çoğu konuyu başka şeylere getiriyo onun için yazıyo çok küçük bi kısmı da sevgililk tanışma vs.
sohbet edecegin dertleşeceğin kimse olmuyor
sohbet edecegin dertleşeceğin kimse olmuyor
Burda düzgün sohbet etmeyi düşünecek kadar ya safsın ya da sen anla işte. Buranın en düzgün sohbeti seks olur. Bir dene bak nasıl düzgün sohbet çıkıyor
Cevap
17Cevap
Benim bayadır konuştuğum kadınlar var o şekilde. Güzel muhabbetlerimiz oldu.
güzel
Düzgün konuşanda var elbet
Benim burda dertleştiğim ve fikir paylaştiğim oldu
Ne kimseyle dertleşirim ne sevgili ararım görüş paylaşırım o kadar en rahatı.
Düzgünce sohbet edebilirim ama pek zamanım olmuyor.
Al bana 26 yaşına geldik seks yapmadk karsı taraf seks muhabbeti acmadıgı sürece acmıyom ama bu iyi degil işte şindikilere vakıyom yardırıyolat
Herkesin derdi kendine yeter olmuş, senin derdini neden dinleyeyim
kimse derdimi dinkesin demiyorum. farklı amaçlarla yazıyosunuz hep
Buradan zor bulursun oyle burasi abaza kayniyor haa sadece erkeklerden yok kizlardan da var
Insanar kendi isteklerinin oesinde ugrasmak konusmak muhabbete zamnlar yok malesef çogunun
Normal. Gelip başkasından yediği kazıkları anlatıp moral kazanıp kayboluyor bağzı kızlar. İnsanlar da dert dinlemek istemiyor.
Denk gelecek bulamazsın yani
Bende arıyorum ama yok işte
😀
hayırlısı
Burdan konuştuğum hiçbir kıza yürumedim hala
Burdan o dediğin çok zor olur.
Beni tanımamışsın yavrum
kesin bulursun burdan
Bende öyle birini bulamıyorum kızlarda
cidden mi
evet 2 bişi yazıp gidiyorlar sohbet dönmüyor
hmm bilmiyorm kızları. benim bir iki konuştugum kişi oldu ama devamşı olmuyo
konuşabiliriz istersen
olur
buyur o zaman
Çok zor cikar ama var
Zamana bırak hemen sapık deme
anlat dinliyorum.
kızlarla konuş sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?