecemiz gündüzümüz bayramımız seyranımız yok bizler sıradan işciler değiliz yasaya göre memur vasfı taşıyan görevlileriz öyle olsaydı sokaktan adam toplayıp beline tabanca elinede kimlik verip oraya buraya salarlardı gidin çalışın oraları koruyun diye yaani