İşten geldikten sonra çok boş vaktim oluyor ne yapmam gerekir?

Selam dostlarım işten geldikten sonra genellikle çok boş vaktim oluyor bu yüzden ne yapmam gerekir ve ne önerirsiniz açıkcası çok canım sıkılıyor çok strest oluyorum ilgilenemeyeceğim bir şey olmadığı zaman her yerim kızarıyor falan filan bu yüzden ne önerirsiniz gerçekten de çok boş vaktim oluyor gerçekten yapacak bir şey bulamayıp evde kafayi yemekten başka bir şey yaptığım yok bu yüzden önerileriniz nelerdir?
İşten geldikten sonra çok boş vaktim oluyor ne yapmam gerekir?
Cevapla