Saçları dökülen varsa yoruma gelsin %100 garantili saç cıkarma! Ücret istemiyorum hayrına :)?

Arkadaşlar sadece saçı dökülenler veya dökülmek üzere olanlar yorum atarsa sevinirim, dediğim gibi %100 garantili saç cıkarma formulünü buldum ve isteyen herkesle paylasabılırım.

Çok mutlu olacaksınız tıpkı benim gibi :)

Evet yorumlarınızı bekliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
En az 20 tane yorum sonrasında %100 işe yarayan formulümü açıklayacağım, eğer 20 kişi yorum yaparda ben formulü açıklamazsam hesabımı donduruyorum bu kadar net.
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse ben tarifimi yapıyorum, ilk önce saçlarımızı bir güzel kazıtıyoruz sonrasında badem yağı, sarımsak yağı ve zeytinyağını karıştırarak, isteyen 2 saat isteyen gece yatarken yapıp sabaha kadar bekletebilir bu arada haftada 2 kere yapılmasında fayda var ( fazlası zarar verebilir)

Sarımsak biraz koku yapıyor evet ama saçınıza bone takarsanız bir nebze kokudan kurtulabilirsiniz.

Arkadaşlar düşünsenize ömür boyu kel olarak gezmektense 1 ay gezerim hem kökü bizde değil mi?
Saçları dökülen varsa yoruma gelsin %100 garantili saç cıkarma! Ücret istemiyorum hayrına :)?
Cevapla