Guldurme beni ya sikayet eden edene ama herkes istedigi fiyata ev veriyor birde istedigi sekilde cikarabiliyor insanlar mucadele etmeyi tercih ediyor ama sonuc alamadigi icin birsey kalmiyor caresiz sekilde
16 senedir nişantaşında çalışıyorum şişli beşiktaş mecidiyeköy istanbulun göbeği kiralarıda biliyorum herkes farklı düşünür kira konusunda sen kafanda nasıl biyer istiyorsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
sadece bu durum bile mültecileri istememek için gayet haklı bir sebep.
İlanlarda özellikle belirtmişler yabancıya uygundur diye
bu fırsatçıların Allah belasını versin
Böyle bir şey olamaz karşı komşum taşındı kendisi 1300 TL ödüyordu yeni komşu 1900 TL ile taşınmış bu kadar olmaz ya ev sahiplerine vicdan versin
Ben böyle serbest piyasanın anasını avradını diye şiir yazmayı düşünüyorum
Ben böyle bir şey görmedim
Nasıl bir şey?
Fiyatları kastediyorum fazla uçuk
Aynen Allahtan kirada değilim. Ama yazık bizim orda 3binden başlıyor insanda utanma olur
Yok nerde onlarda utanma hepsi para sevdalısı lafa gelse vatan millet dillerinden düşmez
Ne dusunecegizki gorsen sanki hepsi malikâne fiyatlar ucusuyor
Buna devletin müdahale etmesi gerek artık
Guldurme beni ya sikayet eden edene ama herkes istedigi fiyata ev veriyor birde istedigi sekilde cikarabiliyor insanlar mucadele etmeyi tercih ediyor ama sonuc alamadigi icin birsey kalmiyor caresiz sekilde
bence bu olanlar kıyamet alameti. insanlar bu kadar da sıkılmaz.
Semtine göre değişiyor 1000 tlde var 10000 bin tlyede var
Hangi semt o 1000 TL olan bu fiyata genelde ahırdan bozma evler var
Esenyurt bağcılar tabi şişli Beşiktaş bölgesinde en kötü 3 binden başlıyor
Kardeşim o paraya ev bulamazsın hiçbir yerde sana ütopyanda mutluluklar dilerim
16 senedir nişantaşında çalışıyorum şişli beşiktaş mecidiyeköy istanbulun göbeği kiralarıda biliyorum herkes farklı düşünür kira konusunda sen kafanda nasıl biyer istiyorsun
bizim millet de. para yok disarda kilerde cok napsin millet... gelene hasirt
Uçmuş bazılarının gözünü bir avuç toprak doyurur
Yerine semtine gore degisir.
En kıytırık semtte bile kiralar uçmuş
fahişin de ötesi, başlarına yıkılsa üzülmem
Ev sahibi de haklı ama
Ateş pahası sebebiyeti belli
Küçük evler falan 2 den başlıyor.
Bizim buralarda 4bindeb başlıyor 2+1 ler
Ev sahibinden ziyade arz talep meselesi bu, herkes İstanbul'da yaşamak istiyor, parası olan araplarda çok arttırmış fiyatları
Günlük ev fiyatları artmış haklısın.
O ev sahiplerinin