Alman bir kiza Asik Oldum Ama nisanliyim Bir cikis yolu varmi?

Ben ve nisanlim Marmarise tatil icin geHaftadiraftadir burdayiz eylulun sonunda Donucez.
Otelin yan odasinda Alman Aile var ve ben kizlarina Asik oldum Bikac defa konustuk Biraz turkce biliyor cok cana yakin Gozleri beni bitirdi Hep Onu dusunuyorun Cikis yolu yok mu Kalbimi Ona kaptirdimbiliyorum yaptigim dogru degil Ama elimde degil.
Bugun numarasini alicam Ben onsuz yasayamam artik mesafeler benim icin onemli degil.
Nisanlim Ne olacak cozum yolu yok mu Cok cikmazlardayim
Alman bir kiza Asik Oldum Ama nisanliyim Bir cikis yolu varmi?
Cevapla