Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı. daha gençsin, seni bir mutsuzluk ve umutsuzluk sarmış. bir süre bende hep o olursa bu olursa mutlu olurum artık dıye düşüncelerde boğuşuyordum ama mutluluk kendinde biten bir şey. evet kendinde biten bir şey ama yalnız kaldıkça insan eğer umutsuzsa o umutsuzluğa daha çok batıyor. sosyalleşmeli ve bir hobi edinmelisin bence. seni tanımadığım için de insan direkt bir şey öneremiyor ama bu her şey olabilir. bitkilerle hayvanlarla ilgilenmek, sosyal bir kuruluşa üye olmak yardımlara katılmak, spor yapmak ama ilk önce kendi içinde huzuru bulman gerek sonunda eğer istersen yine karşı cınse şans vermeye devam edebilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılHic sevilmemek daha iyi
En İyi Cevaplar
+1 yılKardeşim inan bana, evlensen de evli olduğuna bin pişman olurdun. Yalnız olmanın o kadar faydaları var ki. İlişki anlamında diyorum. Yalnızlık zararlı ama evlilik olmayan yalnızlığı kastediyorum. Anladın sen onu. Git gez, arkadaş yap. Silahla atış yap poligonda vs. Ne bileyim ata bin, bilgisayar oyna, ormana git. Yapılacak çok şey var. Önemli olan kızları s... mek. Onu da masaj salonlarında, genelevde, sağda solda bir yerlerde yaparsın. Çok para verme. Çok para isteyen * asla gitme. Paranı da verme. Tinder dan falan da bulabilirsin. Ya da sosyal medyadan. Ben şahsen sosyal medyadan buluyorum. Reel hayattan da buluyorum. Bir sürü birliktelik yaşadım. Ama asla evlenmeyi düşünmedim. Evlilik boş hocam. Evlenenler bin pişman. Evli olup mutlu olan hiç görmedim. Sana öyle denk gelmiştir diyenlere bakma. Hepsi palavra.
10 Yorumla
+1 yılKalmazsın hacı. Ummadığın anda ummadığın yerde çıkar biri karşına. Ailen de destek verir sanmıyorum artık evde kalma durumu olduğunu. Hem yaşına uygun birini bulduğun da çocukça tavırlarla uğraşmak zorunda olmazsın. Gider görüşür sohbet edersin bir şekil de ilerler mevzular. Hakkın da hayırlısı
10 Yorumla
+1 yılYanlış düşünüyorsun. Önünde kocaman bir hayat var ve bu pastadan istediğin dilimi alabilir ya da hepsini yiyebilirsin ama sen kendi umutlarını tüketmişsin. Motivasyona ihtiyacın var anlıyorum, yapmaktan sevdiğin şeylere odaklan ve yeni insanlar ile tanışmaya sosyalleşmeye çalış.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
u +1 yılYani iki tane kuzenim var, ikisi de diş doktoru ve ikizler :D okulu bitirmeden evlenmek istemediler, sonra beğenmediler, seçtiler seçemediler falan derken 45 yaşında evlendiler daha bir hafta önce ikizlerden birinin nikahı kıyıldı. Bu “evde kalma” olayı biraz abartı, hele ki bu zamanda. Bence çok kafaya takılacak bir durum değil, evde kalmayayım diye rastgele biriyle evlenip duranlar var. Boşanmalar da kaçınılmaz oluyor sonrasında. O yüzden hayırlısı.
23 Yorumla- +1 yıl
Evladı olsa belki torun sevemeyecek. Bu işin geç kalmadaki üzücü yani bu
- +1 yıl
@Ben_Poyraž_ her şey nasip kısmet. Haklısınız
- +1 yıl
👍
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayat halk tabirleriyle yaşanmaz. Güzel bir hayat yaşamak insanın kendi zihninde yazdığı hikaye ile yaşanır.
11 Yorumla
Soran+1 yılAncak hikaye zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılElbet geçer bir şekilde ya 36 yaşındasın daha erken
10 Yorumla
+1 yılbu evde kalma olayı bence saçma
38 yaşındayım hala bekarım evlenmek için evlenmeye karşıyım gerçekten beni heyecanlandıracak birisi karşıma çıkmazsa evlenmeyeceğim
herkes eleştiriyor kimi zaman iyi yapıyorsun diyor ama..
umurumda değil
canım bunu istediğinden dolayı böyle yapıyorum20 Yorumla
+1 yılYaşınız çok da geçmiş sayılmaz. Erkekler için normal bir yaştasınız. Ümidinizi kaybetmeyin diyebilirim ancak.
Spor yapmıyorsanız spora başlayabilirsiniz, daha sağlıklı beslenmek için uğraşabilirsiniz, farklı çeşit kitap okuyarak kendinizi geliştirebilirsiniz, farklı çevrelere (kurs dışında) gidebilirsiniz, sosyal yardım faaliyetlerinde bulunarak başkalarına yardımcı olabilirsiniz, farklı tarifler öğrenerek yemek yapmayı geliştirebilirsiniz, çocukları seviyorsanız onlarla zaman geçirebilir ve çocuk sevginizi o şekilde hafifletebilirsiniz...
Hayata geç kaldığınızı düşünmeyin, kendinizi geliştirebileceğiniz çok alan mevcut :)10 Yorumla
+1 yılMacera aramaya gerek yok ben dine yöneldim iç huzurunu arıyorum ve bulmaya çalışıyorum.
Çok kafa karıştırıcı olmayan dini kitaplar okuyorum namazımı 5 vakit kılıyorum İstanbul ' da büyük zarları ecdatları ziyaret ediyorum onların hayatlarını yaşadıkları zorlukları anlamaya çalışıyorum ve içinde bulunduğum duruma binlerce kez şükrediyorum.
Bende 35'den sonra hayata yeniden başladımŞair demiş yaş 35 yolun yarısı diye bende maçın ilk yarısını bitirdim şimdi ikinci yarıya başladım fani hayatın ikinci yarısında ebedi hayatı kazanmak için oynayacağım seninde benimde herkesin hakkında hayırlısı olsun.10 YorumlaSokakta geçen kadını bile kendime bağlarım ama bu zamanda kadınla sevgili olmak değil, kaliteli, güvenilir ve doğru bir kadın bulmak zor.
Onun için 45'imdeyim ve aramaya devam.
Yani pes etmek erkeğe göre değil, bizler kadın değiliz.
Zoru başarmak bizim işimiz biraderim.10 Yorumla
+1 yılUsta sen evde kalmadın, kafana göre birini bulamadın sadece. Birde neden evlenemiyorsun bunu kendine de sor biraz. Şişko musun yoksa cılız mı? Kaslı mısın yoksa yağlı mı? Samimi misin yoksa ürkütücü mü? Biraz hayat standartlarını değiştir ve az seçici ol. İşte çalışıyorsan ve paranda varsa gerçek manada evde kalmış kadınlarla evlenebilirsin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılAslında sen iyisin de aklın fikrin yok evlenecen ne halt yiyecegini zannediyon hayatini yaşa çık gez dolaş sen cok iyisin de farkında değilsin işte ben de öyleyim evlenmeyi düşünmüyorum ne yapacam gezecem bir hafta bir yere iki hafta başka yere gez dolaş gör et evlilik diye bir sey kalmadı artık
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. valla başkan yapacağın şey belli. aşağıda paylaşmış olduklarımı alacaksın. gezeceksin park bahçe felan işte.

00 YorumlaAilenle vakit geçir eğer onları kaybetmediysen... hayatında hiç denemediğin şeyleri dene , inan bana çok büyük keyif alabilirsin. Yeni hobiler edin. Spor yapmadıysan spora başlayabilirsin, sıfırdan başlamak içi ideal bir madde bence.
Dini bir inancın varsa sorumlu olduğun ibadetleri yerine getirerek zamanını geçirebilirsin. Tatile çıkmayı deneyebilirsin, herkesden her şeyden uzaklaşmak iyi gelebilir belki.
Benden bu kadar, yardımcı olabilmişimdir umarım..00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı. Bende 33 yaşındayım hâlâ bekarım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı hiç sevilmedim gençliğim hep yalnız geçti bu yaştan sonra da umudum kalmadı bende evde kaldım yalnız yaşlanacağımı düşünüyorum zor bir durum ama hayatım böyle geçecek bu da benim gerçeğim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılKardeşim insanlar kaç yaşında ikinci üçüncü evliliğini yapıyor. Yaşında bir şey yok. Çok rahat 25 ve üstüyle evlenebilirsin. Sen ekonomik durumundan haber ver 😅. Kendini salma. Vücut çalış saçın yoksa veya azsa ektir. Güzel giyin ve sosyalleş biraz. Etkinliklere katıl, gez bol bol. Çevre edinmeye çalış. Mutlaka birisini bulursun.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYorumlardan bi kız sana yürümüş sanki😀
Yapman gereken arkadaş çevreni genişletmek.. bir şekilde işte mahallede spor salonunda nette nerelerde takılıyosan arkadaş yapman kafa dengi.. izin zamanlarında tatillerde buluşup eğlenmek.
Kızlara gelince bu şekilde çevren genişledikçe arkadaş ortamında biri olabilir arkadaşların vesilesiyle tanışaöbilirsin. Belki karşılıklk bi şeyler hissedersiniz.10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGeçen gün bir arkadaşım görücü usulü tanışmaya gitti. Adam arkadaşlarına bişey ısmarlamak için arkadaşlarını yanında getirmiş. Ben zaten onlar içn geldim demiş kıza. Üstü başı maça gidiyor gibiymiş. 😂😂 Abi siz bu yaşlarda ne yaşıyorsunuz bilmiyorum ama evlenmeseniz de olur galiba ya 😏
11 Yorumla- +1 yıl
😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇirkinim, Türk kadınlarının istediği gibi en az 185 cm değilim, omuzlarım dar ve şeyim küçük yani hiçbir zaman kimse benimle evlenmeyecek ve beni sevmeyecek. Eğer benim gibi sorunlarınız yoksa elbet siz de evlenirsiniz bir gün. 36 yaş çok genç değil evet ama yaşlı hiç değil. Daha gençsiniz yani. Umarım en kısa zamanda, birlikte mutlu olacağınız birisi karşınıza çıkar hayırlısıyla.
00 Yorumla
+1 yılAçıkçası bu şekilde düşünmenize üzüldüm yani daha 36 yaşındasınız. 40'lı yaslarda evlenip çok mutlu olan çevremde tanıdıklarım var. Bence kendinize haksızlık etmeyin ve çevrenizdekilerin söylediklerini kafaya takmayın.
00 Yorumla
+1 yılPara kazanmaya bak para şu an yetmiyor diyorsan başka bir iş bul daha çok kazanacak bir iş yani sonra cebinde daha fazla para olursa daha fazla özgüven ve bunun sonucunda daha rahat kız bulursun sosyal medyayı kullan arkadaşlık sitelerini kullan illakş bir yerden bulursun ümidini kesme sadece zincirlerini kır bu dünyada herkese kızda erkekte çok rahat ol
02 Yorumla
Soran+1 yılBen kız aramıyorum ki
- +1 yıl
Niye gay mısın
Aşk İlişkileri konusunda 591 cevap paylaştı. Madem 36 yaşında hiç sevgilin olmadı hiç sevilmedin bunu neden gizli profille paylaşııyosun? Korkakmısın?
Yalancımısın?
Asosyalmisin?
Özürlümüsün?05 Yorumla
Soran+1 yılHekimim ve gelen giden hastalar beni burada görsün istemiyorum.
- +1 yıl
Kardeş ben makina mühendisiyim gelirimde 8 10 arası değişiyo kendi işimi ediyom eş dost bna bi dünya kız buldu... Sen nasıl bir çevrede taşıyon da doktor olana eşin dostun bulmaz? Bu dewirde artık kız ailesi kızını rahat etsin die kendi gelip sizin oğlana bizim kızı verelim diyolar... Demekki sende bi sorun var...
Soran+1 yılGelip de bana sen evlenmek icin kız mı arıyon derler. Zamanında aradım da noldu adımız çıkıyor, kızlar istemiyor sonra adımız kız begenmediye çıkıyor. Hastanede herkes dedikodu zaten. İşim gücüm yok 3 İQ'lu insanların sözleriyle uğrasamam.
+1 yılBir arkadaşım boşandıktan sonra tangoya başladı şimdi oranın eğitmeni oldu attığı videoyu izleyince hayatı sorgulatıyor bazen 😂 bana uymaz o işler dersen bisiklet grupları oluyor şehirlerde Facebook da falan bulursun onlarla takıl birlikte bisikletle geziyorsun kafelerde oturuyorsun sosyallik oluyor oda olmadı köpek al onunla parklarda diğer köpek sahipleriyle ortam kurarsın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 430 cevap paylaştı.
+1 yılYeni insanlarla tanışabileceğin bir ortam gerekli. Ailen ya da arkadaşların da yeni biriyle tanışmana vesile olabilir. Sevgili, hayat arkadaşı da her zaman dertlere derman olmuyor.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kaparlar şimdi seni buradan.
Bu devirde koca bulmak kolay mı be ? :))
He bunca yıl boyunca paylaştığın, birlikte olmadığın bir kadın olmadıysa, yardıma ihtiyacın olabilir.00 Yorumlaerkekler için evde kalma diye bir şey yok 44 yaşındaki amcamın oğlu yeni evlendi aslında kadınlarda da yok sadece anne olmak isteyenler biraz acele etmeli
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle evde kalmak diye bir tabir yok artık. Evliliğin ya da ikili ilişkilerin yaşı yok. Önce bunu kafanizdan atmakla başlayabilirsiniz sanırım...
03 Yorumla- +1 yıl
Sen kendinden vazgeçmişsin, sana artık kimse yardım edemez
Soran+1 yılKendimden mi insanlardan mı vaz gecmisim. Kendimden vaz gececek olsam intihar ederdim.
- +1 yıl
Umudunu yitirmek kendinden vazgeçmektir
+1 yılAşkın, evliliğin yaşı yoktur. Dullar, yaşlılar bile ikinci üçüncü baharlarını yasıyorsa sende bir gün evlenirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek gibi bir hayalim yok artık
- +1 yıl
Nasıl istersen
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılDaha ne yaptın müdür kendi kendini bunalıma sokma bende yalnızım ama sürekli kendime uğraş buluyorum sosyal medya boş ver o dahada bunaltır.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim dayım 39 yaşında evlendi tabi o evlenmeyi istemediği için 39a kadar bekledi ama kısaca demek istediğim niye 36dan sonra evlenilmesin çok mu seçici birisin
06 Yorumla- +1 yıl
Dul ile mi evlendi
Cevap sahibi+1 yıl@Ben_Poyraž_ yoo normal bekar bir kadınla evlendi
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi çok yüksek beklentin varsa karşı taraftan belki tanıştığın insanlar onların hepsini karşılayamıyordur
Soran+1 yılBen yazmadım
Cevap sahibi+1 yılAa pardon fark etmemişim
- +1 yıl
Anladim
+1 yılMüzik ile uğraşabilirsin, elektro gitar falan ilgini çeker belki ya da normal gitarlar, bağlama falan
00 YorumlaEvlenen erkek nafaka tazminat ihanet iftira dolandırma ve başkasın dan çıkan çocuk başka bir şey görmez oldu bekarlık daha güzel boş ver
00 YorumlaBak keyfine, mesela git istediğin araba için Çek kredini rahatça
00 YorumlaUmudunu kaybetme abicim. Nereden biliyorsun belki hiç ummadığın bir anda karşına çıkacak 🤓
00 YorumlaPasif kalmışsın, kızlara göre değil bu tavır. Hayatın tadını çıkar bir şekilde. Gerisi önemsiz.
00 YorumlaNiye evde kalasin bisiklete bin hobi edin hayatın değişir
00 Yorumla
+1 yılErkek adam evde kalmaz. 26 28 bandında kadınlar tam sana uygun.
010 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Valla cok zor kımse evlenmek bıle istemıyor
kadınlarda evlenmek istemıyor evlılık kalktı artık
yas ilerleyince birde cok secıcı oluyorsun en ufak seyde ayrılık oluyor vs
ben bırde cok zor begenıyorum içime sınmeyınce evlenmeye ne gerek var dıyorum cokta atılganım
evlılılık bu zamanda zor olsada artık 2 sene
birde genc yakısıklı erkeklerı begenıyorum benım yasımdakı erkekler kel göbekli falan
zor yanı herkes ıcın - +1 yıl
- +1 yıl
2 yaş çok değil istiyorsan kendin evlenirsin
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılİncel olabilirsin, eğer öyleyse aydınlanmak için blackpill yut.
00 Yorumla
+1 yılÜç günlük dünyada herşeyin hayırlısını iste
Sağlığının ve herşeyin değerini bil ki sonradan bugünlerini aramak zorunda kalma
Temel ilke; sağlık ve bağımsızlık00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOtur benim gibi nasibini bekle ne diye aglarsin buralarda. Benim işim de yok hem. Ama çok onemli bir artım var.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılher şey kendi elinde spor yap kendine iyi bak beslenmene giyinmene temizliğine bakımına. Sosyal aktiviteler yap sosyalleş illaki karşına biri çıkar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl36 yaşına kadar hiç mi etrafına bakmadın hiç kız arkaşın olmadı mı 20li yaşlarda ye iç yat mı yaptın
03 Yorumla
Soran+1 yılHe sanki ben isteyince her şey oluyor. Kızlar kabul etmeyince ne yapabilirim
Cevap sahibi+1 yılÇirkin falansan olabilir
- +1 yıl
Erkekleri çirkin diye damgalamak ne kadar kolay. Her şey tip mi? Karpuz mu seçiyorsunuz erkek mi anlamadım. Türk kızları gerçekten hiçbir erkeği hak etmiyor.
+1 yılHobiler edin, canın istediği zaman gidebileceğin dans kursu, tenis, basketbol gibi spor kursları. Hem istediğin zaman gideceğin içinsıkılmazsın ve zorunluluk olarak görmezsin hem de eğlenceli olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHalit ata bıçakçı var YouTube da ben onu izliyorum iyi geliyor
00 Yorumlaevlilik yerine f*ck_buddy takılmak çok daha iyi bu olayı kim bulduysa ben ondan razıyım hayatımda yaşamadığım şeyi yaşadım yemişim evliliği filan
01 Yorumla
+1 yılsen öylesin bem ise bu yasta kadın eli tutmadim sevismedim doktora gittim sorun yok xedi5
00 YorumlaBilgisayar oyunları oyna, bağ-bahçe işleriyle uğraş. :D
00 Yorumla
+1 yılDoğru kişinin ne zaman karşına çıkacağı belli olmaz ki.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlardan soğuduğun için mi evlenmek istemiyorsn
12 Yorumla
Soran+1 yılNefrete yakın
- +1 yıl
Neden mesela
Hersey evlilik degildir..
12 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek istemiyorum zaten
- +1 yıl
@ilke_x peki nedir
+1 yılZaten yolun yarısını geçtik boş ver
00 YorumlaÖnüne gelen kıza yaz bak nasıl dönüyorlar
02 Yorumla- +1 yıl
Çok basitçe bir hareket sen kendine erkeğim deme
Bir sırt çantası bir cadır al in güneylere.
00 Yorumla
+1 yılŞu ana kadar nasıl geçiyorsa öyle.
00 YorumlaSen işine gücüne bak, olursa olur yine.
00 Yorumla
+1 yıl35 yaşındayım evde mi kaldım.
04 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Beni alabilirsiniz 😊 bekarim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılboş ver iç bu gece hayat kısa
00 Yorumla
+1 yılKafaya cok takma kanki bulursun birisini
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılYelkenleri suya indirmek için henüz erken..
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılGez dolaş yeni yerler gör.
00 Yorumla
+1 yılÜzümün çöpü armudun sapı deme yapıştır
00 Yorumla
+1 yılburcun ne peki bu durumdan memnunmusun
02 Yorumla- +1 yıl
Daha sıkıcı geçeceği kesin
00 Yorumla- Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 