Güncellemeler
+1 yıl
Şiveniz çok iyi yaaa mükemmel o kadar hoş ki o şiveyle konuşan insanlarla saatlerce sohbet edip dinleyebilirim
Trabzon da yaşıyorum
Burası yeşillik ve manzara sevene mükemmel
Ama insanı çok deli annemlerin arkadaşı gelmişti arabayı sürüyordu herkes atıyorum önüne kırıyor saçma sapan gidiyor demişti insanı değişik ilginç serttir ama çok da yardım severdir.
Ve FB forması ile yaşanmaz😬
Cevap
12Cevap
Finduk dercesinde büyük burunlu yargilamak gibi olmasın öyle düşünüyorum
Trabzonlu degilmisin sen?
Yo sevgilim trabzonlu
anladım
Şiveleri çok mu iyi 🤣🤣 ironi
Erkeklerune tikkat etmek lazumdur
Yakisikli haşin ve gaddar jsjsj
Trabzonlu erkeklerden nefret ediyorum
Sevdiğim. İr il değil
Git gör
Yağmurlu hava
Uzak dur derim
Kontaktır
Oy verdikleri partiden belli nasıl oldukları
Milleyetçi gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?