Beylerr hiç sevgilinizi dışarda kucağınıza alıp taşıdınızmı?

Filmlerde olurya hani romantizm oşsun diye sokağın ortasında kucağına alır falan.. Dışarıda dolaşırken ayağı alçıda bir kız gördüm zor yürüyordu ve sevgilisi dayanamayıp kucağına aldı çok hoştu. Sizde hiç yaptınızmı?
Beylerr hiç sevgilinizi dışarda kucağınıza alıp taşıdınızmı?
Cevapla