Meme ucumu küçükken kardeşim kopardı. Şu an uç olması gereken yer yok düz ve krem sürmezssem kabuk oluyor evlilikte sorun olur mu?

19 yaşındayım meme ucum düz duruyor genellikle üşüyünce falan biraz çıkıyor ama küçük ve her duşta krem sürmezssem kuruyor hatta normal gunlerdede sürmem gerekiyor ve sürmezssem kökten kabuk oluyor ve biraz biraz kopuyor kopuncada kökten kopuyor. ucu olmuyor. Nedeni ben 9-10 yaşlarında kardeşim meme ucumu kopardi 3kere farklı zamanlarda ve beyaz su gibi bir sivi cikti az. 2 kere yaptiginda sonradan tekrar ucu cıkmıştı ama 3. de hiç çıkmadı yoktu artık o günden sonra uc olması gereken yer kökten kabuktu ve genellikle ice cokuktu bazen düzdü ama hic normal olmadı. arada kücük parcalar düsmeye basladı, ucu kökten kopuyordu çünkü kökten kabuktu. Ben 15-16 yaşında çocuk doktoruna ve cildiyeye gittim 1kere ama daha önce koparıldıgını demedim yoksa annem götürmezdi. Baktılar önemsemediler bisey yok krem sür gecer dediler ama ben sadece kabuklandigini ve ice çokuk oldugunu söyledim. (Annem krem almadı bişey yokmus öyle kalsın düzelir herhalde falan dedi önemsemedi hatta bence bu durumdan gayet memnun, bende bi müddet sonra evden vazelin aldım sürdüm gizlice) Ama ben yinede bi sorun oldugunu düsündüm vazelin sürdüm kabukları dokulunce ucu yoktu elimle ugraştım büyüsün diye faydasını gördüm az da olsa Şu an daha iyi ama nemlendirici ya da vazelin sürmesem yine kökten gidecek. Ve ucu yok gibi icinde uc bazen cıkıyor ama dısı düz deri. Simdi dısarı cıkamıyorum ama üniye gectim okul acılınca gizlice doktora gitcem cok korkuyorum ama. Ne yapmalıyım hangi bölüme gitmeliyim tedavisi nasıl olur sizce? Evlilikte sorun olurmu siz olsanız böyle birini kabul eder miydiniz? Ve evlenecegim kisiye sevgiliyken demelimiyim yoksa evlenince söylemem daha mı uygun olur?
Meme ucumu küçükken kardeşim kopardı. Şu an uç olması gereken yer yok düz ve krem sürmezssem kabuk oluyor evlilikte sorun olur mu?
Cevapla