A101'den robot supurge aldim, yuksek geldi, iade ettim. Iade almadilar. Tuketici haklarindan lehime sonuc alabilirmiyim sizce?

Iade suresini gecmedigim, kullanmadigim ve orjinal kutusuna koyup yolladigim halse, iade kosullarina uygun degil diye mail attilar.20 gun de oyaladilar, guya iade alacaklardi. Iade alacaklar diye alcak yukseklikte baska siteden robot supurge de almistim. Iade almazlarsa iki supurge olacak. Tuketici haklarina gitsem sonuc alabilir miyim sizce? Boyle bir durumla karsilasip da tuketici haklarindan olumlu sonuc alaniniz oldu mu?
A101'den robot supurge aldim, yuksek geldi, iade ettim. Iade almadilar. Tuketici haklarindan lehime sonuc alabilirmiyim sizce?
Cevapla