23 yaşında menepoza girdim nasıl bir hayat sürmeliyim?

Çocuğum olmayacakmış
Onun dışında hiçbir sorun yok dedi doktor

Ben zaten çocuk istemiyorum yani bu duruma üzülmedim
Ama çocuğum olmayacaksa naısl yaşamalıyım sizce? Mesela tekrar başka bir bölüm mü okusam ne yapsam

Sonuçta hamilelik, çocuk doğurma, çocuk bakma gibi bir derdim olmayacak hayatım boyunca çok fazla zamanım olacak
23 yaşında menepoza girdim nasıl bir hayat sürmeliyim?
Cevapla