Yolda yürürken belki tır çarpar otobüs falan ezer de ölürüm düşüncesi normal mi?

Belki ölürüm böylece ya bir şey de çarpmıyor
Yolda yürürken belki tır çarpar otobüs falan ezer de ölürüm düşüncesi normal mi?
Cevapla