Engellenmek gerçekten kötü duyguymuş anladım :) Siz ne hissederdiniz?
Detay : Sitede birine cevaplarımı çok sevdiğim ve güldüğümle ilgili yorum yapacakken ki daha önce hiç konuşluğumuz yok bir den engellendiniz mesajı çıktı :) Gerçekten insan için bozucu bir durum önyargılı biri olduğunu böylece anladım :) Sitede çok kişi engellediğim için şimdi onların hislerini anlıyorum ve sanırım ama sebepsiz engellemem kimseyi
Sorum :
Siz hiç alakasız bir üye tarafından engellenseniz ve ona beğeni mesajı atacakken bunu görseniz ne hissedersiniz üstelik hiç bir sorunuz yokken?
Detay : Sitede birine cevaplarımı çok sevdiğim ve güldüğümle ilgili yorum yapacakken ki daha önce hiç konuşluğumuz yok bir den engellendiniz mesajı çıktı :) Gerçekten insan için bozucu bir durum önyargılı biri olduğunu böylece anladım :) Sitede çok kişi engellediğim için şimdi onların hislerini anlıyorum ve sanırım ama sebepsiz engellemem kimseyi
Sorum :
Siz hiç alakasız bir üye tarafından engellenseniz ve ona beğeni mesajı atacakken bunu görseniz ne hissedersiniz üstelik hiç bir sorunuz yokken?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar