24 yaşında olup işsiz olduğu için hiç gezmeyip hep evde oturan var mı benim gibi?

Ozellerde çalışmak istemiyorum kpss de kazanamıyorum çok yüksek bir puan almam gerek aam yapamam işte 😟anlayacağınız hep evdeyim hiç arkadaşım yok çünkü ortam yok olsada zaten kızlar beni cekemiyorlar çok konuşmuyorlar. ben yokmuşum gibi davranıyorlar halbuki çok sıcakkanlıyim da iste yaramiyor demek ki insanlara
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kimseye bir şey yapmıyorum inanın ki uyumluyum sıcakkanlıyim millet hatta bana sen ülke ülke gezdim mi nasıl böyle pozitifsin diyorlar o derece ama işte cekemiyor kızlar benim aşırı geveze konuşan bir kızda değilim normalim yani
Güncellemeler
+1 yıl
Benimle konuşan erkekler çok pozitif olduğumu spylerler ama kızlar garip bir şekilde bana bu şekil davranıyor ben yokmuşum gibi benimle konuşmuyorlar arkamdan konuşuyorlarmis ama beni kotuluyorlarmis onları duyuyorum
24 yaşında olup işsiz olduğu için hiç gezmeyip hep evde oturan var mı benim gibi?
Cevapla