Hava sıcak, soru sıcak🥵 Analiz konusunda oldukça iddialı bir konuğum var sorumda.
Beraber analiz yapacağım konuğum @Lütfetmedinizefenim ben kadar olmasada değişik ve sempatik biridir😂😂😂 analiz konusunda da iyidir. Hadi bakalım, göster hünerlerini. Hedefini %75 olarak belirliyorum @Lütfetmedinizefenim 😉
Bundan sonra bazı sorularımda konuk alabilirim. Hem değişiklik olmuş olur🙊🙈
Anlık modumuz😂#GizemliStalker #KarakterAnalizi
Saygılarımla, Gizemli Stalker
Güncellemeler
+1 yıl
@Lütfetmedinizefenim zor isimleri sana sallarım 😀😀
Edin bakalım @gizemlistalker özellikle senin diyeceklerini merak ediyorum çünkü analiz konusunda cidden başarılısın
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şimdi seninle ilgili ilk bildiğim, sevdiklerine ve özellikle ailene son derece düşkün birisin. Kendinden emin birisin, özgür ruhlusun. Kısıtlanma gibi şeylere asla gelemez ve tahammül edemezsin. Genel olarak ve gönül işlerinde güven senin için çok önemli. Küçük şeylerle de mutlu olabilen, maneviyata önem veren, farkındalığı yüksek birisin.
Senle daha önce soru cevap yaptığım dan ve baya konuştuğumdan analiz yapmak sahtekarlık olur Sadece şunu diyecem Sessiz sakinliği ve çekingen kız olmaktan çıkmak istiyorsun Hanım hanımcık bir ablamızsın Sakin ola ilgi acligini bir abazaya kaptırma Efendi taklidi yaparak seni kullanır ve yari yolda atabilir
lovezecamıı daha önce analizin babasını yapmıştım ama yine yapalım. kafası tam bir şüphe yığını ama bunların çoğunluğu mantıksallıktan uzak ve duygusal düşünceler temalı olduğundan bazı konularda sabit fikirli olabiliyor bunda annesi ve babasının etksinin çok yüksek olduğunu söyleyebilirim çok baskıya maruz kaldığından yalan söyleme alışkanlığı elde etmiş dışarıya gülen içinde ağlayan birisi
Sen gizemli ve umursamayın erkekleri merak ediyorsun Belki de güvenli buluyorsun Güvenli filan değil kardeşim Sınır hastası ya da mantıksız bir şüpheci olma olasılıkları yüksek
Sweet, kendince açiksözlu olduğunu söylesende ben senin sivri dilli, ağzına ne gelirse söylediğini düşünüyorum. Sitede senin kadar sevmeyeni olan üyeye az rastladım. Aşk hayatın hareketli sanki ;)
Öldürmem merak etme Sen anı duygusal çıkışları olan Insanalri Cok ta ciddiye almayan Hayatın silmesini yediğini düşünen Ama yeterince ders almamış Bir kızçesin
Tabi yapın, nasıl bir intiba bıraktım sizde acaba?
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Su misali, sen herkesle kolay kolay arkadaşlık kuramıyorsun. Soğuk bir insan olduğunu düşünüyorum. Sanki aile ile ilgili içinde ukde kalan bir şeyler var. Farkındalığın çok aşırı yüksek. Saygılı olmaya ve hayatındaki insanların saygılı olması senin için çok önemli. Kendini seven ve kendi kıymetini bilen birisin.
Senle senim ismin hakkında derim bir muhabbet etmiştik Neden koyduğunu unuttum Her halde mutsuzluğu sevmekten bahsediyordun? Hakkında analiz sonra yapmak istiyorum Kusura bakma
@Lütfetmedinizefenim Süveydayı ben mantıkçı olarak bilsemde, o duygusal karar veren biri olduğunu söyleyerek beni şaşırtmıştı. Kendisi karda yürüyüp izini belli etmeyen bir feminist ve aynı zamanda sitede hayranı çoktur.
@_Süveyda nın kankiştosusun. Ama sen mantıkçı birisin diye düşünüyorum. Sanki içinde bir şeyler ukde kalmış gibi. Mantık konusunda da suveyda da olduğu gibi yanılırsam, şaşırırım
Pek tek takılan biri değilim. Karamsarlikta bazen moralim bozulunca karamsar davranabiliyorum ama genelde fazlasıyla Güler yüzlü pozitif bir insanım Tahminleriniz pek tutmadı yani 😊
Çocuk ruhlu, insanlara kolayca güvenebilen ve hayatındaki doğru insanı bulup evlenmek isteyen birisin. Ayrıca merhametli bir insansın @Lütfetmedinizefenim
Senin hakkında Cok ta yeterli bilgim yok Resmen göremiyorum seni Çok sadesin Dikkat çekmeyi sevmiyor Ve Samimi bir insansın Sana sırtını dayayan guc alır Genç kız olsanda genç kız ayaklarından çıkarmısin rica ediyorum ☺☺☺☺☺😬😬😬
eğlenceli bir yanın var ilişkilerinde bağlanmak istememe sebebin ya geçmişte aşktan yara alman ya da anne ve babann sana karşı hatalı davranıları bence ( anne ve baba maddesinin yüzde 90 olduğunu düşünüyorum ) rahatsın yahat amacını arıyorsun ve daha belirliyemedin sürekli kendi içinde bazı şeyleri sorguluyor kimi konuları da artık duymamazdan geliyorsun senin için ideal erkek : efendi p. ic karışımıdır. aşık edilmez değilsin ama senin neredeyse gözü kapalı güvenmem gerekiyor ve bu kişi eğlenceli olup , ağzı laf yapıp aynı zamadna sadece senn olmalı aşık olduğun kişye karşı aşırı kınkanç olabileceğini düşünüyorum
@Lütfetmedinizefenim bağlanmak istememe durumum yok farketmez yani hayat amacımı aramıyorum çünkü amaçsız olmayı amaç edindim ideal erkek tipim yok falan
Tatliş, senin insanlara güvenmediğini ve güven problemi yaşadığını biliyorum. Abazalara karşı ciddi alerjin var. Kendini bilen aklı başında birisin. @Lütfetmedinizefenim
Kendince yeterli olmasada az da olsa insan eleme yöntemi olusturmussun Kimi insanların hiç filtresi yok Ve sende akılcılığa uygun Birazcık şımarık olduğunu ve ani sinirlendiğini düşünüyorum Daha az kalp kır
Senin icin kafamda cizdigim insan profili belli Çoğu zaman yüzde yüzde 5 ten dışarı taşmaz Insanları gömmenin taktikleri vardır Ciddiye almasaydın kimseyi Bu kadar sinirli olmazdin
umarım seni bir başkası ile karıştırmıyorum sen. sessiz. sakin. kendi halinde bir kızsın popüler olmak isterdin ve daha fazla saygı görmek erkek seçimlerinde p. ic diye tabir edilen tayfayı arzuluyorsun ama seçimlerini bilemem sana tavsiyem aşk filimlerinden kalkp aşkın biyolojik görevlerini araştırmalı ve bu gençlik dünyasından çıkmalısın
dediklerimde yanlışklık olabilir yeterli bilgi yoktur. kesinlikle kitap okuyorsun. araştırmacı insanı ve dünyayı merak eden çocukluğumuzdaki merak duygusunun ölmediği zengin bir hayal dünyasına sahip tatlı bir insansın saygı çok önemli ve samimiyeti seversin senin hayalindeki erkekte saygılı kesinlikle olmalı
Hayatin monotonluğundan bıkmış Bence istediği hayale uygun iş yapmayan Macera perest Dünyayı dolaşmayı Farklı insanları ve kültürleri görme hayali olan Insanlara çok değer veren Ve gereksiz fedakarliktan kaçın diyorum Oyu niyetini suistimal etmeye çalışan insanların ayku
Kaptan, karamsar olduğunu zaten biliyoruz o cepte. Sende sanki şu var gibi, içinde düşündüklerini dışa vuramıyorsun ve yaşam felsefen haline gelen karamsarlık oradan kaynaklanıyor
hakkında yeterli bulgum yok ama maalesef yine de konuşacağım sen burç gibi hurafelere inananan , sıradan bir insansn ( yetersiz bulgu olduğundan doğru çkmazsa gö. t olmak istemiyorum doğru çıkarsa devamın yazarım ) bir ihtimalde biraz da solculuğun olabileceği bir üyemizsin
halkın çoğunluğu denilene inanır yani şahsiyet olmamıştr kültürel düşünceler den ve sonradan gelen çoğunluğun söylediği düşüncelerden yorumlardan kaçınız
Knk sen sorgulayan Felsefe ve psikolojiye merakli Büyü ihtimalle kendini geliştiren Erkeklerle bir yanda sevgili olmak isteyip bir yandan kaçan... Arada sırada gereksiz meselelere kafayı takan Kitap okuma olasılığı yüksek Şüphenin biraz daha mantıklı halini görüyorum Seninle Felsfe psikolok gündem Ve goygoy yapmak isterdim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Edin bakalım
@gizemlistalker özellikle senin diyeceklerini merak ediyorum çünkü analiz konusunda cidden başarılısın
Şimdi seninle ilgili ilk bildiğim, sevdiklerine ve özellikle ailene son derece düşkün birisin. Kendinden emin birisin, özgür ruhlusun. Kısıtlanma gibi şeylere asla gelemez ve tahammül edemezsin. Genel olarak ve gönül işlerinde güven senin için çok önemli. Küçük şeylerle de mutlu olabilen, maneviyata önem veren, farkındalığı yüksek birisin.
Teşekkür ederim, doğru
Rica ederim :)
Zlo çok merak etti reisler lütfen buyrun :)
Duygusal birisin. Bionda da yazdığı gibi samimi, pozitif bakan ve enerjiksin. Samimiyetsiz biri olamazsın ve samimiyetsizliğe yok.
*samimiyetsizliğe tahammülün yok
Eyvallah reis çok doğru 🙌☺️
Lütfetmedinizefenim buyurun da lütfedin efendim, gömün beni hadi bekliyorum. :)
İlgi seviyor gibime geldiniz. Şımartılmak sizin için güzel olmalı
Fazla sevmiyorum, şımartılmak herkesin hoşuna gider ama
Lütfetmediniz beyfendi bana soğuk nevale demicekse etmeyin😏
@Lütfetmedinizefenim kanki bunu sen analiz et bu küçük hanımı ben çözemedim
Senle daha önce soru cevap yaptığım dan ve baya konuştuğumdan analiz yapmak sahtekarlık olur
Sadece şunu diyecem
Sessiz sakinliği ve çekingen kız olmaktan çıkmak istiyorsun
Hanım hanımcık bir ablamızsın
Sakin ola ilgi acligini bir abazaya kaptırma
Efendi taklidi yaparak seni kullanır ve yari yolda atabilir
Aga beni çok yanlış tanıyorsunuz be bu sitede kimse beni çözemicek mi🤦♀️
Olabilir
Taklid mi yapiyirsun sitede cimcime
@Lütfetmedinizefenim Eheh taklit değil 😏 O işi küçük insanlar yapar💅
@KimimBenBurasıNeresi küçük hanım, sen kendini bir çöz hele sonra biz çözeriz 😀
KS gibiyim ben her dk güncelleme geliyo bana 😄
Bence İyi kalpli efendi düşünceli eğlenceli tevazu sahibi kardeşimizsin
Onlar herkeste var :D
@KimimBenBurasıNeresi kim o herkes söyle nikahı basalım
İşte şunlar onlar bunlar👇👈👆👉
asdhshw olur söyle tatlış 🐰 söyle @lutfetmedinizefenim 😏
@Lütfetmedinizefenim lovecezam sitenin neşesi diyebileceğim üyelerdendir. Kendisi sitede sıcakkanlı gözüksede, reelde tam tersi buz gibidir.
lovezecamıı daha önce analizin babasını yapmıştım ama yine yapalım.
kafası tam bir şüphe yığını ama bunların çoğunluğu mantıksallıktan uzak ve duygusal düşünceler temalı olduğundan bazı konularda sabit fikirli olabiliyor
bunda annesi ve babasının etksinin çok yüksek olduğunu söyleyebilirim
çok baskıya maruz kaldığından yalan söyleme alışkanlığı elde etmiş
dışarıya gülen içinde ağlayan birisi
@Lütfetmedinizefenim yalan söyleme mııı neee ahsh
baskıya maruz kalınca yalan söylersin
baskı çeşidi değişebilri
@Lütfetmedinizefenim bunu kabul etmiyorummmm 😂
@gizemlistalker teşekkür ederim tatlış 🐰
@lutfetmedinizefenim pufff teşekkür ederim 💁🏻♀️
Sen gizemli ve umursamayın erkekleri merak ediyorsun
Belki de güvenli buluyorsun
Güvenli filan değil kardeşim
Sınır hastası ya da mantıksız bir şüpheci olma olasılıkları yüksek
@Lütfetmedinizefenim biraz daha anlat
Bu kız ilgi seviyor ilgi bunu bütün KS biliyor. Lovecezam=İlgi @Lütfetmedinizefenim
peki bekliyorum umarım gömerek öldürmez beni
Sweet, kendince açiksözlu olduğunu söylesende ben senin sivri dilli, ağzına ne gelirse söylediğini düşünüyorum. Sitede senin kadar sevmeyeni olan üyeye az rastladım. Aşk hayatın hareketli sanki ;)
Öldürmem merak etme
Sen anı duygusal çıkışları olan
Insanalri Cok ta ciddiye almayan
Hayatın silmesini yediğini düşünen
Ama yeterince ders almamış
Bir kızçesin
Tabi yapın, nasıl bir intiba bıraktım sizde acaba?
Su misali, sen herkesle kolay kolay arkadaşlık kuramıyorsun. Soğuk bir insan olduğunu düşünüyorum. Sanki aile ile ilgili içinde ukde kalan bir şeyler var. Farkındalığın çok aşırı yüksek. Saygılı olmaya ve hayatındaki insanların saygılı olması senin için çok önemli. Kendini seven ve kendi kıymetini bilen birisin.
Analizlerin doğru. Teşekkür ediyorum 🌷
Rica ederim :)
Buyrun bakalım stalker beyy
Profilin açıkken daha iyiydi sanki😐 senin gururlu ve güçlü biri olduğunu düşünüyorum. Ve kendini seven nerde ne yapacağını bilen birisin
Ha bu arada kendini sevmen bazen aşırıya kaçıp ego olabiliyor🤣
Pek tutmadı analizler be. Olsun yine de teşekkür ederim 😅
Ego kısmı seni bozdu sanki😀 benim gözümde öylesin ama tabiki bilemeyiz
Yok ya ego kısmına takilmadim bile. Genel olarak yanlış analizdi😅😅
Hangi kısımda yanıldım?
edin. moodunuzu sevdim😁
Duygusal, aynı zamanda eğlenceli ve umursamaz birisin
Söyleyin kendisini tanıyorum bakalım ne çıkcak😄
Senle senim ismin hakkında derim bir muhabbet etmiştik
Neden koyduğunu unuttum
Her halde mutsuzluğu sevmekten bahsediyordun?
Hakkında analiz sonra yapmak istiyorum
Kusura bakma
@Lütfetmedinizefenim 😂 yapmasanda olur yorma kendini 😅
Sen dert dinlemeyi ve insanlara yön vermeyi seven birisin. Hatırlarsan sana psikolog demiştim bir yorumda 😂
Hmm evet unutmadım 😂
Olabilir neden olmasın. Açıkçası merak ettim. :P
Flört kokusu geliyor senden :) hemde tanıdık bir isim gibi gibi
Tanıdık? Kimim ben? Ayrıca flört yapmıyorum çok fazla :P
Yani flörtöz birisi olsaydım tamam haklısın derdim ama değilim ki. 😂
Birinin peşindesin sanki ksde:d
Ahhh. Bir nebze doğru çünkü kendisi bana bayağı bayağı benzeyen bir insan ama emin değilim o biraz gelgitler içinde gibi. :P
Ve bu arada tekrar söylüyorum: Ben flörtöz değilim. Birine yürüyorsam gerçekten sevdiğim içindir. ;)
Bizden kaçmaz kardeş, kanun delikte yakalar adamı😀
Gözleriniz şahin gibi. Ğ :P
Ama bak şimdi...
Bu karakter analizi olmadı ki. Bu resmen ifşaya döndü. :P
Ğ
Şşş aramızda GDB🙈🙉🙊
GDB kısmını anlamadım ama peki. 🤡
3 maymun
Haaaaa anlamını anca anladım. Tamamdır. Bence de GDB'yi uygula sen :P
;)
Edin bakalım
Senin meraklı biri olduğunu düşünüyorum. Ailesine değer veren biri ve pozitif ama bazı konularda karamsar
Meraklıyımm ufff vazgecmiyorum bu huydann🙄
Edin bakalım.
@Lütfetmedinizefenim Süveydayı ben mantıkçı olarak bilsemde, o duygusal karar veren biri olduğunu söyleyerek beni şaşırtmıştı. Kendisi karda yürüyüp izini belli etmeyen bir feminist ve aynı zamanda sitede hayranı çoktur.
Buyrun bakalım😊
Seni @LuanaRoza ile birbirinize benzetiyorum. Hem yaşınız aynı hem karakter olarak birbirinize yakinsiniz
Hmm olabilir.
Buyurun kıymetli
Yaşın doğru ise farkındalığın baya yüksek. Mantığının duygularına hükmettiğini düşünüyorum.
Gözüme çarpan ilk bu ikisi oldu
Evet doğru tespit teşekkürler 🌚
Edin agalar
Başına buyruk biri gibisin. Ayrıca @LovecezaM ın kankisisin😀
:D yanlış stalk bi şeyi değilim. İlk dediğin doğru ama
Hı yap analiz
Ruh hali sık değişen birisin. Birde güven problemi yaşıyorsun
Pek değişmez de ikinci doğru
Buyrun
Nickinden esinlenerek, hayal kurmayı seviyorsun. Ayrıca duygusal biri gibi geldin bana
Evet valla öyleyim 😊👍🏻
9 gün sonra cevap vermek, kral hareket 😀
Anca fırsat bulabildim valla kusuruma bakmayın 🙏🏻
Hiç önemli değil. Yeni sorumada buyurabilirsin beklerim :)
Davet ederseniz elbette bende görünmüyor 😊
Edin bakalım
@_Süveyda nın kankiştosusun. Ama sen mantıkçı birisin diye düşünüyorum. Sanki içinde bir şeyler ukde kalmış gibi. Mantık konusunda da suveyda da olduğu gibi yanılırsam, şaşırırım
@-süveyda ile tanışmıyoruz biz.
Tanışmak isterim severek takip ettiğim bir fenomen 😍
Mantığı severim evet, mantıklı olmak güzel şey. 🥰
Hanımefendi, ismimin anlamını bilmeniz gerekir😀
🤪Çok şey biliyorsun sen.
İşin gücün yok kim kimle nerde ne zaman napıyor diye mi takip ediyorsun bakiyim heeeee😂
İşin bir esprisi var. Şimdi onu söylersek ambians bozulur😀 meslek sırrı diyelim haha
Ölürsem merakımdan, sebebim olursan 😄
Malesef, gizlilik politikası gereği, meslek sırlarımızı paylaşamıyoruz 🤣
İyi geceler 😂
Teşekkürler, sizede iyi geceler
Hadi buyrun
Seni görünce hüzünleniyorum. Aklıma biri geliyor. Duygusal, güvenilir, hayvansever ayrıca naif birisin. Mutluluğuda hak eden insansın
Ve ayrıca mutlu giden bir ilişkin var. Nazar değmesin
Olur yapın
İnce fikirli birisin. Kalbini kolayca kırabilir insanlar, buna hassas kalplilik denebilir.
Edin
Senin buradaki profilinin aksine reelde daha ciddi biri olduğunu düşünüyorum. Ve birazda soğuk?
Yess
edin
Bu ecmel sitede full+full troll yapıyor. Ona istinaden yorum yap @Lütfetmedinizefenim
Knk kopya verme aklımı bulandiriyorsun
@gizemlistalker abartma tozu
Tamam kopya yok. Sen kendine çalış ben kendime :d
Sen sempatik hayattan zevk almaya bakan
Yurt dışı hayalleri hakkin da konuşmayı seven
Belki anne baskısından bikmis
Arada bir somurtan bir cimcimesin
Neşeni indirme suratından
Yarı neşeli yarı hüzünlü diyorum
@Lütfetmedinizefenim suratımın modeli böyle:d
Güzel insan sormadan sana söyleyeyim kahin degilim
@Lütfetmedinizefenim youtube.com/shorts/dj7fn08OmaU?feature=share
Olur edin
Münzevi biri gibisin. Sanki birazda karamsarlık var gibi
Pek tek takılan biri değilim. Karamsarlikta bazen moralim bozulunca karamsar davranabiliyorum ama genelde fazlasıyla Güler yüzlü pozitif bir insanım
Tahminleriniz pek tutmadı yani 😊
Bu cevap hoşuma gitmedi. Geri bildirim için teşekkür
Neden hoşunuza gitmedi ki?
Bende tahmininiz için teşekkür ederim 🍃
Yanılmaktan pek haz ettiğim söylenemez. Rica ederim
Bir dahakine artık : )
Olur
Çocuk ruhlu, insanlara kolayca güvenebilen ve hayatındaki doğru insanı bulup evlenmek isteyen birisin. Ayrıca merhametli bir insansın
@Lütfetmedinizefenim
İnsanlara kolayca güvenmiyorum onun dışında doğru
Senin hakkında Cok ta yeterli bilgim yok
Resmen göremiyorum seni
Çok sadesin
Dikkat çekmeyi sevmiyor Ve
Samimi bir insansın
Sana sırtını dayayan guc alır
Genç kız olsanda genç kız ayaklarından çıkarmısin rica ediyorum ☺☺☺☺☺😬😬😬
@Lütfetmedinizefenim afra ben nasıl tanımıyorsun len
Neden çıkayım genç kız ayaklarından😏
Knk isimler aklımda kalmıyor
Afra diyen bir kullanıcı vardı sanki
?
@Lütfetmedinizefenim Afraa2727 😏
Olarrr
Sen insanları, insanların bakış açısını analiz etmeyi seven birisin
Teşekkürler 😅
Analize açığız
@Lütfetmedinizefenim kanki bu liliyi sen analiz et. Tüyo veriyorum ; kendisi hukuk öğrencisi, zeki ve flörtoz birisidir, bilgine 😂
eğlenceli bir yanın var
ilişkilerinde bağlanmak istememe sebebin ya geçmişte aşktan yara alman ya da anne ve babann sana karşı hatalı davranıları
bence ( anne ve baba maddesinin yüzde 90 olduğunu düşünüyorum )
rahatsın yahat amacını arıyorsun ve daha belirliyemedin
sürekli kendi içinde bazı şeyleri sorguluyor
kimi konuları da artık duymamazdan geliyorsun
senin için ideal erkek : efendi p. ic karışımıdır.
aşık edilmez değilsin ama senin neredeyse gözü kapalı güvenmem gerekiyor
ve bu kişi eğlenceli olup , ağzı laf yapıp aynı zamadna sadece senn olmalı
aşık olduğun kişye karşı aşırı kınkanç olabileceğini düşünüyorum
@Lütfetmedinizefenim dostum lilide baya baya yanıldın malesef😀 söylediklerinin (aile ve ilişkiler) tam tersidir kendisi
olabilir
@Lütfetmedinizefenim genel manada çok doğru diyemem ama tam anlamıyla yanlış bir analiz de sayılmaz teşekkürlerr
Neler yanlış?
@Lütfetmedinizefenim bağlanmak istememe durumum yok farketmez yani hayat amacımı aramıyorum çünkü amaçsız olmayı amaç edindim ideal erkek tipim yok falan
hayır etmeyin
Sorun nedir meloww?
farklılık olsun dedim ahxjs
Meloww, dışarıdan bakıldığında sorunsuz ve mutlu gibi görünsende, düşünceli ve kafaya kolayca birseyleri takan birisin
evet öyleyim maalesef
Gönderin gelsin.
Ben sigarayı bırakamıyorum. Sen bırakmışsın başlamak istiyorsun 😀
Yep 😉
Başladın mı yoksa?
Henüz değil ramak kaldı.
Kaç sene içtiniz ve bırakma için bir yöntem uyguladınız mi acaba?
Ben icmedim ki hiç. 🙃 Öyle bir şey dediğimi hatırlamıyorum.
12 yaşında ictiğim sayılıyorsa babam yakaladı bir daha icemedim 🤣
Pardon sorununda gördüm 🤦♂️ tiryaki olup bıraktınız zannetmiştim 😐
Allah söyletti demek başlayıp bırakıcam.
Aman aman, dertsiz başınıza dert açmayın derim. Kesinlikle düşünmeyin
Olur
Soğuk biri olduğunuzu düşünüyorum. Kalabalık ortam sevmeyen biri gibisiniz. Karakter olarak ağır başlı ve hata affetmeyen birisiniz
Deneyin şansınızı.
Sende duygularına yenik düşmüş biri havası var. Kalabalık ortamlardansa, yalnız takılmak daha iyi geliyor sana
Tutturdun.
Söyleyin
Kanya,
Aşkta yüzü gülmeyen, sevecen, sempatik ve duygusal birisin
Tabi ki buyrun.
Emir, arkadaş canlısı, değer veren ve vefalı birisin.
Katarsise çevirdin iyice burayı 😂 edin bakalım
GizemliStalker > Gökhan çınar
Mdmdmdmdmd çok güldüm 🤣🤣
Analiz edin
Tatliş, senin insanlara güvenmediğini ve güven problemi yaşadığını biliyorum. Abazalara karşı ciddi alerjin var. Kendini bilen aklı başında birisin. @Lütfetmedinizefenim
Kendince yeterli olmasada az da olsa insan eleme yöntemi olusturmussun
Kimi insanların hiç filtresi yok
Ve sende akılcılığa uygun
Birazcık şımarık olduğunu ve ani sinirlendiğini düşünüyorum
Daha az kalp kır
Doğru analizler ikinizinki de
@Lütfetmedinizefenim şımarık değilim ama bu yanlış
ani kalp kıran şımarıktır
Sert konuşmamak için daha fazla acmiyacagim
Rencide olmanı istemiyorum
@Lütfetmedinizefenim beni tanımıyorsun bile 🙄 sert konuşsan da umurumda olmaz
Senin icin kafamda cizdigim insan profili belli
Çoğu zaman yüzde yüzde 5 ten dışarı taşmaz
Insanları gömmenin taktikleri vardır
Ciddiye almasaydın kimseyi
Bu kadar sinirli olmazdin
@Lütfetmedinizefenim sinirli değilim sadece gerçekçiyim.
Gerçekçilik akilcik ile
Ani sinirin arasında çok fark vardır
Davranışlarını sorgula diyorum
Olurrr
umarım seni bir başkası ile karıştırmıyorum
sen. sessiz. sakin. kendi halinde bir kızsın
popüler olmak isterdin ve daha fazla saygı görmek
erkek seçimlerinde p. ic diye tabir edilen tayfayı arzuluyorsun ama
seçimlerini bilemem
sana tavsiyem aşk filimlerinden kalkp
aşkın biyolojik görevlerini araştırmalı
ve bu gençlik dünyasından çıkmalısın
@Lütfetmedinizefenim dostum karıştırdın sanırım
Evet hemde baya bi karıştırdı
Etttt
Depresyondan kurtuldun mu
evet
Tamamdır sevindim babi dixon😀
o ne be
Fenerli basketbolcu kanki sorun değil
ha tamam etcenmi artıkın
Sohbet etmeyi seven, yeni insanlarla tanışmak isteyen aynı zamanda realist birisin
Her konuda etmem ama aslında çekingen biriyim :d eskisi kadar olmasamda
Edebilirsiniz
Kalp kırmama konusunda gereksiz (aşırı fazla) bir dikkatin var. En ufak bir şeyi kafaya takan birisin. Dik başlı, dediğim dediksin
Kişisine göre dikkat ediyorum ona. 🙄 Ayrıca dediğim dedik değilim
Oluur
Bu arada konuk olmak isterim
dediklerimde yanlışklık olabilir yeterli bilgi yoktur.
kesinlikle kitap okuyorsun. araştırmacı insanı ve dünyayı merak eden
çocukluğumuzdaki merak duygusunun ölmediği
zengin bir hayal dünyasına sahip tatlı bir insansın
saygı çok önemli ve samimiyeti seversin
senin hayalindeki erkekte saygılı kesinlikle olmalı
@Lütfetmedinizefenim aa teşekkür ederim çoğuna katılıyorum
nerde yanıldım?
@Lütfetmedinizefenim dünyayı merak etmiyorum :D
@aloneenolaa tamam seninlede yaparız bir soruda. @Lütfetmedinizefenim görüş sahibi duygusal bir insan ve samimidir. Karakterli bir insandır
Teşekkür ederimm
Rica ederim
Buyurun, merakla bekliyorum..
Hayatin monotonluğundan bıkmış
Bence istediği hayale uygun iş yapmayan
Macera perest
Dünyayı dolaşmayı
Farklı insanları ve kültürleri görme hayali olan
Insanlara çok değer veren
Ve gereksiz fedakarliktan kaçın diyorum
Oyu niyetini suistimal etmeye çalışan insanların ayku
Olur capitano
Kaptan, karamsar olduğunu zaten biliyoruz o cepte. Sende sanki şu var gibi, içinde düşündüklerini dışa vuramıyorsun ve yaşam felsefen haline gelen karamsarlık oradan kaynaklanıyor
Kardeşim mükemmel yorumluyorsun 👏
Teşekkürler kaptan :)
Rica ederim , ne demah
Edin
Senin beynin ya çok dolu ya da çok umursamazsın. Ya siyahsın ya beyaz, gri yok sende
Net biri olduğum çok doğru. Kafamın içi genelde dolu oluyor :)
Deneyin
Dürüstlüğe önem veren birisin. Herkesi kendi gibi görüp üzülenlerdrnsin
Helal lan Vallahi nokta atışı bildin. Alnına benim yerime öpcük koy
Haha eyw bro
Bekliyoruumm ☺️
hakkında yeterli bulgum yok ama maalesef yine de konuşacağım
sen burç gibi hurafelere inananan , sıradan bir insansn ( yetersiz bulgu olduğundan doğru çkmazsa gö. t olmak istemiyorum doğru çıkarsa devamın yazarım )
bir ihtimalde biraz da solculuğun olabileceği bir üyemizsin
@Lütfetmedinizefenim astrolojiye cok inandigim soylenemez, sadece meraktan bakarim 🙈 ama hayatimi onunla sekillendirmem🙈
sizi gömmek istemiyorum tek tavsiyem
hayal dünyanzdan ve millete kuklak vermekten çıkkınız
bilime kulak verin , duygusallık bir halt kazandırmaz
@Lütfetmedinizefenim millete kulak vermek derken?
halkın çoğunluğu denilene inanır
yani şahsiyet olmamıştr
kültürel düşünceler den ve sonradan gelen çoğunluğun söylediği düşüncelerden yorumlardan kaçınız
@Lütfetmedinizefenim tamam 😅
@İkizanasi benim sizde ilk izlenimim. Canayakın, sempatik ve neşe saçan biri olduğunuz?
Teşekkür ederim. Neşe bsaciyir muyum, bilmiyorum. Onceden evet, sen şakrak biriydim 🙈
Rica ederim :)
Peki
Olur edin.
Knk sen sorgulayan
Felsefe ve psikolojiye merakli
Büyü ihtimalle kendini geliştiren
Erkeklerle bir yanda sevgili olmak isteyip bir yandan kaçan...
Arada sırada gereksiz meselelere kafayı takan
Kitap okuma olasılığı yüksek
Şüphenin biraz daha mantıklı halini görüyorum
Seninle Felsfe psikolok gündem
Ve goygoy yapmak isterdim