Nasıl gidiyor, napıyorsunuz, her şey yolunda mı? Ben yine uyuyamadım, bir sürü düşünce beynimi tırmalıyor. Üniversitede ters giden şeylere mi kafam takılsın, arkadaşlık ilişkilerine mi kafam takılsın bilemedim. Bi de kötü bir dönemden geçiyorum ama düzelicez inşallah şu olaylar bi bitsin sbbdbsncnsnc "ne zaman baba mezara girince mi? Yok yok şu olaylar bi bitsin" shbxbzbcnz
Doğru ya bende takıyordum önceleri ama artık alıştım üzülmüyorum artık yoluma bakıyorum uyumadigim zaman bilgisayarimi açıp kod yazıyorum iyi geliyor 👍👍👍
Bilim ve teknoloji çok iyi bir alan meslek olarakta içindeyseniz değmeyin keyfinize ben şahsen yazılımcı olarak bı şirkette çalışmıştım şimdi ara verdim ama tekrar girmeyi düşünüyorum başka bı yere
Aslında meslek olarak heykel sanatının içindeyim, daha doğrusu hala okuyorum ama bir yandan da iş üretip satmaya çalışıyorum. Modern sanatın peşindeyim.
Evet evet o yüzden klasik sanatı geride bırakmam gerekiyor, daha çok bu işin sanat felsefesi ön planda günümüzde artık. O yüzden düşünce sanatı akımıyla beraber ilerlemeye çalışıyorum. Bu akımda görsellikten ziyade fikir kısımı önemli.
Elbette insan aklına koyarsa yapabiken bir varlık esasında :) ama işte bizi negatif dürtülerimiz geriletiyor işte, farkında olsakta psikoloji bizi hep bir adım geriye atıyor.
İşte kimseye bakmadan sadece kendi iradenizle yolunuzu çizmeniz her zaman daha iyi olur hani derler ya kendin ol yeter diye işte kendin oldunmu başaramayacagin hiç bişey yoktur milletin istediği gibi değil kendi istediğin gibi olsun hayatın😊😊
Bakalım kankam, bir şeyleri yoluna koyacam bir şekilde :) ben şimdi uyuyayım yavaştan, sana iyi geceler diliyorum şimdiden tatlı rüyalar <3 ve bu arada cidden ağzına sağlık, teşekkür ederim bu gğzel sohbet için 😊
En İyi Cevaplar