Saçım açık diye ahlaksiz muamelesi gördüm?

Sevdigim insan ben kapanmadim diye benimle olmakdan vazgecti halbuki sadece sacim acik gayet efendi bir insanim açıkda giyinmiyorum. Bu kalbimi cok acitti. 1 sene oldu ve ben o kişiyi hala unutamiyorum. Cirpinuyorum beni görsün diye hikaye atiyorum foto koyuyorum ama boş. Yazmiyor. Hic mi pisman olmayacak? Olmamasina raziydim zaten ama neden olurmus gibi yapti
Ben onu gercekden sevmisdim
Saçım açık diye ahlaksiz muamelesi gördüm?
Cevapla