Güvenlik mesleği neden değersiz oda içişleri bakanlığına ve valiliğe bağlı ama bekçi kadar değerleri yok nedense yaani?

güvenlik mesleği neden değersiz oda içişleri bakanlığına ve valiliğe bağlı ama bekçi kadar değerleri yok nedense yaani? güvenliklerin maaşları çok düşük ve özlük hakları da yok ama bekçiler gibi koruma ve güvenlik sağladıkları ve görevli oldukları alanlarda 7/24 görevdeler bekçilerde hangi mahallede ya da resmi bir binada hastane veya başka bir kurumda görevliyse orada 8 saat görevdeler güvenlikler haftanın 6 günü 12 saat çalışıyorlar ve insan gibi muamele görmüyorlar hiç kimseye yaranamıyorlar çok acımasız bir ülkede yaşıyoruz ben hakkımı asla helal etmiyorum yaani bu baştaki yöneticilere !
Güvenlik mesleği neden değersiz oda içişleri bakanlığına ve valiliğe bağlı ama bekçi kadar değerleri yok nedense yaani?
Güvenlik mesleği neden değersiz oda içişleri bakanlığına ve valiliğe bağlı ama bekçi kadar değerleri yok nedense yaani?
Güvenlik mesleği neden değersiz oda içişleri bakanlığına ve valiliğe bağlı ama bekçi kadar değerleri yok nedense yaani?
Cevapla