Ben zordayım diye neden karşılık bekliyorlar neden burada tek insan yok?

Zordayım siddet gördüm ve benim çocuğumla buradan gitmem gerekiyor Yarın sabah erkenden. Bundan önce yazdım soru ve 2 kişi derim dedi karşılık ne vereceksin sedi ya benim yüzüm gözüm mor içinde ben şu an gizli yazıyorum neden gözünüz kör olmuş neden hep. boylesiniz neden karşıma tek düzgün biri çıkmıyor neden
Ben zordayım diye neden karşılık bekliyorlar neden burada tek insan yok?
Cevapla