Engellenmek gerçekten kötü duyguymuş anladım :) Siz ne hissederdiniz?

Engellenmek gerçekten kötü duyguymuş anladım :) Siz ne hissederdiniz?

Detay : Sitede birine cevaplarımı çok sevdiğim ve güldüğümle ilgili yorum yapacakken ki daha önce hiç konuşluğumuz yok bir den engellendiniz mesajı çıktı :) Gerçekten insan için bozucu bir durum önyargılı biri olduğunu böylece anladım :) Sitede çok kişi engellediğim için şimdi onların hislerini anlıyorum ve sanırım ama sebepsiz engellemem kimseyi

Sorum :

Siz hiç alakasız bir üye tarafından engellenseniz ve ona beğeni mesajı atacakken bunu görseniz ne hissedersiniz üstelik hiç bir sorunuz yokken?
Engellenmek gerçekten kötü duyguymuş anladım :) Siz ne hissederdiniz?
Cevapla